BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Het is dat ik al een heb, anders wist ik het wel.
Ja echt he?
Van de kleur moet je houden, maar de combinatie donker rood extrieur en champagne interieur vind ik persoonlijk prachtig!
Het is niet de meest praktische combi voor dagelijks gebruik ivm snel vies worden (denk ik), maar als je er gewoon zuinig mee omgaat moet dat denk ik ook geen probleem zijn.
Dan zou er als enigste struikelblok het importeren overblijven. Sommige mensen zweren nou eenmaal bij origineel nederlands geleverd. Wat natuurlijk grote onzin is, maar dat terzijde.
Toch succes met de verkoop!
Van de kleur moet je houden, maar de combinatie donker rood extrieur en champagne interieur vind ik persoonlijk prachtig!
Het is niet de meest praktische combi voor dagelijks gebruik ivm snel vies worden (denk ik), maar als je er gewoon zuinig mee omgaat moet dat denk ik ook geen probleem zijn.
Dan zou er als enigste struikelblok het importeren overblijven. Sommige mensen zweren nou eenmaal bij origineel nederlands geleverd. Wat natuurlijk grote onzin is, maar dat terzijde.
Toch succes met de verkoop!
Tjah, ik heb de auto echt puur om de kleurencombinatie en bouwjaar gekocht. Want ik ben gewoon gek van kleurencombinatie's.
Snel vies worden doet die echt niet hoor. Denk dat je bij een blauwe daar meer last van hebt.
En over het import gesproken. Daar heb je ook gelijk in idd. Maarjah ieder moet maar op ze eigen gevoel afgaan. Ik zou hem daar niet voor laten staan in iedergeval.
Dankejwel man! Jou M3 is ook prachtig, en anders dan elke standaard blauw of zwarte.
Snel vies worden doet die echt niet hoor. Denk dat je bij een blauwe daar meer last van hebt.
En over het import gesproken. Daar heb je ook gelijk in idd. Maarjah ieder moet maar op ze eigen gevoel afgaan. Ik zou hem daar niet voor laten staan in iedergeval.
Dankejwel man! Jou M3 is ook prachtig, en anders dan elke standaard blauw of zwarte.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Nee, ik bedoelde het interieur dat misschien snel vies wordt.
Persoonlijk zou me dat niet storen, leer is een van de makkelijkst schoon te maken materialen.
En die rode kleur... Zeker als de zon er mooi op staat
Thanks voor je compliment man. Eind deze week wordt de kop gespoten ivm wat steenslag. Dan staat hij er weer als nieuw bij
Persoonlijk zou me dat niet storen, leer is een van de makkelijkst schoon te maken materialen.
En die rode kleur... Zeker als de zon er mooi op staat
Thanks voor je compliment man. Eind deze week wordt de kop gespoten ivm wat steenslag. Dan staat hij er weer als nieuw bij
Ahaa oke sorry begrepen. Daar heb je gelijk in, als je deze niet bij houdt dan wordt die zo vies. Maar dat maakt me niet uit, vindt het alleen maar leuk om er zuinig op te moeten zijn
Steenslag is idd erg vervelend, dat moet je zeker doen als er veel steenslag op zit. Dan toont die gelijk wat frisser wat toch belangrijk is bij zo een auto.
Zou wel even voor het spuiten een foto maken van de steenslag, voor als je de auto wilt verkopen. Mensen denken al gauw dat die schade heeft gehad als ze zien dat de voorkop geen steenslag heeft.
Steenslag is idd erg vervelend, dat moet je zeker doen als er veel steenslag op zit. Dan toont die gelijk wat frisser wat toch belangrijk is bij zo een auto.
Zou wel even voor het spuiten een foto maken van de steenslag, voor als je de auto wilt verkopen. Mensen denken al gauw dat die schade heeft gehad als ze zien dat de voorkop geen steenslag heeft.
Nou... zoveel steenslag zit er niet, maar de bumper had wat lelijke plekjes en ivm mogelijk kleurverschil laat ik de rest van de neus ook maar weer netjes strak maken.
Ziet hij er weer fris uit!
Hier een bijna copie van de mijne. 8K minder gelopen, maar een jaartje ouder. Geen stoelverwarming, maar wel een open dakje. €31.500,- Ik vind het grof geld voor deze auto. Oke, hij heeft zijn inspectie II gehad en 4 nieuwe banden (merk?) maar dan nog is de prijs te hoog denk ik.
Ziet hij er weer fris uit!
Hier een bijna copie van de mijne. 8K minder gelopen, maar een jaartje ouder. Geen stoelverwarming, maar wel een open dakje. €31.500,- Ik vind het grof geld voor deze auto. Oke, hij heeft zijn inspectie II gehad en 4 nieuwe banden (merk?) maar dan nog is de prijs te hoog denk ik.
Oke oke...
Deze M3 had ik nog niet gezien, hij is ook niet zo lang geleden geplaatst zie ik. Ziet er wel netjes uit, maar idd een beetje aan de hoge kant.
Als ik zie wat ze voor een beetje nette M3 vragen, dan lijkt me toch echt dat mijn auto echt niet duur is. Mijn M3 is van 2005 en heeft net 82.000 km gelopen.
