Dat zal vast niet lang meer durenHarm78 schreef:Ja he, nu nog zo'n mooi 330i grilletje
Harm: 330D 2000. p27: Deze week in Autoweek!
Re: Harm: 330D 2000. p23: oranje knippers!
Ik heb zelfs gehoord dat 't vandaag is afgeleverd
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nou zwart plastic is of zilverkleurig
Hij is zilver
Op zilverkleurige e46's is dat grilletje volgens mij normaal zwart:

Maar bij deze lijkt het rooster in het midden zwart, en die zijstukjes zilver:

Die laatste vind ik eigenlijk wel erg mooi! Het rooster helemaal zilver lijkt me teveel grijs aan de voorkant...
Heeft er iemand toevallig foto's van lichtgrijze PFL sedans met zo'n grilletje in zilver?
En volgens mij moet de bumper eraf om 'm te monteren, dat ga ik van het weekend eens op het gemakkie doen.
Op zilverkleurige e46's is dat grilletje volgens mij normaal zwart:

Maar bij deze lijkt het rooster in het midden zwart, en die zijstukjes zilver:

Die laatste vind ik eigenlijk wel erg mooi! Het rooster helemaal zilver lijkt me teveel grijs aan de voorkant...
Heeft er iemand toevallig foto's van lichtgrijze PFL sedans met zo'n grilletje in zilver?
En volgens mij moet de bumper eraf om 'm te monteren, dat ga ik van het weekend eens op het gemakkie doen.
Re: Harm: 330D 2000. p24: grilletjesadvies nodig
Volgens ETK is er geen zwarte variant leverbaar.
Althans, ik ben hem nog niet tegen gekomen.
Althans, ik ben hem nog niet tegen gekomen.
Even op mobile.de zoeken en dan vind je er genoeg met zilvere kleur en 330i front PFL. Persoonlijk denk ik dat in zwart het ook een aardig effect geeft, anders wordt het misschien erg zilverkleurig.
KLopt, maar zo'n ding is wel zwart te maken natuurlijkVolgens ETK is er geen zwarte variant leverbaar.
Als de bumper eraf moet is 't namelijk niet eventjes weer te veranderen als het niet mooi blijkt te zijn
Die grill is gewoon zwart als je hem besteld bij de dealer en anders aangeven dat ze hem ongespoten moeten leveren.
Nee hoor .. Als je hem besteld zit kleurcode Titan er aan vast. En ongespoten ben ik het onderdeel nummer nog niet van tegen gekomen.
Dus dan zul je het wel speciaal moeten opgeven blijkbaar.
Dus dan zul je het wel speciaal moeten opgeven blijkbaar.
Ik heb intussen eens op mobile.de gekeken, daar staan echt miljoenen PFL 330i's in zilvergrijs te koop! De meeste met een zilverkleurig rooster, en dat staat eigenlijk erg mooi. Het valt ook niet zo erg op omdat 't best diep in de bumper zit, dus hij gaat er gewoon zilver in 
Van het weekend maar eens rustig de bumper eraf slopen en 'm erin doen!
Van het weekend maar eens rustig de bumper eraf slopen en 'm erin doen!
Re: Harm: 330D 2000. p24: 2x 330d fotoshootje
Overigens vorige week bij Gerrit Jonkers een xenonlampje laten vervangen omdat ie een beetje roze was en ook al een keer was uitgevallen. Onder garantie, goeie service hoor 
Nou dat vond ik overdreven, de andere was niet roze en viel ook niet uit. En ik kan me voorstellen dat er grenzen aan garantie zitten
De nieuwe lijkt nu inderdaad wel iets feller dan de oude, misschien gaat die over een tijdje wel kapot. En ach een nieuw xenonlampje is nou ook weer niet zo vreselijk duur
Harm, misschien heb ik het gemist, maar wat zijn de afmetingen van jouw velgen?
Afmetingen doen er niet toe 
17 inch, volgens mij wat er op een 330d standaard ligt?
En zo ziet het grilletje er dus uit, niet verkeerd vind ik!

17 inch, volgens mij wat er op een 330d standaard ligt?
En zo ziet het grilletje er dus uit, niet verkeerd vind ik!

Laatst gewijzigd door Harm78 op 30 dec 2017, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Nice!! Het gaas zwart is misschien ook wel tof. En vind echt dat de oranje pinkers erg goed staan.
Ging je nou ook nog die
5 spaaks eronder doen zoals die Amerikaanse op de foto?? Maakt het helemaal af 
Ging je nou ook nog die
Die M-velgen komen eronder als de banden aan vervanging toe zijn
Ze zijn nu nog bijna nieuw volgens mij, dus dat duurt nog even. Ik zou ze alleen al willen monteren voor het wassen... wat een drama zijn die spaakvelgen zeg!