(BMW) Autosport video's
(BMW) Autosport video's
Iets vets tegen gekomen op internet?
Post het hier!
Zal maar even aftrappen...
Post het hier!
Zal maar even aftrappen...
Re: (BMW) Autosport video's
Apart akkefietjes... Lijkt net alsof die gele die witte eraf drukt waarbij de wielophanging een klap krijgt... Is het duidelijk wat daar gebeurt is en wie er de schuld heeft ??
Durf het je niet te zeggen, kwam hem ook maar tegen
Wat ik zo kan zien is het gewoon dat ze contact hebben met elkaar en de stuurstang afbreekt waardoor hij hem zonder dat hij het wil hem de muur in drukt.
Ook niet echt professioneel van de andere coureur, snap best dat je boos bent, maar hem gewoon een tik gaat verkopen (|
Nog zoiets...
Wat ik zo kan zien is het gewoon dat ze contact hebben met elkaar en de stuurstang afbreekt waardoor hij hem zonder dat hij het wil hem de muur in drukt.
Ook niet echt professioneel van de andere coureur, snap best dat je boos bent, maar hem gewoon een tik gaat verkopen (|
Nog zoiets...
En dat staan we niet toe...
Moderatoropmerking Griffendahl
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Whoaahaha. beide gave filmpjes.
Deze horen hier natuurlijk ook thuis;
Moest bij die eerste filmpjes gelijk hier aan denken, alleen kon me ff niet herinneren welke race het was... Stond er destijds met mijn neus bovenop op het binnenterrein...
In Oostenrijk, Zwitserland, Italië en Duitsland zijn er veel heuvelklimfanaten. In de bepaalde klassen zijn de regelementen erg vrij. En de bouwers erg creatief. Hier is een prachtig filmpje gemaakt van 2 bmw's (een e36 en een 1-serie) die meedoen aan dergelijke heuvelklims. Allebij voorzien van een 3.4L Judd v8.
Laatst gewijzigd door Gast op 03 aug 2011, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: YT ingesloten
conclusie, mensen met gele auto's kunnen niet tegen hun verlies?
-- Houdoe wanne --
Laatst gewijzigd door Gast op 03 aug 2011, 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
E34 5
Laatst gewijzigd door Gast op 03 aug 2011, 12:04, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.streetfire.net/top-gear/top- ... 743421.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Aflevering van Top Gear. een 24 uurs race waarin de mensen van Top Gear een E46 330 Diesel kopen en als racewagen gaan gebruiken.
Aflevering van Top Gear. een 24 uurs race waarin de mensen van Top Gear een E46 330 Diesel kopen en als racewagen gaan gebruiken.
-
Zeer knappe sound!