Mijn mening is dat het ook voor het geluid super is, vooral als je bij 80 even vol op het gas gaat zonder terug te schakelen naar 4, dan hoor je hem echt mooi. Maar Danish oordeelt alleen op basis van een geluid van een koude uitlaat zonder belasting, daar kan je imho een diesel niet op beoordelen.Danishbmw schreef:Ik vind een eisenmann op een diesel 320d dan echt 10x niks...Maar dat is mijn mening.
Na een tijd van weggeweest
Re: M Pakket Af!!! Foto's
Re: M Pakket Af!!! Foto's
Ik oordeel inderdaad tijdens het stilstaand van wat ik gehoord had tijdens de meeting bij griffendahl. Ik vond het erg tegenvallen. Het 'trekker'geluid van een diesel komt er bovenuit. Het fluitje hoorde ik wel duidelijk.
Echter geef ik je gelijk dat ik het wel zou moeten horen op de snelweg en/of met belasting. Misschien dat mijn mening dan veranderd. Maar tot nu toe vond ik het zeer tegenvallen voor zo een dure uitlaat.
Ik heb het nu vergeleken met mijn auto tijdens stilstaand, zou kunnen dat dit niet de juiste vergelijking is.
Echter geef ik je gelijk dat ik het wel zou moeten horen op de snelweg en/of met belasting. Misschien dat mijn mening dan veranderd. Maar tot nu toe vond ik het zeer tegenvallen voor zo een dure uitlaat.
Ik heb het nu vergeleken met mijn auto tijdens stilstaand, zou kunnen dat dit niet de juiste vergelijking is.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Velgen nog niet binnen :(
Komt dat bij je bij een diesel juist niet een te geftig geluid wil omdat je er elke dag in zit (anders koop je geen diesel...) Het mag imho bij een diesel nooit een storend geluid worden.
(Overigens is er bij mij wel meer gebeurd, waardoor het geluid sowieso flink anders is als stock... Maar het feit dat het een diesel is kun je nooit wat aan doen)
(Overigens is er bij mij wel meer gebeurd, waardoor het geluid sowieso flink anders is als stock... Maar het feit dat het een diesel is kun je nooit wat aan doen)
Re: Update!! hmm wat zal dat nou zijn?
Snel een foto ervan...alleen daarvan de rest van de car komt als die schoon is!
Vredestein Ultrac Sessanta 255/35/18 achter
- Spoiler: Laat zien
Vredestein Ultrac Sessanta 255/35/18 achter
Re: Update!! hmm wat zal dat nou zijn?
Hoe bevallen deze banden? ik heb nu een dilemma want er zijn zo veel banden waar ik uit kan kiezen
Re: Update!! hmm wat zal dat nou zijn?
Mooie wielen hoor!
@vandersluis, ik heb de banden ook maar zijn achter alweer aan vervanging toe. voor nog voldoende profiel maar achter toch wel snel weg vind ik en nee ik gum nooit! ik ga wss falkens erom laten leggen. die staan ook goed aangeschreven.
nogmaals mooie wielen snel wassen en foto's schieten aub.
@vandersluis, ik heb de banden ook maar zijn achter alweer aan vervanging toe. voor nog voldoende profiel maar achter toch wel snel weg vind ik en nee ik gum nooit! ik ga wss falkens erom laten leggen. die staan ook goed aangeschreven.
nogmaals mooie wielen snel wassen en foto's schieten aub.
BMW rulez
Re: Update!! hmm wat zal dat nou zijn?
Erg nice die wielen
Re: Buitenkant is af!!!
Zoo de buitenkant van de auto is af!!
Laatste aanpassingen
M Spiegels
Klapfunctie Spiegels
RVS einddemper
M Bumpers voor & achter & Sideskirts
Nog te doen:
M Stuur!
Sport interieur???
En wat denken jullie van een m lip op de kofferbak?
Laatste aanpassingen
M Spiegels
Klapfunctie Spiegels
RVS einddemper
M Bumpers voor & achter & Sideskirts
Nog te doen:
M Stuur!
Sport interieur???
En wat denken jullie van een m lip op de kofferbak?
Laatst gewijzigd door Stranger_ op 09 apr 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Buitenkant is af!!!
dat M lipje zal hem zeker goedstaan,
verder issie vanbuiten echt zo goed als af!, schitterende auto!
verder issie vanbuiten echt zo goed als af!, schitterende auto!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Nieuwe mod onderweg
Ah, leuk! Had hem zelf ook. Alleen moet je de behuizing van de camera wel wat aanpassen wil je het er allemaal netjes in krijgen. Maar het is zeker mogelijk! Succes met de draden trekken
Owja, en ik had veel last van storing. Dat is spanningverschil van de Dynavin en de camera. Enige oplossing daarvoor is de spanning van de camera aansluiten direct achter de Dynavin, zodat ze dezelfde spanningsbron hebben
Owja, en ik had veel last van storing. Dat is spanningverschil van de Dynavin en de camera. Enige oplossing daarvoor is de spanning van de camera aansluiten direct achter de Dynavin, zodat ze dezelfde spanningsbron hebben
Re: Nieuwe mod onderweg
Rene je had idd gelijk over een beetje aanpassen.
Maar dat was geen probleem eigenlijk
Me camera zit erin. Heb er 2 gekocht 1tje is voor de sier. Mocht de ene kapot gaan sluit ik de andere kant aan
Maar daarvoor heb ik het niet gedaan hoor.
Het kwam eigenlijk door de ledjes. De camera zelf heeft maar 2 ledjes.
En me huidige had 6 ledjes.
Dus dat was lelijk geweest aan de ene kant veel licht en aan de andere kant weining.
Vanaaf komen de foto's
Maar dat was geen probleem eigenlijk
Me camera zit erin. Heb er 2 gekocht 1tje is voor de sier. Mocht de ene kapot gaan sluit ik de andere kant aan
Maar daarvoor heb ik het niet gedaan hoor.
Het kwam eigenlijk door de ledjes. De camera zelf heeft maar 2 ledjes.
En me huidige had 6 ledjes.
Dus dat was lelijk geweest aan de ene kant veel licht en aan de andere kant weining.
Vanaaf komen de foto's
Re: Nieuwe mod onderweg
Stranger_ schreef: De camera zelf heeft maar 2 ledjes.
En me huidige had 6 ledjes.
Was een klein stukje tape over de 4 ledjes dan geen optie geweest? nu kost je een bak met geld om maar 2 ledjes te hebben
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM