DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
SKiNNiEH

Re: DVN-E46 Informatie Topic! p80 V5 met beter scherm!

Bericht door SKiNNiEH » 13 aug 2011, 12:09

@Justme:

Die achtergrond, zou je die kunnen delen? Ik heb zelf ook het bureablad + iphone-look erin gehacked, dus een wat mooier achtergrondje kan ik zeker wel gebruiken ;) helemaal als die in de goeie afmetingen al is.

SKiNNiEH

Bericht door SKiNNiEH » 15 aug 2011, 10:04

DynavinChina heeft gereplied me iets wat we natuurlijk al wisten: "V5 unit can't be updated to Android by firmware. They have different hardware." Kort maar krachtig :)

Justme
Contacteer:

Bericht door Justme » 15 aug 2011, 16:51

Maar je hebt niet gevraagd of het naar Win CE 6 geupdated kan worden. :P
320I E46 Sedan '99.
Afbeelding

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban

Bmw330ia

Bericht door Bmw330ia » 17 aug 2011, 19:11

Weet er iemand wat het verschil is tussen de toestellen van Dynavin/navaudio en de apparaten die ze bij Auto Protech verkopen?

Ik zie heeeeeeel veel erg slechte berichten over Dynavin en Navaudio, ik ga daar niks bestellen. Maar bij Auto Protech verkopen ze ook zoiets, deze lui hebben een winkel - inbouwstation in Deventer.

Heeft er iemand nu eigenlijk echt goede ervaringen met een van de toestellen?

Gr Edje

SKiNNiEH

Bericht door SKiNNiEH » 17 aug 2011, 21:55

@Justme: Als ik 't zo lees ben je beter af met CE5 ;) Sowieso is Win CE5 na de hack van http://www.wincepatch.com/" onclick="window.open(this.href);return false; bijna helemaal Engels, iets wat blijkbaar met CE6 niet kan, plus met de GAPI fix gaat ook iGo Primo lekker soepel draaien. Die GPS software bevalt me goed! En... ik gebruik nu liever de ingebouwde music player van iGo Primo of de meegeleverde Nitrogen player van wincepatch om van de Micro SD kaart muziek te spelen (ik moet nog de USB kabel overzetten van USB-DVD naar USB-GPS, dan heb ik nog wat meer keuze).

En nog een andere tip! Als je geen DVB-T tuner gebruikt, dan kan je de optie als volgt uit je "Mode" knop slopen:
Zet de Dynavin op AUX en pak de afstandbediening erbij, hou nu de 9 ingedrukt totdat het Factory menu tevoorschijn komt. Hier kan je nu DVB-T uitzetten, dat scheelt 1x drukken elke keer als je door de opties heen cycled :) Check hier ook gelijk of je radio op Europe staat! Over de andere settings kan ik niet veel vertellen.

bigtiger

Dynavin unit

Bericht door bigtiger » 18 aug 2011, 08:03

ik heb vandaag een dynavin unit besteld. En krijg hem hopelijk morgen binnen samen met de aircounit.

Ik heb de DIY van dubbeldin aircoframe al gelezen dus ik weet hoe ik die moet inbouwen. Maar wat zijn eigelijk de stappen om het in te bouwen, ik bedoel eerst het aircoframe of eerst de radio?

MVG
Mark
Onderwerpen samengevoegd

Moderatoropmerking Darudevampire

bigtiger

Re: Dynavin unit

Bericht door bigtiger » 18 aug 2011, 09:28

Oke en dan de airco erinzetten en daarna de radio?, Moet ik trouwens ook de accupool loshalen?

