E46 M3 van Mike !! Foto's Heysteria Run 2011 Pag 19
Re: E46 M3 van Mike!! M3 Photoshoot voorproefje pag 16
Toch de pirelli's maar weer genomen.... durfde het niet aan !!!
Vandaag ga ik hem in ieder geval poetsen voor dat de lente eraankomt :p
Vandaag ga ik hem in ieder geval poetsen voor dat de lente eraankomt :p
Re: E46 M3 van Mike!! Foto's Heysteria Run 2011 Pag 19
Zo weer een tijdje geleden maar heb er pas sinds afgelopen maand weer een flinke boel mee gereden.
Ik heb in Juni meegedaan aan de Heysteria Run met 5 andere auto's ( werd door iemand georganiseerd van het Driving Fun forum ) degene die meegingen die kon ik allemaal al dus dat beloofde ook al een gezellige boel.
Aan de start stonden een Corvette Z06, Dodge Viper, Dodge Viper GTS, Bmw Z4M , 130i en mijn M3 dan.
We begonnen op een Zondag in Namen ( Belgie ) en het eindpunt was op woensdag in Lloret de Mar .
Elke dag was er een rit uitgezet van een kilometer of 5 a 600 Km door de mooiste en bochtige wegen van Belgie, Frankrijk en Spanje .
Na de aankomst in Lloret de Mar hebben we met zijn alle nog een avond doorgehaald ( kansloze stad natuurlijk
) en de dag erna gingen de meeste hun eigen weg. Ik ben zelf met iemand anders daar nog een extra dag gebleven en daarna doorgereden naar Barcelona om daar nog 4 dagen te blijven.
Ik heb in de 3 jaar dat ik de M3 nu heb het meeste genoten van de auto in deze 1,5 week !!!! Wat een geweldige routes hebben we gereden en wat een tempo zat erin.
De auto hield zich ook erg goed , alleen in de Pyreneeën hadden de remmen het op een gegeven moment wel gehad maar dat was ook wel een hele zware route .
Terugweg van Barcelona naar Friesland ook zonder pijn in 1 ruk uitgereden in 14 uurtjes.
Niet verwacht dat de M3 in deze omstandigheden zo een heerlijke auto kon zijn al kwam ik op de amerikaanse hokken serieus tekort !
Totaal aantal kilometers kwam uit op 4250km !!!!! En heeeeel veel benzine..
Hier nog een Link naar autogespot want daar hadden we ook nog eens de Frontpage gehaald !! . http://www.autogespot.com/nl/item/11275 ... e-mar.html
Hier evt nog een link naar het Driving Fun topic waar nog veeeel meer foto's en filmpjes staan http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=20361
Hier wat plaatjes...

Ik heb in Juni meegedaan aan de Heysteria Run met 5 andere auto's ( werd door iemand georganiseerd van het Driving Fun forum ) degene die meegingen die kon ik allemaal al dus dat beloofde ook al een gezellige boel.
Aan de start stonden een Corvette Z06, Dodge Viper, Dodge Viper GTS, Bmw Z4M , 130i en mijn M3 dan.
We begonnen op een Zondag in Namen ( Belgie ) en het eindpunt was op woensdag in Lloret de Mar .
Elke dag was er een rit uitgezet van een kilometer of 5 a 600 Km door de mooiste en bochtige wegen van Belgie, Frankrijk en Spanje .
Na de aankomst in Lloret de Mar hebben we met zijn alle nog een avond doorgehaald ( kansloze stad natuurlijk

Ik heb in de 3 jaar dat ik de M3 nu heb het meeste genoten van de auto in deze 1,5 week !!!! Wat een geweldige routes hebben we gereden en wat een tempo zat erin.
De auto hield zich ook erg goed , alleen in de Pyreneeën hadden de remmen het op een gegeven moment wel gehad maar dat was ook wel een hele zware route .
Terugweg van Barcelona naar Friesland ook zonder pijn in 1 ruk uitgereden in 14 uurtjes.
Niet verwacht dat de M3 in deze omstandigheden zo een heerlijke auto kon zijn al kwam ik op de amerikaanse hokken serieus tekort !
Totaal aantal kilometers kwam uit op 4250km !!!!! En heeeeel veel benzine..
Hier nog een Link naar autogespot want daar hadden we ook nog eens de Frontpage gehaald !! . http://www.autogespot.com/nl/item/11275 ... e-mar.html
Hier evt nog een link naar het Driving Fun topic waar nog veeeel meer foto's en filmpjes staan http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=20361
Hier wat plaatjes...

Laatst gewijzigd door Mike op 22 jun 2011, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat is een leuk tripje geweest zo te zien
Mooie foto's en een super M3! Die Z4 ziet er overigens ook goed uit!

Gruwelijk..!!
Wat lijkt me dat gaaf om te gaan doen .. damn!
Welke velgen heeft die 1 serie er eigenlijk onder?
Hoe en wat met de politie?
Wat lijkt me dat gaaf om te gaan doen .. damn!

Welke velgen heeft die 1 serie er eigenlijk onder?
Hoe en wat met de politie?
Was 1 van de beste vakanties daniel haha...
Styling 81 zijn de velgen van die 1serie.
Ik werd gelaserd op de snelweg en die subaru impreza gendarmerie kwam me ophalen haha . Reed 169 waar je 130 mocht en dat kostte me 90 hele euro's .
Styling 81 zijn de velgen van die 1serie.
Ik werd gelaserd op de snelweg en die subaru impreza gendarmerie kwam me ophalen haha . Reed 169 waar je 130 mocht en dat kostte me 90 hele euro's .
Re: E46 M3 van Mike !! Foto's Heysteria Run 2011 Pag 19
lijkt me ook super om te doen zo'n road trip, de foto's had ik een tijdje geleden ook al gezien op Autogespot, altijd leuk om zo'n stel auto's op NL platen te zien 

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Gaaf tripje !
Supergaaf zo'n trip lijkt me een onvergetelijke ervaring, en dan ook nog in een E46 M3 mijn absolute top favoriet
Hoe deed de 130i het tegenover de rest kwa vermogen??? Is anders ook een erg leuke kart
Ja die Amerikanen hebben absoluut veel power, die dikke V10 en V8 willen wel
En een Z06 heeft ook een serieus goede handling.

Hoe deed de 130i het tegenover de rest kwa vermogen??? Is anders ook een erg leuke kart

Ja die Amerikanen hebben absoluut veel power, die dikke V10 en V8 willen wel

En een Z06 heeft ook een serieus goede handling.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Vet man, had er al over gelezen maar niet gerealiseerd dat jij ook mee deed 

Vet om te doen! Zeker als je van die routes hebt door de bergen 

- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Echt wel super gaaf zo'n trip! Met ook zeker gave wagens!
Prachtig Mike! Zo'n rit staat ook nog zeker op mijn things to do lijstje. Erg mooi, en heerlijk genieten van je auto 

Inderdaad leukkk zo een trip!!! Veel bekijks heb je ermee.. En uiteraard dik genieten van je eigen wagen en dan 4250km lang !!!
Veel benzine? 8 a 9 tanks?
Veel benzine? 8 a 9 tanks?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +