Nog tips om ergens op te letten, zaken die ik niet moet vergeten? Zal in ieder geval vragen naar de werking van de standkachel, zouden we zomaar op korte termijn nodig kunnen gaan hebben
Voorstellen: E61 Peter
-
p.willemse78
Re: Voorstellen: E61 Peter
Morgen de E61 ophalen in Leidschendam, helaas belde de dealer dat het pas om 15.00 kan in plaats van om 11.00, omdat het monteren van het stuur wat complicaties opleverde... balen!
Nog tips om ergens op te letten, zaken die ik niet moet vergeten? Zal in ieder geval vragen naar de werking van de standkachel, zouden we zomaar op korte termijn nodig kunnen gaan hebben
-
Ries550
Dat schiet toch wel lekker op. Nog 1 nachtje "slapen". Ik ben ook erg benieuwd naar je audio die binnenkort wordt ingebouwd!
Veel plezier morgen!
Veel plezier morgen!
-
p.willemse78
Ik ook, balen dat dat donderdag pas is!
Mooi man weer een e61 erbij, nog even geduld en het genieten kan beginnen, je zal er vast geen spijt van krijgen. Nu nog 1 slapeloze nacht te gaan....

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
-
p.willemse78
Het grote wachten is voorbij! Vanmiddag om 14,30 de Captiva ingeleverd, en de BMW opgehaald. Verrassing: had een sportstuur besteld, hebben ze een M-sportstuur erin gezet. Mooi meegenomen.
De foto's:

uiteindelijk voor de 17" velgen gekozen, enerzijds voor de representativiteit naar klanten toe, anderzijds voor het comfort. Geen runflat...
Morgen gaat de audio upgrade erin, ben wederom benieuwd!
De foto's:

uiteindelijk voor de 17" velgen gekozen, enerzijds voor de representativiteit naar klanten toe, anderzijds voor het comfort. Geen runflat...
Morgen gaat de audio upgrade erin, ben wederom benieuwd!
Hij staat er strak bij en mooie kleur dat lichtgrijs
!
Benieuwd hoe lang het duurt voordat je 'm laat chippen
enjoy
Mocht je (of iemand) toevallig nog op zoek zijn naar een nette set 17 inch (winter)velgen; ik heb styling 116 in de aanbieding (met michelin zomerbanden)
Benieuwd hoe lang het duurt voordat je 'm laat chippen
enjoy
Mocht je (of iemand) toevallig nog op zoek zijn naar een nette set 17 inch (winter)velgen; ik heb styling 116 in de aanbieding (met michelin zomerbanden)
-
p.willemse78
Ik ook haha. Panoramadak blijkt ook uitvnding van de eeuw. Wat een heerlijk ruimtelijk gevoel geeft dat zeg...
-
Ries550
Mooie auto hoor! Blijft een mooie kleur zilvergrijs. Ik stuur je even een PB, misschien kan ik volgende week heel even naar je audio upgrade luisteren. Ik wil die ook gaan bestellen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
- GenuinePaul
Wow hijs echt mooi P.willemse78 !
Sjieke uitvoering zeg! Ben wel jaloers op je automaat mooi ding is dat zeg! (en je stuurwiel hehe)
Goed bezig.
Stomme vraag over dat geluid. Ik heb dat logic7 proffessional gedoetje erin. (volgens mij beste af-fabriek wat ze destijds hadden)
Is dat geluid bij jullie zoveel minder? Dat je nu echt aan een proffesionele audio upgrade zit te denken/laat doen ?
Ik vind namelijk dat er nu al een flinke bass enal in zit. Klinkt echt goed.
Maarja jullie doen het niet voor niks hehe.
Nogmaals prachtige auto ik ga hem hier in het dorp in de gaten houden haha.
Groetz.
Sjieke uitvoering zeg! Ben wel jaloers op je automaat mooi ding is dat zeg! (en je stuurwiel hehe)
Goed bezig.
Stomme vraag over dat geluid. Ik heb dat logic7 proffessional gedoetje erin. (volgens mij beste af-fabriek wat ze destijds hadden)
Is dat geluid bij jullie zoveel minder? Dat je nu echt aan een proffesionele audio upgrade zit te denken/laat doen ?
Groetz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
-
p.willemse78
Thanks Paul! Richard, geen probleem. Heb hem vandaag opgehaald. Was er om 17.30, lag ie nog helemaal uit elkaar, was even schrikken
Om 18.30 was ie klaar, erg indrukwekkend! Klinkt fantastisch, scherp, meerr dan genoeg volume. Zal je PB even oppakken, moet lukken om snel af te spreken. Kun jij mijn audio horen, ik de brul van jouw V8...
-
p.willemse78
Overigens kan ik hem niet vergelijken met een andere audio dan de standaard van het professioneel Navi systeem, heb ik zelf niet gehoord....
-
Ries550
Trust me... Bij mij klinkt het echt bagger op het moment. Ik mis mijn Bose systeem van mijn Audi dan ook vreselijk!GenuinePaul schreef:Wow hijs echt mooi P.willemse78 !
Goed bezig.
Groetz.
-
p.willemse78
Dan wordt je hier wel blij van. Ik vond het boze systeem in de a6 altijd ontzettend lomp klinken, veel gedreun en weinig helder geluid. PM komt eraan!
- GenuinePaul
@riess550 heb net op van rijt page gekeken. Zo te zien zit er geen logic7 in bij jou. Maar kan dan wel geloven dat het geluid slecht is. Hoorde daar wel meer mensen over. Ben benieuwd naar jullie nieuwe audio dan heren 
Succes ermee! Wil best een keer meeten als je evt verschil willen horen/zien weet ik het hehe.
Allemaal hier in de regio.
Groetz.
Succes ermee! Wil best een keer meeten als je evt verschil willen horen/zien weet ik het hehe.
Allemaal hier in de regio.
Groetz.
Driving an BMW makes you smile everyday!