BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Tijdje druk geweest...
Ben vorige week bij de M3; 95-LG-RK wezen kijken. http://link.marktplaats.nl/436133921" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie auto op een paar kleine storinkjes en schoonheidsfoutjes na..
- Bestuurdersportier vergrendeling werkte niet.
- Raam rubber passagiersdeur niet goed vast.
- Zonnewering achterraam liep niet lekker
- Rokers auto
Omdat ik geen roker ben vond ik het laatste het meest erge.
Het bleek om een Stahlgrau'e M3 te gaan.
Maar verder een leuke en nette wagen die alle beurten en onderhoud had gehad. Verkoper werkt zelf bij BMW.
Ben er nog niet helemaal over uit. Het is een leuke auto maar net niet de ene die bij mij past...
Misschien dat ik maar eens bij Roderik_ ga kijken..
Ben vorige week bij de M3; 95-LG-RK wezen kijken. http://link.marktplaats.nl/436133921" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rokers auto
Maar verder een leuke en nette wagen die alle beurten en onderhoud had gehad. Verkoper werkt zelf bij BMW.
Ben er nog niet helemaal over uit. Het is een leuke auto maar net niet de ene die bij mij past...
Hoe ken jij buiten die burnout om zien dat ik mijn auto niet met respect behandel? Wist niet dat er ook van binnen was gefilmd op moment van de burnout waarbij de olietemp. te zien is.Niels schreef:Je quote maar een stukje en trekt mijn commentaar dus wat uit z'n verband of je hebt het maar deels gelezen
Je rijdt niet voor niets een M3 maar dat neemt niet weg dat je de techniek met respect dient te behandelen imho. Ik heb gisteren ook meerdere malen 7900RPM aangetikt maar dan wel na 20km warm rijden met de olie temperatuur >90 graden en de tijd nemende voor goed koppelen en schakelen etc.
Dat er kosten aankomen door dergelijk gebruik daar gaat het nu net om. Die auto staat te koop dus de kosten zullen voor een volgende eigenaar zijn Kwestie van mentaliteit....
M, the Most Powerful Letter in the World!
Danku...Roderik_ schreef:+1Darudevampire schreef:Ben ik niet met je eens, die kleur vind ik prachtig
De kleurcombinatie vind ik persoonlijk prachtig!
Als deze auto werd aangeboden ipv mijn huidige voor de prijs waar ik mijn '05 voor kocht dan had ik geen moment getwijfeld.
Ja hun ook. En daar wil ik wel graag antwoord op geven.Ocram schreef:Zo je bent er ff lekker voor gaan zitten zie ik.
zullen we nu weer
succes met je verkoop.
Hoe dan ook, ik ben toch van mening dat zo'n filmpje wat op internet beland nooit een goede indruk geeft, zeker van een auto die te koop staat.
(geeft de indruk; auto wordt toch verkocht, dus ik neem het er van....)
Tuurlijk, als je toch nieuwe banden moest dan snap ik het wel, maar snappen potentiële kopers dat ook? Schrikt op z'n minst toch zeker af zoiets
(geeft de indruk; auto wordt toch verkocht, dus ik neem het er van....)
Tuurlijk, als je toch nieuwe banden moest dan snap ik het wel, maar snappen potentiële kopers dat ook? Schrikt op z'n minst toch zeker af zoiets
www. M3 register .nl
Daar ben ik het zeker met je eens. Slim of goed was het zeker niet.
Maar ik geef ook alleen de reden. Nu wil ik ook niet zeggen dat ik elke keer bij nieuwe banden een burnout gaat trekken, maarja dacht dat het na 2.5 jaar een keer geen kwaad kan. Als ik over een auto twijfel, maar het als nog zo graag wilt hebben dan vindt ik het de moeite waard om te gaan kijken, vooral als het in Nederland is. En als het moet deze langs de dealer brengen om hem helemaal na te checken. Maarja dat ben ik... zoals je ziet ben ik dus helemaal naar Duitsland geweest voor deze auto.
Maar ik geef ook alleen de reden. Nu wil ik ook niet zeggen dat ik elke keer bij nieuwe banden een burnout gaat trekken, maarja dacht dat het na 2.5 jaar een keer geen kwaad kan. Als ik over een auto twijfel, maar het als nog zo graag wilt hebben dan vindt ik het de moeite waard om te gaan kijken, vooral als het in Nederland is. En als het moet deze langs de dealer brengen om hem helemaal na te checken. Maarja dat ben ik... zoals je ziet ben ik dus helemaal naar Duitsland geweest voor deze auto.
Dacht dat ik deze al geqoute had, maar hier nog een keer.Niels schreef:Ineens verbaast het me niet dat die prachtige Bordeaux rode M3 nog niet verkocht is Die liet ik ook lekker staan.... typisch voorbeeld van altijd mooi wassen en poetsen maar onvoldoende tot geen respect voor de techniek. Ik snap ook wel dat een M3 een sportwagen is en je zult mij niet horen over iemand die met respect voor z'n auto een circuit dag of drift cursus doet maar dit soort dingen is imho gewoon een auto afbeulen
Ineens verbaast het je niet? Heb jij vaker dit soort filmpjes of slechte verhalen over mijn auto gehoord dan?
