tja de een vind hem tegek zo (ik bijvoorbeeld, alleen een race uitlaat nog en dan is ie voor mij perfect) en de ander vind het nix. zoals ik al zij word ie schoongemaakt en ontdaan van het stof. stof zit verder niet in de motor. de autos worden over het algemeen altijd goed onderhouden. al helemaal dit exemplaar. deze man ging beter met de auto's om dan zijn vrouw en kinderenCliff schreef:Dat kan hier ook Joey :p
Mooie M3 op wat kleine mindere details na....en al dat stof...zou ik ook niet tegen kunnen!
E46 M3CS individual, het moment is aangebroken :'(
Re: Mijn 1e Straat auto!! een E46 M3!!
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
HELD !!
Mooie zwarte velgen
Heel veel rijplezier ermee
Mooie zwarte velgen
Heel veel rijplezier ermee
Mooie wagen hoor, dat is wel andere koek dan de racewagen die je hebt!
Geniet ervan, nu en straks als je terug komt naar NL ook nog!
Geniet ervan, nu en straks als je terug komt naar NL ook nog!
ERG dikke 3!! , in welke staat woon je precies?
In de maand augustus zijn we door amerika getrokken dus ik ken (een deel) ook wel aardig nu , ik heb behoorlijk wat BMW's gezien en daarvan ook aardig wat
In de maand augustus zijn we door amerika getrokken dus ik ken (een deel) ook wel aardig nu , ik heb behoorlijk wat BMW's gezien en daarvan ook aardig wat
Maar goed dat Kuwait niet in Amerika is dan
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Wat kost zoiets daar nu.Ben daar ook wel benieuwd naar.Misschien wel voor een spotprijsje te koop en in te voeren naar hier.
Hehe oeps ....iets te snel gelezen ...je woont gewoon in Koeweit , voor je werk neem ik aan?
nee internationale stage, me ouders wonen hier ivm met me vader zijn werk.
dat ga ik ook met deze doen. deze was niet goedkoop, ben bij 4 andere geweest die waren wel goedkoop 10K euro en die waren afgetrapt met motoren die half werkte en SMG dat niet terug schakelde etc. toen maar besloten meer te betalen voor een goede dan reparaties.ronnyt schreef:Wat kost zoiets daar nu.Ben daar ook wel benieuwd naar.Misschien wel voor een spotprijsje te koop en in te voeren naar hier.
Laatst gewijzigd door Gast op 20 sep 2011, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd van voorgaande post
Reden: quote verwijderd van voorgaande post
For Speed Add Lightness
Ga je hem terug rijden?? Net ff de route bekeken . Lijkt me echt geweldig om te rijden (ja ik spoor niet helemaal)
-- Houdoe wanne --
dat wil ik nog wel een keer doen, maar dan niet in de M3. samen met me pa wil ik dat doen, hij in een classieke rolls royce (hier goedkoop te krijgen 4/5K eurie) en ik dan in iets anders
For Speed Add Lightness
Gepantserd met veel pk en grote tankinhoud voor het geval dat haha
-- Houdoe wanne --
vandaag de eerste kilometers in de bmw gemaakt. nu hoor ik mensen denken "nu pas?" ja nu pas, reden daarvoor is omdat ie nog niet all risk verzekerd is en ik er niet in wil rijden met een WA. op een vrijdag ochtend is de weg leeg dus kan het, de auto is dus ook nog niet schoongemaakt (denkt toch niet dat ik daar aan begin, laat ik allemaal lekker doen! ) Voor ongeveer 45 euro laat je je auto voor 2 dagen achter, word van binnen gedaan met van dat speciale leer spul, motor compartiment word schoon gemaakt, exterieur ook en de hele auto word opnieuw gepolijst! Dan ga ik niet zelf staan kloten in de zon natuurlijk.
Maar goed, het rijden. ongelofelijk wat een auto! 2e versnelling SMG 20kmh, DSC uit, sport mode en dan plank gas en nog breekt hij volledig uit. om nog maar te zwijgen over 1e versnelling (pa was iets te enthousiast en spinde hem al bijna bij het uitkomen van een U-turn gelukkig greep DSC in die hij weer had aangezet, zo veel zelfvertrouwen heeft ie nou ook weer niet.). Onderweg naar rugby (broertje speelt) ook nog paar keer lekker ingetrapt. ook een oud coördinator van me oude school weer ontmoet en wou wel eens een stukje mee rijden. man kwam met een smile van oor tot oor uit de auto!
Maar goed, het rijden. ongelofelijk wat een auto! 2e versnelling SMG 20kmh, DSC uit, sport mode en dan plank gas en nog breekt hij volledig uit. om nog maar te zwijgen over 1e versnelling (pa was iets te enthousiast en spinde hem al bijna bij het uitkomen van een U-turn gelukkig greep DSC in die hij weer had aangezet, zo veel zelfvertrouwen heeft ie nou ook weer niet.). Onderweg naar rugby (broertje speelt) ook nog paar keer lekker ingetrapt. ook een oud coördinator van me oude school weer ontmoet en wou wel eens een stukje mee rijden. man kwam met een smile van oor tot oor uit de auto!
For Speed Add Lightness
vanaf vandaag,is de auto zoals ze dat hier noemen "golden insured" of terwijl All risk verzekerd. Dit houd dus ook in dat er geen andere auto bijkomt voor dagelijks gebruik en ik gewoon de M3 ervoor ga gebruiken. Ook is die vandaag bij de banden zaak geweest voor alle banden balanceren (trilde nogal bij 100-150kmh). Uitlijnen konde ze niet hadden ze niet de juiste sleutels enzo voor. Moet ik dus bij de BMW dealer doen.
Al bij al, de auto houd zich goed en heb er een boel lol mee! wat zeker nog meer gaat worden! Nog geen van me vrienden hebben hem gezien laat staan meegereden. Dus ik zal kijken of ik hun koppen op camera kan krijgen bij een ritje.
Al bij al, de auto houd zich goed en heb er een boel lol mee! wat zeker nog meer gaat worden! Nog geen van me vrienden hebben hem gezien laat staan meegereden. Dus ik zal kijken of ik hun koppen op camera kan krijgen bij een ritje.
For Speed Add Lightness
ziet er netjes uit, interieur is inderdaad apart moet je van houden.
Veel plezier ermee,
jij kan tenminste nog es een rondje gaan toeren voor een 10j
Veel plezier ermee,
jij kan tenminste nog es een rondje gaan toeren voor een 10j