DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
-
Re: DVN-E46 Informatie Topic! p80 V5 met beter scherm!
Kan zijn dat je accu bijna op is.
De auto trekt dan zoveel stroom dat je radio er ff mee stopt.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
dubbel din van dynavin
ik heb pas een dubbel din van dynavin uit hardenberg via marktplaats gekocht maar ik zou er maar eerst een nachtje over slapen.
om het te kopen is geen probleem zoals gewoonlijk,maar owee als je problemen hebt dat is een lijdens weg,je moet dan de klantenservice bellen 0900nr. 35cent per min.tot een max van 15 euro en je krijgt gewoon niemand aan de telefoon,weg 15 euro en niets wijzer,ik heb het per mail geprobeert maar je krijgt gewoon geen antwoord.
het hele dynavin verhaal uit hardenberg is zeer dubieus.
om het te kopen is geen probleem zoals gewoonlijk,maar owee als je problemen hebt dat is een lijdens weg,je moet dan de klantenservice bellen 0900nr. 35cent per min.tot een max van 15 euro en je krijgt gewoon niemand aan de telefoon,weg 15 euro en niets wijzer,ik heb het per mail geprobeert maar je krijgt gewoon geen antwoord.
Aangezien we hier al een heel topic voor hebben heb ik de onderwerpen samengevoegd.
Moderatoropmerking Rene08
accu is nieuw dus is niet leeg.Beamer AR15 schreef:Kan zijn dat je accu bijna op is.
ik heb net even verder gelezen en ik ben dus niet de enigste .
het is dus de bekende pok
het is dus de bekende pok
Re: dubbel din van dynavin
Nou dat zijn oplichters!! Ze noemen zich Navaudio en zitten ook in Best. Ik was ook langsgeweest daar omdat ik maar niet door kwam bij de klantenservice 0900nr. Op hun website staat showroom open op zaterdags. Ik ging langs, het was gewoon een huis met paar bordjes van Navaudio. Kerel doet open en zegt dat ik maar moest bellen het is alleen op afspraak. Bij de klantenservice krijg je te horen dat er een iemand voor je is, maar je wacht en wacht en wacht het veranderd niet. Heb het ook op een ander tijdstip geprobeerd, steeds hetzelfde. Dus voor de mensen die dit willen kopen. Koop het in een winkel en niet via internet, heb je alleen maar gezeik.ceesie schreef:ik heb pas een dubbel din van dynavin uit hardenberg via marktplaats gekocht maar ik zou er maar eerst een nachtje over slapen.
Heb zelf vanuit VS besteld. Betaalde voor alles: Dynavin (android)+achteruit camera+ verzending rond de 625 Euro, maar hier in NL kwam daar nog eens 215 Euro van de douane nog bij. Heb bij de BMW dealer een airco frampje gekocht voor 73 Euro, wat niet compleet bleek. Heb nu een tweedehandse frame gekocht voor 30. Dus totaal bijna 950 Euro kwijt voor dat ding en het werkt nog niet eens zo perfect als dat ik wilde. Het voordeel is dat er Android op zit, maar dat werkt ook nog niet soepel. Heb zeven weken op dat ding moeten wachten. Camera en kaarten waren ze vergeten, dus nog eens 3 weken gewacht hebben ze de verkeerde camera gestuurd, maar niet de kaarten Ellende!!
Pff wat een ellende zeg!
Voor dat geld had je bijna een orgineel systeem
Voor dat geld had je bijna een orgineel systeem
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
@ Dictato: tering wat een verhaal.
balen dat je uiteindelijk zolang hebt moeten wachten
@ ceesie: ik heb in de tijd van de GB ook contact gehad met navaudio.
had geen goed gevoel bij het bedrijf wat nu dus blijkt te kloppen.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
- albert318i
je was gewaarschuwd.albert318i schreef:bij navaudio hebben ze het merk zenesis, en bij dynavinonline dynavin?maakt dat wat uit? laat maar had hem besteld bij navaudio,staat op de site op voorrraad maar dat is dus niet zo,wou met paypal betalen maar gelukkig niet gedaan,deze zaak krijgt van mij een 3,zeer humeurige man aan de tel gehad plus dat je 35 cent per minuut moet betalen voor info?
