Marco's 323CI Cabrio.
Re: Marco's 323CI Cabrio! Veerpootbrug gemonteerd.
Leuke mods! Heb je al duidelijk verschil gemerkt met de brug? Toevallig een brug van JOM? Lijkt namelijk veel op die van mij
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
ik heb er nog maar een klein stukje mee gereden dus nog niet veel gemerkt.
het is geen JOM, het is eigenlijk een vrij cheap ding dus valt me nog alles mee met de kwaliteit.
het is geen JOM, het is eigenlijk een vrij cheap ding dus valt me nog alles mee met de kwaliteit.
BMW rulez
Afgelopen week originele M3 skirts besteld via MP, 1 van de 2 had helaas een lichte knik er in dus ik hoop dat de spuiter dat kan repareren.
voor de zekerheid deze alvast op de auto gepast.
Mocht de spuiter dit geen probleem vinden gaan de nieuwe M-tech skirts in de verkoop. (niet origineel.)
voor de zekerheid deze alvast op de auto gepast.
Mocht de spuiter dit geen probleem vinden gaan de nieuwe M-tech skirts in de verkoop. (niet origineel.)
BMW rulez
Re: Marco's 323CI Cabrio! M3 skirts in progress.
Ben benieuwd! Ziet er al goed uit in ieder geval
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
thnx, startpost ondertussen even ge-update.
deze foto is er bijvoorbeeld bijgekomen
deze foto is er bijvoorbeeld bijgekomen
BMW rulez
JIj blijft ook lekker bezig he !
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
ligt niet aan jou, de pasvorm is gewoon ruk.Darudevampire schreef:Ligt het aan mij of sluit je motorkap niet lekker aan?
en dan te bedenken dat vorsteiner de beste in de markt is.
maar de meeste mensen zien het niet.
BMW rulez
Vorsteiner de "beste", daar zijn de meningen ook wel over verdeeld. Voor de prijs zou je in ieder geval beter mogen verwachten. Het produkt en de afwerking voldoen wel aan de prijs alleen de pasvorm laat in veel gevallen aan de wensen over.
En hoe ging het passen van de skirts eigenlijk kwamen de punten ook echt overeen of heb je nog kleine aanpassingen moeten doen.
En hoe ging het passen van de skirts eigenlijk kwamen de punten ook echt overeen of heb je nog kleine aanpassingen moeten doen.
er waren geen aanpassingen nodig, ik zal wel even wat nieuwe bevestigingen gaan kopen omdat er wat beschadigd zijn.
(ps mijn ex E36 toegevoegd aan beginpost.)
(ps mijn ex E36 toegevoegd aan beginpost.)
BMW rulez
Vandaag de slilvervisions voor de voorknippers gemonteerd, wat kan je daar lekker bij zeg vooral rechtsvoor met je ruitenwisservloeistofreservoir.
maarja uiteindelijk toch gelukt en geduld kunnen bewaren dus das pure winst
ik kwam erachter dat mijn koplampsproeiers er wel gewoon inzitten alleen dat de stekker los is. ik laat dit lekker zo.
maarja uiteindelijk toch gelukt en geduld kunnen bewaren dus das pure winst
ik kwam erachter dat mijn koplampsproeiers er wel gewoon inzitten alleen dat de stekker los is. ik laat dit lekker zo.
BMW rulez
eergister in de vroege ochtend naar het werk ben ik een suïcidaal konijn tegen gekomen.
het beest stak ineens over en ik kon er nogwel rechts omheen maar dat stomme beest bleef stilstaan dus pats boem einde konijn.
tevens einde splitter, mistlamp en krassen op de bumper.
ik ben nu blij dat ik allrisk ben verzekerd en dat ik een originele bumper heb gekocht destijds waardoor hij niet gescheurd is.
volgende week gaat ie dus weer even op visite bij de spuiter. helaas.
het beest stak ineens over en ik kon er nogwel rechts omheen maar dat stomme beest bleef stilstaan dus pats boem einde konijn.
tevens einde splitter, mistlamp en krassen op de bumper.
ik ben nu blij dat ik allrisk ben verzekerd en dat ik een originele bumper heb gekocht destijds waardoor hij niet gescheurd is.
volgende week gaat ie dus weer even op visite bij de spuiter. helaas.
BMW rulez
-
kan je me de link eens doorsturen ivm het cabriodak te openen en sluiten op afstand
Vandaag de wagen weer opgehaald bij de spuiter, was gelukkig goed verzekerd.
hier nog een fotootje van de schade,
splitters komen van de week nog binnen, ik krijg nu echt carbon ipv mijn homemade gewrapte.
mijn nieuwste MOD zijn deze,
ik denk dat mijn wagen behoorlijk "individueel" is geworden.
o ja en nog een vette foto van de fotograaf gekregen tijdens de trouwdag genomen.
hier nog een fotootje van de schade,
splitters komen van de week nog binnen, ik krijg nu echt carbon ipv mijn homemade gewrapte.
mijn nieuwste MOD zijn deze,
ik denk dat mijn wagen behoorlijk "individueel" is geworden.
o ja en nog een vette foto van de fotograaf gekregen tijdens de trouwdag genomen.
BMW rulez