Maar goed, elke auto heeft zijn klant natuurlijk. Dus ik wacht het even af.
Deze M3 had ik nog niet gezien, hij is ook niet zo lang geleden geplaatst zie ik. Ziet er wel netjes uit, maar idd een beetje aan de hoge kant.
Als ik zie wat ze voor een beetje nette M3 vragen, dan lijkt me toch echt dat mijn auto echt niet duur is. Mijn M3 is van 2005 en heeft net 82.000 km gelopen.
Maar goed, elke auto heeft zijn klant natuurlijk. Dus ik wacht het even af.
@ roderik, ik vind hem niet té duur, 30k voor een '04 M3, met bijna alle opties, en redelijke km-stand....dan ga je gwoon zo richting de 30k, particulier misschien wat moeilijker te verkopen. wel apart dat deze eigenaar er vanaf wilt, hij heeft nog maar een paar duizend km ermee gereden.
en die van M535I vind ik zeer scherp geprijsd voor de individual, bouwjaar, en km-stand. maarja, de meest gewilde/populaire kleuren op een E46 3 zijn denk ik Carbon zwart, Phoenix Yellow en zilver grijs...
en die van M535I vind ik zeer scherp geprijsd voor de individual, bouwjaar, en km-stand. maarja, de meest gewilde/populaire kleuren op een E46 3 zijn denk ik Carbon zwart, Phoenix Yellow en zilver grijs...
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
http://auto.marktplaats.nl/bmw/45789570 ... ck=1#photo" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet je naar deze kijken. Hele nette auto misschien, maar deze is wel erg hoog geprijst.
Moet je naar deze kijken. Hele nette auto misschien, maar deze is wel erg hoog geprijst.
Denk ook dat Cabon zwart en zilver grijs het meest gezochte kleur is. Vindt Carbonzwart ook wel heel mooi op een M3.
Maar phoenix yellow? Zou dat ook geen moeilijke kleur zijn?
Maar phoenix yellow? Zou dat ook geen moeilijke kleur zijn?
Phoenix yellow was geloof ik de kleur waarmee de eerste E46 M3's op de autosalons stonden. Dus daarom wel veel verkocht. Carbon zwart is veruit de meest verkochte kleur.
Geen full options (geen open dakje, geen 16:9 navi) en "maar" een 2004... Die lage kilometerstand maakt die prijs echt niet goed...
Deze is belachelijk geprijst!!M535I schreef:http://link.marktplaats.nl/457895705
Geen full options (geen open dakje, geen 16:9 navi) en "maar" een 2004... Die lage kilometerstand maakt die prijs echt niet goed...
Dan weet ik nu zeker dat ik een wereld deal heb gehad met mijn M3BM-DUB schreef:@ roderik, ik vind hem niet té duur, 30k voor een '04 M3, met bijna alle opties, en redelijke km-stand....dan ga je gwoon zo richting de 30k
Dan weet ik nu zeker dat ik een wereld deal heb gehad met mijn M3 [/quote]BM-DUB schreef:@ roderik, ik vind hem niet té duur, 30k voor een '04 M3, met bijna alle opties, en redelijke km-stand....dan ga je gwoon zo richting de 30k
Dat zowiezo. Daarmee heb je echt geluk gehad. Zo een nette M3 uit 2005 vindt je echt niet zo snel hoor voor dat prijs.
Laatst gewijzigd door M535I op 19 jun 2011, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is wel een hele echte zo te zien ja, maar die prijs slaat inderdaad nergens op.
Als ik op zoek was zou ik wel serieus interesse hebben in deze M3. 16:9 erin en dan is ie redelijk af.
Maar meer als €30.000,- zou ik er zeker niet voor willen betalen. Dat is dan toch wel een enorm prijsverschil met de vraagprijs.
Als deze eigenaar hem echt kwijt wil zal hij straks toch wel flink zakken verwacht ik.
En Roderik, jij hebt zeker een superdeal gedaan met jouw M3 !!
Een hele nette M3 met mooie opties en een km-stand ver onder een ton kost gewoon rond de €30.000,-
Als ik op zoek was zou ik wel serieus interesse hebben in deze M3. 16:9 erin en dan is ie redelijk af.
Maar meer als €30.000,- zou ik er zeker niet voor willen betalen. Dat is dan toch wel een enorm prijsverschil met de vraagprijs.
Als deze eigenaar hem echt kwijt wil zal hij straks toch wel flink zakken verwacht ik.
En Roderik, jij hebt zeker een superdeal gedaan met jouw M3 !!
Een hele nette M3 met mooie opties en een km-stand ver onder een ton kost gewoon rond de €30.000,-
De meeste M3's blijven nu toch wel lang te koop staan, hoewel ik mijn E46 M3 Cabrio gewoon verkocht heb, zonder dat ik hem daadwerkelijk te koop heb gezet.....
www. M3 register .nl
Hahaha Bertus!
Dat heb je hier nog helemaal niet verteld!!
Hoe dat zo? Beviel hij niet?
Dat heb je hier nog helemaal niet verteld!!
Hoe dat zo? Beviel hij niet?