Deze bedoelde ik inderdaad. Volgens mij had hij maar 1 zo'n ring?G-Style schreef:Zijn geen remkoelers, is het design van een bepaald merk bumpers, kan er zo niet opkomen maar Patrick van het R2 forum heeft het ook op zijn E36T
BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
die zogenaamde "gaten" in de bumper zijn volges mij om je aanzuiging van je luchtfilter op aan te sluiten, bij die carbon air intakes enzo zie je vaak dat je ze met een slang naar je grille moet leiden, nou met die gaten heb je dus de beste aanzuig mogelijkheid...
waarom hij er 2 heeft?? zal mooier gestaan hebben, of hij heeft er een twin turbo van gemaakt, maar die kans acht ik klein!
waarom hij er 2 heeft?? zal mooier gestaan hebben, of hij heeft er een twin turbo van gemaakt, maar die kans acht ik klein!
>>>>Showroom E36's<<<<
Google even op mavica grill, kun je er alles over lezen waar de 'gaten' voor zijn
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
je ziet het wel vaker in e30 racertjes en soms ook wel e36 dat de koplampen zijn vervangen voor die dingen.
volgens mij idd voor extra koeling
volgens mij idd voor extra koeling
I NEED A HORSE!
-thor-
-thor-
Dit is puur voor koude lucht idd... Remkoeling gebeurt meestal door het vervangen van de mistlampen voor air intakes... (Als je mistlampen hebt tenminste)...
Van bijvoorbeeld Bonrath...
Bij m'n Civic had ik het zo:
CAI links achter de bumper...
Van bijvoorbeeld Bonrath...
Bij m'n Civic had ik het zo:
CAI links achter de bumper...
Die mr2 heeft het nog weer anders
Klopt haha! Heeft er nu 2 snorkels opzitten van Do-Luck...
Ik ken die auto van BF.com. Is gewoon een originele M bumper met aftermarket lip en intakes. (volgens mij had hij ze wel aangesloten)G-Style schreef:Zijn geen remkoelers, is het design van een bepaald merk bumpers, ...
Ok je mag geen eigen foto's plaatsen, maar ik doe deze in het kader van een reactie op Niels, niet om me eigen auto te promoten in hoe het moet. (ok mods?)NielsE36 schreef:...Wel gaaf trouwens dat instrumentenpaneel met al die lampjes. ...
Niels, misschien vind je dit dan wat:
En een hele oude
Mr. OEM
- SanderZuyderduyn
Woow En dan vond ik me eigen interieur al te gek.
Wie het laatst remt, remt het hardst.
Die is mooi!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Hoe heb je dat stuur brandend gekregen joh?
extra draadje getapt vanaf de dashverlichting denk ik?
echt prachtig die feestlichtjes zo! ( prima feestje dan hoor! haha )
>>>>Showroom E36's<<<<
Uh voor de goede orde, dat stuur is volledig functionerend, en geen lampjes voor de sier. Daar moet ik niks van weten. Ok eerlijkheids halve moet ik zeggen dat de cruise control knoppen het niet doen, want dat moet ik nog inbouwen. Ik ben daar de onderdelen voor aan het verzamelen. Maar de radio en telefoon zijn gewoon via het stuur te bedienen.
En dat is niet "ff een draadje trekken".
Mr. OEM
Echt heel netjes! Zag het al in je topic... Alleen ff een vraagje; weet niet of je dat nog weet... Wat voor lampje zit er in je lichtschakelaar?
Ik had hem laatst vervangen voor een 1,2w 12v lampje... Deed het perfect; alleen de volgende dag was het over... Lampje ontploft!
Ik had hem laatst vervangen voor een 1,2w 12v lampje... Deed het perfect; alleen de volgende dag was het over... Lampje ontploft!
Cruise control zit op een E36 toch ook op een andere plek, die hendel onder de ruitenvegerschakelaar.. Ga je dat dan beide doen of kies je voor het stuur?MParallel schreef:Uh voor de goede orde, dat stuur is volledig functionerend, en geen lampjes voor de sier. Daar moet ik niks van weten. Ok eerlijkheids halve moet ik zeggen dat de cruise control knoppen het niet doen, want dat moet ik nog inbouwen. Ik ben daar de onderdelen voor aan het verzamelen. Maar de radio en telefoon zijn gewoon via het stuur te bedienen.
Nee dat klopt, maar dat branden kan dat ook alleen zonder dat het werkt? Radio van BMW heb ik niet en die telefoon zou me worst zijn (ik bel of app toch altijd met me eigen mobiel en denk dat die het niet eens doet zonder een radio)
Dat gaat niet zo makkelijk denk ik, het draait wel telkens rond he.. Zou het niet weten overigens hoe welDcreator schreef:extra draadje getapt vanaf de dashverlichting denk ik?