ik heb als het goed is nog een katylisator liggen voor 318is heb pas een completen rode gesloopt.
die komt na het uitlaatspruitstuk?
2 pijpen begint ie dan en de kat en dan 1 pijp?
Is het voor een 1.9 16v (m44 motor)? Waar is die eventueel op te halen en wat moet het kosten? Doe maar even een PB.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
De einddemper hoeft waarschijnlijk nog niet vervangen te worden. Dus eerst een nieuwe KAT en de einddemper komt dan wel een andere keer. Hoop de auto morgen terug te hebben.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Je kan ook de kat openslijpen, alles eruit halen en weer dichtlassen. Heb ik ook eens moeten doen. Het geluid was verbeterd, maar het verbruik niet. Heb uiteindelijk wel een nieuwe laten monteren.
Net telefoon gekregen. De auto loopt weer. De kat is vervangen voor een nieuwe!
Vervolg: Ik ga een testrit maken en pak een relatief rustige weg om te testen. Hier mag 80 worden gereden en ik had een snelheid van 120. Ik wilde graag hoog in de toeren testen om het gedrag van de auto waar te nemen.. Plotseling springt er een politie de straat op met het teken te stoppen..
36 te hard na correctie. Dit kan er dus ook nog wel bij en dat komt mij niet goed uit! Gelukkig wel mijn eerste snelheidsovertreding. Helaas meteen een grote.