sorry ik ben niet zo technisch en veel te bang om iets kapot te maken ;)

bigtiger

Re: Dynavin unit

Bericht door bigtiger » 18 aug 2011, 10:45

Oke ik heb nog een vraagje, ik zie dat jij van het bimmerportal team bent. Ik heb vanochtend besteld via Dynavinonline.nl is dit een goeie site? ik hoor hier en daar wat verschillende meningen. Mischien dat jij het weet? alvast bedankt

bigtiger

Bericht door bigtiger » 18 aug 2011, 10:57

oke hoop dat het allemaal goed gaat. Bedankt voor het aanpassen van mijn onderschrift ;) die kreeg ik al niet goed thx

bigtiger

Bericht door bigtiger » 18 aug 2011, 11:12

http://www.dynavinonline.nl/dynavin-nav ... -1474.html deze heb ik besteld, kan ik die zo aansluiten aan de stekkers van mijn oude radio (OEM BMW cassette radio)?

bigtiger

Bericht door bigtiger » 19 aug 2011, 10:52

Ik heb vandaag de dynavin ingebouwd.

Oke BMW logo en systeem volume heb ik opgelost. Ik heb nu nog 1 probleem. en dat is dat ik geen navigatie heb. Ik heb het boekje gevolgd om de installatie te doen van de navigatie, maar die komt niet overeen wat er bij mij op het SD kaartje staat. Iemand een idee????

En ik kom er niet uit hoe ik radio stations kan opslaan

Alvast bedankt voor reacties

Justme
Contacteer:

Bericht door Justme » 20 aug 2011, 07:26

@SKiNNiEH Ik was alleen benieuwd of de Win CE5 geupdated naar Win CE6 kon worden, omdat er nu allemaal navigatie programma's alleen maar bestemd voor Win CE6 uitkomen.
Ik heb ook de wincepatch erop staan en ben er best wel tevreden mee, en de navigatie werkt ook goed, ik gebruik zelf de navigon navigatie en heb deze kunnen testen door al 3 x naar italie te rijden en geen enkele problemen ondervonden.
Geen vastlopers, snelle herberekening in koude en warme toestand en na het onderbreken van de navigatie bij een tussenstop gaat ie gewoon weer verder.
Dat van die DVB-T er uit halen wist ik nog niet dus ga ik meteen doen. 8)
En wat bedoel je met het omzetten van de USB kabel wat is daar het voordeel van.
Ik heb beide USB kabels verlengd en deze uit laten komen in het bakje onder de armsteun zodat ik er makkelijk bij kan en zo vanalles kan aansluiten.

Als je de Nitrogen player gebruikt krijg je toch alleen maar geluid op de voorste speakers en als de nav instrukties geeft heb je even geen muziek meer.
320I E46 Sedan '99.
Afbeelding

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban

SKiNNiEH

Bericht door SKiNNiEH » 20 aug 2011, 10:15

Ah... ja ik heb geluid uit staan van navigatie, dus dat had ik nog niet ondervonden :)
Ik had toen 1 USB kabel vanaf radio doorgezet naar dat bakje (en de ipod kabel die ik nagenoeg niet gebruik), maar niet die van GPS... najah, ik ga de boel toch openmaken om de "multifunctie knoppen op 't stuur"-retrofit toe te passen, dan neem ik die USB-GPS kabel wel mee.

Ik zal die Navigon ook es proberen... als je daar nog tips over hebt dan hoor ik 't graag. Welke navigatie programma's zijn er specifiek voor CE6? Voornamelijk vind ik 't jammer dat TomTom niets meer doet met WinCE (navcores kennen geen lane assist etc), maar wel logisch... geen brood meer mee te verdienen.

Justme
Contacteer:

Bericht door Justme » 20 aug 2011, 16:13

Voornamelijk die navigon is nu op Win CE6, schijnt dat het dan nog beter werkt.
Maarja zal voor Win CE5 ook wel komen zal nog een beetje geduld moeten hebben. 8)
320I E46 Sedan '99.
Afbeelding

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban

bigtiger

Bericht door bigtiger » 20 aug 2011, 19:08

Het installeren van IGO 8 is me eindelijk gelukt. Ben der blij mee. Worden de kaarten automatisch geupdate of moet ik die via de computer updaten?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”