Reg-Edit's E36 turbo > Update -->OMBOUW M50 Turbo!
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Thnx mensen
Beens1, ze waren al in kleur meegespoten .. dus dan zit er maar 1 ding op, mee spuiten haha.
Heb de originele kofferklep erop gezet en gespoten, en had een andere gecleaned maar dan moet ik eerst nog een bij passend bumper voor hebben aangezien ik daarop me kentekenplaat moet monteren
Beens1, ze waren al in kleur meegespoten .. dus dan zit er maar 1 ding op, mee spuiten haha.
Heb de originele kofferklep erop gezet en gespoten, en had een andere gecleaned maar dan moet ik eerst nog een bij passend bumper voor hebben aangezien ik daarop me kentekenplaat moet monteren
BMW über alles
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
idd de stootstrips vind ik jammer!
verder ziet hij er weer strak uit in de nieuwe lak!
verder ziet hij er weer strak uit in de nieuwe lak!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
netjes mooie kleur, de witte golf heb ik vorige week nog gespot op de a16
E36 sedan Avusblau
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Ziet er goed uit kerel!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- jordie E36
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 13:05
- Locatie: regio haaglanden
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
zo dat is zeker weer netjes! nu snel afmaken, leuke velgen enzo.!
en ff opletten met driften veel plezier met je wagen!
en ff opletten met driften veel plezier met je wagen!
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Eerlijk gezegd vind ik het wel wat hebben die velgen er onder nu, denk dat ik ze een keer helemaal strak maak en opnieuw spuit.
Wie weet dat ik er dan ook zwarte nieren in doe, of die juist mee spuit in de kleur van de auto.
En dan met donkere koplampen erin om het helemaal af te maken ..
Dat kan ik ook als winterlook aanhouden met die velgen, en als ik de Breytons eronder knal dan weer chromen nieren en heldere koplamp
Zo een combo:
Filmpjes
Wie weet dat ik er dan ook zwarte nieren in doe, of die juist mee spuit in de kleur van de auto.
En dan met donkere koplampen erin om het helemaal af te maken ..
Dat kan ik ook als winterlook aanhouden met die velgen, en als ik de Breytons eronder knal dan weer chromen nieren en heldere koplamp
Zo een combo:
Filmpjes
BMW über alles
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Nog een leuk filmpje in elkaar geflanst
BMW über alles
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Nu hij zo mooi gespoten is zou ik voor orginele koplampen en achterlampen gaan. 't is maar een hint!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
wauw, puik werk!! ziet er echt goed uit, mooi kleurtje
Maar het is natuurlijk persoonlijk, maar ook ik zou lekker voor de originele koplampjes gaan, en dan wel of niet met zwarte nieren, manie uit.. maar zeker niet van die goedkope foekiejoekie chrome dingen en achterlichten tzelfde.. zou voor de originele look gaan.. smoke(/wit) boven, rood onder.. staat naar mijn mening t strakste..
zo zonder nieren staat ook wel badass trouwens
Maar het is natuurlijk persoonlijk, maar ook ik zou lekker voor de originele koplampjes gaan, en dan wel of niet met zwarte nieren, manie uit.. maar zeker niet van die goedkope foekiejoekie chrome dingen en achterlichten tzelfde.. zou voor de originele look gaan.. smoke(/wit) boven, rood onder.. staat naar mijn mening t strakste..
zo zonder nieren staat ook wel badass trouwens
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Haha thnx .. sjah ik weet t nog niet allemaal .. ik moet het nog een beetje afwachten allemaal, maar heb er helemaal gen haast bij, alles beetje bij beetje.
Ik wil er eigenlijk 2 aparte looks van maken, een donker look en een frisser look dat ik kan wisselen moet nog ff kijken hoe of wat !
Ik wil er eigenlijk 2 aparte looks van maken, een donker look en een frisser look dat ik kan wisselen moet nog ff kijken hoe of wat !
BMW über alles
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Leuk project lijkt me echt uber een turbo in een bmw , is wel heel makkelijk als je alles zelf kan idd. Zelf ook al een en ander nagezocht over turbo's en superchargers maar wat ik me afvroeg wanneer zet je nou een turbo op je auto en wanneer een supercharger ?
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
is vooral persoonlijk geloof ik.. compressor draait altijd met de motor mee, dus levert altijd extra vermogen, maar je verliest ook weer wat pk's omdat t ding aangedreven moet worden. turbo wordt door uitlaatgassen aangedreven dus geen vermogensverlies, maar kan wel weer een turbogat hebben.. dat zijn eigenlijk de grootste verschillen dacht ik zo.. beetje persoonlijk dus
Volgens mij heb je trouwens met een turbo wel ook meer verdere uitbouwmogelijkheden om 'm nóg verder op te fokken..
Volgens mij heb je trouwens met een turbo wel ook meer verdere uitbouwmogelijkheden om 'm nóg verder op te fokken..
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Hmm .. sjah das een lastige vraag denk ik.
Het is meer wat de eindgebruiker zelf wilt denk ik, bij een charger verlies je ook weerstand en kost extra brandstof itt een turbo die puur alleen meer winst geeft.
Bovendien ben ik helemaal weg van het geluid van me turbo, we (lees ik en wat vrienden van E.Fella.com) hebben een VR6 compressor staan welke ook als een malle gaat, Maar persoonlijk heb ik er dan toch een turbo op.
De charger hoor je namelijk vet hard zoemen bij lage toeren al en dat wordt veel meer bij hoge toeren, het is toch heel anders als een turbo
En omdat de charger op je snaar zit krijg je al vaal problemen met het uitvallen van je auto als je stilstaand zonder gas te geven stuurt omdat de snaar te veel weerstand heeft.
//Edit
Je was me net voor, komen bijna op het zelfde uit haha
Het is meer wat de eindgebruiker zelf wilt denk ik, bij een charger verlies je ook weerstand en kost extra brandstof itt een turbo die puur alleen meer winst geeft.
Bovendien ben ik helemaal weg van het geluid van me turbo, we (lees ik en wat vrienden van E.Fella.com) hebben een VR6 compressor staan welke ook als een malle gaat, Maar persoonlijk heb ik er dan toch een turbo op.
De charger hoor je namelijk vet hard zoemen bij lage toeren al en dat wordt veel meer bij hoge toeren, het is toch heel anders als een turbo
En omdat de charger op je snaar zit krijg je al vaal problemen met het uitvallen van je auto als je stilstaand zonder gas te geven stuurt omdat de snaar te veel weerstand heeft.
//Edit
Je was me net voor, komen bijna op het zelfde uit haha
BMW über alles
Re: Reg-Edit's E36 Update --> GESPOTEN !!!!!!!!
Komt bij dat de inbouw van een compressor vaak wat makkelijker is als bij een turbo.
Bij een compressor zul je alleen je inlaattraject moeten aanpassen en bij een turbo je in- en uitlaattraject.
Bij een compressor zul je alleen je inlaattraject moeten aanpassen en bij een turbo je in- en uitlaattraject.