Mijn BMW 323 CI executive
Re: Mijn BMW 323 CI
Wie heeft er nog suggesties voor een nieuwe pookknop?
Gewoon een origineel M-pookje?
Is inderdaad een mooi dingetje ja, moet er ook een nieuwe pookhoes bij voor de show.
Dat zou het wel afmaken jah. Eventueel gewoon om vragen bij bestellen, moet geen probleem zijn
http://www.hetecoauto.nl/-e46,58.html
hier hebben ze wel leuke hoesjes. Kan ik er straks eentje uitzoeken bij mijn versnellingspookje
hier hebben ze wel leuke hoesjes. Kan ik er straks eentje uitzoeken bij mijn versnellingspookje
Klinkt als geen geld. Maar zal dan ook geen echt leder zijn denk ik.
idd mooie auto , heb een e36 coupe gehad ook een zwarte en riep altijd nooit meer een zwarte auto aangezien je blijft poetsen . Toch als ik dit zo zie mis ik hem soms maar goed ; veel veilige kilometers !
persoonlijk vind ik zwart en donkergrijs de mooiste kleur daarna uiteraard zilver en de rest. Maar zwart wordt inderdaad erg snel smeerig, 1 voordeel is dat ik hem in de garage kan zetten dat scheelt wel;)
heb nieuwe pook besteld. bij bimmerparts hoop op een snelle levering
Ja klopt een short shift pookje, die zijn een stuk kleiner als wat ik er nu in heb zitten
Nieuwe pookhoes zit er op. (zie showroom), hoop dat ik morgen of overmorgen de short shift pook binnenkrijg.
Nieuwe shorftshift binnen. (zie showroom)
Maakt het schakelen weer stukje fijner in een E46, die standaard pook was belachelijk lang.
Was ook een van mijn eerste mods
Was ook een van mijn eerste mods
ja klopt je merkt het met schakelen en het is een stuk mooier, helemaal in combinatie met mijn zwart zilvere interieur