Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330D -de witte 4 gemonteerd-
veerpootbrug achter...waar moet dan mijn bagage heen..? Of zijn er met afneembaar middelstuk? Lijkt me een beetje overkill
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Genoeg plannen dus.... Nu alleen nog op de auto monteren Jammer dat ik dingen tegenkom die ik zelf al wilde doen
Dat is dan toch niet jammer? Dat betekend dan juist toch dat hun ook jouw visie delen van een mooie complete auto?
En indien diegene de plannen al voorheen doet, kun je uiteraard mooi ervaringen uitwisselen over waar, of hoe je het moet aanpakken Daar zijn we hier toch voor?
Maar als je gaat kijken naar unieke mods....tjah..als je veelal OEM productengebruikt, krijg je altijd wel een beetje dezelfde autos he
En indien diegene de plannen al voorheen doet, kun je uiteraard mooi ervaringen uitwisselen over waar, of hoe je het moet aanpakken Daar zijn we hier toch voor?
Maar als je gaat kijken naar unieke mods....tjah..als je veelal OEM productengebruikt, krijg je altijd wel een beetje dezelfde autos he
sooow wat een plannen, dat ding van jouw gaat echt veels te mooi worden!!
Goed man, wanneer denkje t meeste van de al gekochte spulle erop te hebbe zitten? wordt wel echt vet chef, da's zeker
en die witte velgen, tjah is wel geinig voor ff erbij idd, maar ben je snel op uitgekeken is mijn gok zou al wel een stuk schelen als je de schroefset er al onder had icm 'n setje spacers
Goed man, wanneer denkje t meeste van de al gekochte spulle erop te hebbe zitten? wordt wel echt vet chef, da's zeker
en die witte velgen, tjah is wel geinig voor ff erbij idd, maar ben je snel op uitgekeken is mijn gok zou al wel een stuk schelen als je de schroefset er al onder had icm 'n setje spacers
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Wat een plannen! Cool!
- Spoiler: Laat zien
Heb liever iets unieks, op en toch al redelijk unieke wagen. Maar uiteindelijk rijden wel alle hetzelfde merk. Dus je ontkomt er helaas niet aan.
Ik hoop na mn vakantie in juni eens alles te monteren... (of laten monteren in dit geval) Begint idd wel een beetje tijd te worden nu..ligt al zolang in de schuur te wachten
Ah mooi lexie, die zijn we dus binnekort ook wel verschijnen op je bimmer
Ah mooi lexie, die zijn we dus binnekort ook wel verschijnen op je bimmer
Dat word een hele dikke sedan Richel
Zo...over ruim un week ga ik 2 weken op vakantie, en gelijk erna zal alles worden gespoten en gemonteerd!
Kga eerst een boodschappelijstje opsturen, zodat alles klaarligt na de vakantie Bgin dr al zin in te krijgen
Kga eerst een boodschappelijstje opsturen, zodat alles klaarligt na de vakantie Bgin dr al zin in te krijgen
Michel schiet eens op met die mods man, zoveel al aanwezig en nog zo weinig op je auto! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
inderdaad kerel schiet eens op met het monteren van die spullen
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
tja..bestellen is altijd maar 10 minuutjes werk, echter door drukte op ut werk en met studie kom ik dr gewoon slecht aan toe helaas.. Maar dat komt wel goed hoor
Nieuwe aanschaffingen:
-Nieuwe AL Bi-xenon koplampen met bochtverlichting
-Umnitza V2 Opaqua 6000K ledringen
-Eisenmann 2x 76MM
Misschien binnekort toch maar eens tijd maken voor montage haha
-Nieuwe AL Bi-xenon koplampen met bochtverlichting
-Umnitza V2 Opaqua 6000K ledringen
-Eisenmann 2x 76MM
Misschien binnekort toch maar eens tijd maken voor montage haha
Lekkere mods kerel Die eisenmann gaat super klinken
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Dat klinkt goed michel! Je hebt volgens mij nog aardig wat tijd vrij te maken met al die andere mods die je ook nog hebt liggen