Hoger? Op welk vlak dan? Op de meeste vlakken is Audi namelijk heel gemiddeld (kwaliteit, rijeigenschappen) en zit BMW juist erg hoog.Vind Audi persoonlijk toch nog net ff een stapje hoger dan BMW
wie o wie heeft mijn oude touring nog gezien
Re: Wagen is ingeruild
Vooral in rij-kwaliteiten en luxe. Zeker ook de materialen die in het interieur gebruikt worden. Dan vooral de kunststoffen.
Op gebied van rijkwaliteiten lees ik juist altijd dat een Mercedes comfortabel is, een BMW sportief en een Audi daar tussenin zit. Dus lekker gemiddeld. Die Audi's schijnen ook allemaal hopeloos onderstuurd te zijn en maar matig te sturen. Bij BMW is het rijgedrag juist altijd onbetwist, zo ongeveer de top van wat je kunt kopen.
Over de interieurs kan ik weinig zeggen, wel eens gelezen dat in AutoWeek een 5-serie nét iets minder mooie materialen had dan een A6 (in AW is dat ook meteen genoeg om de test te winnen), maar ik kan me niet voorstellen dat je als normale sterveling dat verschil merkt
Over de interieurs kan ik weinig zeggen, wel eens gelezen dat in AutoWeek een 5-serie nét iets minder mooie materialen had dan een A6 (in AW is dat ook meteen genoeg om de test te winnen), maar ik kan me niet voorstellen dat je als normale sterveling dat verschil merkt
Indd begreep ik ook niet, enige Audi die een klasse apart is is een R8 de rest zitten BMW (en ook Mercedes) toch een treedje hoger, misschien niet qua prijsniveau (nieuw zijn audi's best prijzig), maar wel qua statusHarm78 schreef:Hoger? Op welk vlak dan? Op de meeste vlakken is Audi namelijk heel gemiddeld (kwaliteit, rijeigenschappen) en zit BMW juist erg hoog.Vind Audi persoonlijk toch nog net ff een stapje hoger dan BMW
Audi is meer van het niveau Volvo, maar desondanks zijn ze zeker niet slecht ofzo.
Ik weet ook wel dat het vloeken in de kerk is en dat iedereen hier het liefst heeft dat BMW's de beste zijn.
Maar ga maar eens proefrijden in een beetje Audi, bij voorkeur ook een S-Line. Dan snap je wat ik bedoel
Vandaar ook dat ik het een goeie overstap vind
Maar ga maar eens proefrijden in een beetje Audi, bij voorkeur ook een S-Line. Dan snap je wat ik bedoel
Vandaar ook dat ik het een goeie overstap vind
Hm nou ik heb er weinig verstand van, ik ga vooral af op wat ik lees Normaal rijden BMW's altijd het best en is een Audi afstandelijk en onderstuurd, niet echt bijzonder ofzo. Goed, een e46 zal misschien minder rijden dan een splinternieuwe A4, maar een nieuwe 5-serie zal toch beter rijden dan een nieuwe A6
@Rene:
Ik heb al in genoeg nieuwe Audi's gereden en waarschijnlijk bijna in alle nieuwe BMW's. Geloof mij, een BMW rijdt heel anders (lees:beter)..veel communicatiever. Daarmee bedoel ik, directer, ligt vaster op de weg > voelt daardoor zekerder aan. Qua interieur zijn de huidige BMW modellen kwalitatief zo hoogwaardig dat zelfs Audi daar niet tegen op kan. Ik ben met je eens dat de eerste generatie E60, E87 en E90 twijfelachtig waren en waarschijnlijk het materiaalgebruik bij Audi beter was. Maar met de komst van de F10 en de nieuwe 1 (+fl E87) gaat dat hele verhaal niet meer op.
Ik heb al in genoeg nieuwe Audi's gereden en waarschijnlijk bijna in alle nieuwe BMW's. Geloof mij, een BMW rijdt heel anders (lees:beter)..veel communicatiever. Daarmee bedoel ik, directer, ligt vaster op de weg > voelt daardoor zekerder aan. Qua interieur zijn de huidige BMW modellen kwalitatief zo hoogwaardig dat zelfs Audi daar niet tegen op kan. Ik ben met je eens dat de eerste generatie E60, E87 en E90 twijfelachtig waren en waarschijnlijk het materiaalgebruik bij Audi beter was. Maar met de komst van de F10 en de nieuwe 1 (+fl E87) gaat dat hele verhaal niet meer op.
Wat je zelf al zegt, BMW is sportiever, directer. Audi is daarin anders, comfortabeler. Laat ik daar nou steeds meer behoefte aan krijgen
Dat valt vies tegen hoor
De nieuwe BMW's hebben daar zo'n goede middenweg in gevonden, ga er eens in rijden zou ik zeggen. Waarschijnlijk geef je me dan gelijk
De nieuwe BMW's hebben daar zo'n goede middenweg in gevonden, ga er eens in rijden zou ik zeggen. Waarschijnlijk geef je me dan gelijk
Heb ik laatst gedaan. Althans, die Audi. Een S4, en die vond ik lekkerder rijden dan mijn 330. Nieuwe modellen hoef ik niet naar te kijken. Iets met prijstechnisch.
Dat klopt, maar ik doel dus op de nieuwe modellen. Ga er inderdaad maar niet in rijden, dan ben je namelijk verkocht
Is ook niet helemaal eerlijk vergelijken he. Danny komt ook van een E46 af en zal vast geen nieuwe A4 gekocht hebben
Bij jou is een Audi dus gewoon een tussenstap op weg naar pensioen/MercedesLaat ik daar nou steeds meer behoefte aan krijgen
En je onderschrift dan
1x Bmw altijd Bmw............
1x Bmw altijd Bmw............
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!