BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Niet duur voor zo'n bomvolle auto met die kmstand!
- Denniz0229
heb nog de originele grill
Zo'n auto, zo'n prijs, en dan over een zwarte grill beginnen
[zeikmodus]Sja, import (voor mij geen probleem overigens) en alle denkbare opties?
Ik mis de 19" wielen, de lendeverstelling van de stoelen en SMG II was destijds ook een optie. Altijd tricky om de term "alle denkbare opties" erbij te zetten. [/zeikmodus]
Verder natuurlijk erg knappe auto (facelift) en dito kilometerstand.
Succes met de verkoop!
Ik mis de 19" wielen, de lendeverstelling van de stoelen en SMG II was destijds ook een optie. Altijd tricky om de term "alle denkbare opties" erbij te zetten. [/zeikmodus]
Verder natuurlijk erg knappe auto (facelift) en dito kilometerstand.
Succes met de verkoop!
@Roderik, SMG versnellingsbak was indd. een optie, maar dat is uiteraard naar de voorkeur van de koper gegaan. veel mensen hebben bewust voor handbak gekozen, vandaar.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Dat is me bekend.
Maar ik doelde ook op het letterlijke "alle denkbare opties"
Natuurlijk is de handbak/smg bak een persoonlijke keuze, maar in de folder is de smg bak weldegelijk een optie.
Maar ik doelde ook op het letterlijke "alle denkbare opties"
Natuurlijk is de handbak/smg bak een persoonlijke keuze, maar in de folder is de smg bak weldegelijk een optie.
Hele mooie M3 inderdaad. Setje 19" erop en de originele gril en klaar.
Prijs lijkt me heel scherp als hij echt netjes is..
Prijs lijkt me heel scherp als hij echt netjes is..
ik ga proberen zoveel mogelijk mensen antwoord te geven.
import is helemaal niet erg, zolang de koper de auto goed laat onderzoeken en uitlezen.
ik b.v. heb een 328 ci gehad met nap en wat blijkt.. De auto was 30000 teruggedraaid.! ik zeg niet dat nap niet goed is, maar er wordt net zo hard mee gekloot en is niet altijd 100%.
ik heb elk briefje, bonnetje en zelfs certificaten bij deze auto. dus de geschiedenis is aanwezig. (ik heb zelfs het aankoopbewijs met naam en dealer)
Verder heb ik voor een 6 bak gekozen, puur omdat een smg meer problemen kan krijgen. als de smg stuk gaat dan is het $$$$$$$$
-de open dak is ook aanwezig.
deze M3 is werkelijk in nieuwstaat en is inderdaad heel scherp geprijsd. de reden van de verkoop is dat ik voor een 335 coupe ga
deze komt eind juli binnen
import is helemaal niet erg, zolang de koper de auto goed laat onderzoeken en uitlezen.
ik b.v. heb een 328 ci gehad met nap en wat blijkt.. De auto was 30000 teruggedraaid.! ik zeg niet dat nap niet goed is, maar er wordt net zo hard mee gekloot en is niet altijd 100%.
ik heb elk briefje, bonnetje en zelfs certificaten bij deze auto. dus de geschiedenis is aanwezig. (ik heb zelfs het aankoopbewijs met naam en dealer)
Verder heb ik voor een 6 bak gekozen, puur omdat een smg meer problemen kan krijgen. als de smg stuk gaat dan is het $$$$$$$$
-de open dak is ook aanwezig.
deze M3 is werkelijk in nieuwstaat en is inderdaad heel scherp geprijsd. de reden van de verkoop is dat ik voor een 335 coupe ga
deze komt eind juli binnen
Laatst gewijzigd door Robbie M op 02 jul 2011, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, import of origineel nederlands geleverd is een persoonlijke kwestie.
Sommige mensen zullen nooit een import auto kopen en andere willen niet anders. Persoonlijk zou het me een zorg zijn of het een import auto is ja dan nee. Vaak zijn import auto's beter onderhouden en voller in de opties dan nederlandse. Alleen die afzichtelijke kentekencombinatie
Qua versnellingsbak ben ik het gedeeltelijk met je eens. Een SMG bak is gewoon wat gecompliceerder dan een handbak, dus ook wat meer dingen die storingen kunnen opleveren. Maar bij normaal gebruik komt dit zelden voor. Qua prijs kost een SMG bak evenveel als een handbak. Koop ze beide maar bij de dealer, je zult versteld staan
Verder is het een knap exemplaar met een goede kilometerstand, bouwjaar en prijs maar zeker niet met alle denkbare opties
Sommige mensen zullen nooit een import auto kopen en andere willen niet anders. Persoonlijk zou het me een zorg zijn of het een import auto is ja dan nee. Vaak zijn import auto's beter onderhouden en voller in de opties dan nederlandse. Alleen die afzichtelijke kentekencombinatie
Qua versnellingsbak ben ik het gedeeltelijk met je eens. Een SMG bak is gewoon wat gecompliceerder dan een handbak, dus ook wat meer dingen die storingen kunnen opleveren. Maar bij normaal gebruik komt dit zelden voor. Qua prijs kost een SMG bak evenveel als een handbak. Koop ze beide maar bij de dealer, je zult versteld staan
Verder is het een knap exemplaar met een goede kilometerstand, bouwjaar en prijs maar zeker niet met alle denkbare opties
ik snap je wel met alle denkbare opties maar je gaat wel ver!
de lende verstelling zit er inderdaad niet bij. voor de rest is deze M3 rijker aan opties dan de gemiddelde nederlandse M3.
de lende verstelling zit er inderdaad niet bij. voor de rest is deze M3 rijker aan opties dan de gemiddelde nederlandse M3.
Ik zeik ook maar een beetje hoor
En eerlijk is eerlijk, hij zit lekker in de opties en de prijs is scherp. Je zult hem zo kwijt zijn denk ik.
En eerlijk is eerlijk, hij zit lekker in de opties en de prijs is scherp. Je zult hem zo kwijt zijn denk ik.
had ook niet anders verwacht forum leden zijn gewoon DIE HARD en zien echt alles.
Hey Roberto,
Jammer dat ie de verkoop ingaat. De vervanging is ook niet verkeerd.
Toch niet gegaan voor de HPF turbo kit?
Groetjes Ivo
Jammer dat ie de verkoop ingaat. De vervanging is ook niet verkeerd.
Toch niet gegaan voor de HPF turbo kit?
Groetjes Ivo
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...