Nou het wachten vond ik uiteindelijk minder erg als alle bijkomende kosten en gezeur. Ik heb ik weer 3 weken gewacht op de kaarten van Europa krijg ik gister een mailtje dat ze die wel willen sturen als ik zou willen... Zucht :@ had ze allang moeten hebben en heb er voor betaald. Ze zeggen dat ik Google maps kan gebruiken. Stel je voor als ik naar duitsland ga hoe hoog mijn telefoon rekening wordt. En de camera is de grootste grap, heb er totaal bijna $70 voor betaald krijg ik iets wat $16 kost op ebay wat niet past..lol trouwens dit alles is bij Umnitza. Sommigen kennen ze van de bekende Angel Eyes.Booth schreef:@ Dictato: tering wat een verhaal.
Hey iedereen,
ik ben dit topic al enige tijd aan het volgen. Heb een jaar geleden een dynavin laten installeren bij autodinges. Na enkele kleine probleempjes werkt hij nu toch iets van een 7/10. Ipod heb ik opgegeven, gewoon alles op usb is zoveel makkelijker. Over mijn navi heb ik niet te klagen... eens hij zijn satelliet heeft gevonden.
Soms duurt het bijna 10 min. eer hij verbinding heeft. Maar dan gaat alles super, snel, duidelijk, geen haperingen. Mijn antenne zit bovenaan men dak tegen de vooruit. Heeft iemand hetzelfde probleem, of weet er iemand een oplossing voor. De navi werkt op de gewone IGO8 software.
Alvast bedankt
ik ben dit topic al enige tijd aan het volgen. Heb een jaar geleden een dynavin laten installeren bij autodinges. Na enkele kleine probleempjes werkt hij nu toch iets van een 7/10. Ipod heb ik opgegeven, gewoon alles op usb is zoveel makkelijker. Over mijn navi heb ik niet te klagen... eens hij zijn satelliet heeft gevonden.
Soms duurt het bijna 10 min. eer hij verbinding heeft. Maar dan gaat alles super, snel, duidelijk, geen haperingen. Mijn antenne zit bovenaan men dak tegen de vooruit. Heeft iemand hetzelfde probleem, of weet er iemand een oplossing voor. De navi werkt op de gewone IGO8 software.
Alvast bedankt
Toen ik dat probleem op het forum meldde, kreeg ik meteen een mailtje van Autodinges dat ie een nieuwe gps ontvanger zou opsturen, 99% kans dat die gewoon niet goed was. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk, dus ik heb de gsm/gps antenne die ik al eens op het dak had gemonteerd maar aangesloten op de Dynavin, ontvangst is nu altijd perfect.eens hij zijn satelliet heeft gevonden.
Bij mij lockt hij eigenlijk supersnel. De ontvanger zit achter de radio ergens onder het dashboard geplakt.
Dat is qua montage wel zo makkelijk natuurlijk.
Een nieuwe antenne heb je wel voor een paar tientjes, hoef je dus niet heel arm van te worden.
Dat is qua montage wel zo makkelijk natuurlijk.
Een nieuwe antenne heb je wel voor een paar tientjes, hoef je dus niet heel arm van te worden.
Bedankt voor de reacties. Zal het eens met een nieuwe antenne proberen. Ik zat zonet te denken, zou het eens niet leuk en handig zijn om met iedereen, of zoveel mogelijk personen, van dit topic samen te komen. Er is al veel, héél véél over de dynavin geschreven, maar het is misschien handig om eens alles in real life met elkaar te bespreken en te bekijken. Ook een mooie gelegenheid om de wagens eens te bewonderen. Het is maar een ideetje...
Heb je je probleem met de radio-ontvangst eigenlijk al opgelost gekregen Harm?
Niet echt, maar ik vermoed dat 't komt doordat ik het Diversity stekkertje nergens op kon aansluiten... is ergens een topic over dat stekkertje Mijn auto uit 1998 heeft dat draadje nog, latere modellen blijkbaar niet. Die hebben dan ook een andere antenneversterker.