530iA executive ....verkocht
Re: 530iA executive .... LCI koplampen done
En er dan achter komen dat na een jaar de hele units dof geworden zijn, of verkleuren. Of je gewoon wel foutmelding hebt. Ze hebben niet voor niets die prijs....
Zou kunnen, maar heb je die ervaring gehad of ken je iemand met die ervaring? Op m'n vorige e39 had ik die 99 euro facelift achterlichten van ze en die hebben prima gezeten voor 3 jaar zonder kuren, werden ook niet dof. Ben wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft, want ik overweeg ze wel eigenlijk
Geen directe ervaringen met desbetreffende producten. Maar wel algemene ervaringen met de kwaliteit van HL. Is om te huilen...
Helaas blijkt dat 95% van de imitatie achterlichten helaas nog gewoon een storing geeft op de i-drive..
Plus daarbij vind ik het enige mooie LCi achterlicht de originele zelf, er zijn geen imitaties te koop die hetzelfde zijn ( wel bv bij de e46 met led achterlichten, daar zijn wel nette exemplaren voor te koop ) let maar op de alleen de plek van het achteruitrijlicht , die zitten bij geen enkele imitatie achterlichten op dezelfde plek als origineel, en alleen daarom vind ik het er al meteen niet uitzien..
Maar smaken verschillen nou eenmaal, en dat is maar goed ook toch
Plus daarbij vind ik het enige mooie LCi achterlicht de originele zelf, er zijn geen imitaties te koop die hetzelfde zijn ( wel bv bij de e46 met led achterlichten, daar zijn wel nette exemplaren voor te koop ) let maar op de alleen de plek van het achteruitrijlicht , die zitten bij geen enkele imitatie achterlichten op dezelfde plek als origineel, en alleen daarom vind ik het er al meteen niet uitzien..
Maar smaken verschillen nou eenmaal, en dat is maar goed ook toch
- Dutch 530i
The other thing which makes the OEM lights look better is that the light bars go all the way round. The ones on HL automotive site only go half way.
Ja idd, en uiteraard missen ze ook de leds voor de sidemarkers
IMO is er niks mooier dan de originele LCI achterlichten.
Ik had ook de HL lampen overwogen, maar de mooie verlichte banen erin gaan zoals Dutsch530 het zegt " half way".
En dan de missende sidemarkers.
De kwaliteit van HL vind ik zeker niet slecht. Voor mijn E46 had ik daar facelift achterlampen gekocht en die waren gewoon perfect.
Ik had ook de HL lampen overwogen, maar de mooie verlichte banen erin gaan zoals Dutsch530 het zegt " half way".
En dan de missende sidemarkers.
De kwaliteit van HL vind ik zeker niet slecht. Voor mijn E46 had ik daar facelift achterlampen gekocht en die waren gewoon perfect.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
mmm, was me eens niet opgevallen dat die van HL 'only halfway way' gaan. goeie opmerking! HL valt bij deze af voor mij.
De lampen die bij HL worden geleverd zijn ook dezelfde als van depo volgens mij
Re: 530iA executive .... New Pic's
Zow vanmorgen de 5er maar eens even gewassen en er weer netjes bijgezet na de vakantie..
en gelijk maar even een paar plaatjes geschoten..
en gelijk maar even een paar plaatjes geschoten..
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
@Judaz
Uiteraard.......
Uiteraard.......
- lekkerwijf1
Strak hoor.
Nu nog de lci voorbumper.
Of heb je daar andere plannen mee ?
Nu nog de lci voorbumper.
Of heb je daar andere plannen mee ?
Ja wil er nog een M bumperset op hebben..
maar heeft nog geen haast omdat deze bumpers nog geen enkel krasje vertonen verder.
maar heeft nog geen haast omdat deze bumpers nog geen enkel krasje vertonen verder.
Re: 530iA executive .... New Pic's p3
heb er afgelopen week ook maar een setje spoorverbreders onder gezet..
de wielen vond ik achter veel te ver naar binnen vallen ondanks de ET20 , dat is nu ET 7 geworden doordat ik 13mm heb gebruikt..
staat een stuk beter en als je nu vanaf de voorzijde langs de auto kijkt zie je nu achter ook de wielen en dat was eerst niet..
de wielen vond ik achter veel te ver naar binnen vallen ondanks de ET20 , dat is nu ET 7 geworden doordat ik 13mm heb gebruikt..
staat een stuk beter en als je nu vanaf de voorzijde langs de auto kijkt zie je nu achter ook de wielen en dat was eerst niet..