Roy's Compact.
Re: Roy's BMW compact 318d
Bah, wat een schades de laatste tijd
Gelukkig kom je er goed vanaf!

Laatst gewijzigd door Arno S. op 24 apr 2011, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Re: Roy's Compact
Schade is hersteld en de stootlijsten zijn ook gelijk meegespoten, zie het eerste bericht van mijn showroom. Dus ben weer helemaal 

Netjes, ik lijk wel kleurverschil te zien? Eigenlijks had je de handgrepen ook meteen moeten mee spuiten. Was het plaatje compleet geweest 

Mja, met een M-pakket vind ik het mooier maar gewoon stock met al die stootlijsten rondom, no thx. Dan lijkt dit een stuk beter.
ik vind de meegespoten stootlijsten zeker een succes, toont nieuwer, spijtig dat je niet ineens ook de deurgrepen hebt laten doen
ik had de stootlijsten ook niet gedaan maar wel de handgrepen,maar toch heeft het wel iets
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Ik heb hiervoor gekozen omdat de deurgrepen toch gevoeliger zijn voor beschadigingen en het breekt ook wel weer ism de zwarte velgen.
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Re: Roy's Compact up-to-date pics
Lekker stukje gereden vandaag en gelijk wat foto's gemaakt. In het startbericht staan er 3. Dus de huidige staat van de auto.
Re: Roy's Compact up-to-date pics
Ziet er goed uit! 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Re: Roy's Compact verlaagd!
De Compact is eindelijk verlaagd met een schroefset, in hardheid verstelbaar! Zie de foto's in het startbericht.
En verder was ik begonnen aan het maken van een aux-in kabel. Maar kon het benodigde stekkerje niet vinden en nergens verkochten ze er zo een dus toen was ik er klaar mee en heb ik er maar 1 bij de dealer gekocht
En verder was ik begonnen aan het maken van een aux-in kabel. Maar kon het benodigde stekkerje niet vinden en nergens verkochten ze er zo een dus toen was ik er klaar mee en heb ik er maar 1 bij de dealer gekocht

Oogt heerlijk sportief!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Strak! Als mn veren klappen gooi ik er denk ik ook meteen een ss onder 

- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Zo rij nu al lekker aan aantal weken op m'n schroefset rond. Wat een verschil met voorheen, en het weggedrag is zo veel beter geworden! Alleen merk ik wel dat het tijd wordt voor een veerpootbrug. Iemand suggesties of ervaringen met verschillende merken?