Hoe weet jij wat er met jou m3 (als je tenminste al 1 gekocht hebt) voor jou is gebeurd dan? Misschien zijn er al 10 burnouts mee getrokken. Is het dan ook maar een mooi gewassen en gepoetste hok? En een heledag circuit rijden vindt je minder slecht als zo een burnout van een paar seconden? Daar gaan je banden, vering, diff, enzo niet aan? Doe normaal man...
E46M3-fan schreef:Idd, jij weet tenminste hoe je er mee om moet gaan...M535I schreef: Idd. SMG rijdt totaal anders als een normale automaatbak. Ik zeg altijd, een SMG moet je ff leren rijden.
Iedereen kan gas geven in de Automatische stand, maar wat Roderik zegt, als je er lekker soepel mee wilt rijden is het toch even wennen. Veel mensen voelen de techniek niet aan.
Ga zo door man....
Jij bent echt niet normaal zielig man... Ga je nou serieus speciaal een account aanmaken op youtube met mijn naam?
Pff ga een leven zoeken man.
Mensen dit is niet mijn account, ik heb geen filmpje geplaatst op Youtube.
Dacht dat die filmpje via een link naar mijn Hyves werkte. Maar zie nu pas dat het door 1 of ander (waarschijnlijk) jaloerse mannetje is aangemaakt. Ik maak er gelijk een melding van. Aan de text onderaan de filmpje kan je al zien dat ik het niet zelf hebt geplaatst.
Als dat zo is vindt ik dat zeer kwalijk ! Zoiets doe je niet, iemands filmpje plaatsen op you tube, wereld wordt steeds gekker.
By the way, zou dat filmpje maar deleten, anders zien we het vanavond nog bij albert verlinde, hehe.
By the way, zou dat filmpje maar deleten, anders zien we het vanavond nog bij albert verlinde, hehe.
Trouwens, is dit niet toevallig B46 met zijn M3? http://www.youtube.com/watch?v=dZAwv9-Z9Oc&NR=1
Zullen we nu maar weer
Zullen we nu maar weer
Cooler schreef:Tijdje druk geweest...
- Rokers auto
Lijkt mij gezien de prijs en km stand beslist een nette auto. Die foutjes zijn zo opgelost, moet je doorheen kijken.
De auto van roderick ziet er puntgaaf uit, maar is ook een jonger exemplaar met veel minder km's.
@M535I, ondanks alles.. is het een prachtige auto alleen wat ik dan niet snap.. waarom staat hij dan al 2jr te koop?
//.00.-// > /.-////.-///.-
damn, dat gaat wel erg ver, te triest voor woorden.heeft die persoon ook dit filmpje gemaakt? als het een bekende is zo ik maar even die persoon erop aan spreken.M535I schreef:E46M3-fan schreef:Idd, jij weet tenminste hoe je er mee om moet gaan...M535I schreef: Idd. SMG rijdt totaal anders als een normale automaatbak. Ik zeg altijd, een SMG moet je ff leren rijden.
Iedereen kan gas geven in de Automatische stand, maar wat Roderik zegt, als je er lekker soepel mee wilt rijden is het toch even wennen. Veel mensen voelen de techniek niet aan.
Ga zo door man....
Jij bent echt niet normaal zielig man... Ga je nou serieus speciaal een account aanmaken op youtube met mijn naam?
Pff ga een leven zoeken man.
Mensen dit is niet mijn account, ik heb geen filmpje geplaatst op Youtube.
Dacht dat die filmpje via een link naar mijn Hyves werkte. Maar zie nu pas dat het door 1 of ander (waarschijnlijk) jaloerse mannetje is aangemaakt. Ik maak er gelijk een melding van. Aan de text onderaan de filmpje kan je al zien dat ik het niet zelf hebt geplaatst.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
- Albert..M3
zo gast heeft leening af gesloten bij de bank. en Pa en Ma staan er borg voor . en dan zo om springen met je M3 . en als de bandjes op zijn moet pa weer nieuwe betalen.
sorry hoor . maar die gast spoort niet.
sorry hoor . maar die gast spoort niet.
Bedankt. Maar jullie hebben het steeds over 2 jaar? Het is niet zo dat de auto 2 jaar lang achter elkaar te koop heeft gestaan ofzo. Eerste keer dat ik deze te koop hebt gezet was meer om te kijken hoe de reactie's zijn. Daarna heeft de auto nog een paar keer idd te koop gestaan, maar niet 2 jaar lang aan 1 stuk door. En waarom die nog niet verkocht is? Vraag ik mezelf ook af. In die tijd dat ik hem te koop had staan heb ik 2 klanten gehad, 1 die geen geld had en zijn auto eerst moest verkopen, of inruil bij mij. En nog 1 testpiloot. Voor de mensen die een slecht beeld hebben van de auto omdat die zovaak te koop heeft gestaan. Ik nodig jullie allemaal uit om bij de volgende meeting eens goed naar de auto te komen kijken, en dan eens zien wat er op aan te merken is. Auto rijdt, en is werkelijk als nieuw.Chris schreef:@M535I, ondanks alles.. is het een prachtige auto alleen wat ik dan niet snap.. waarom staat hij dan al 2jr te koop?