vandaag de eerste kilometers in de bmw gemaakt. nu hoor ik mensen denken "nu pas?" ja nu pas, reden daarvoor is omdat ie nog niet all risk verzekerd is en ik er niet in wil rijden met een WA. op een vrijdag ochtend is de weg leeg dus kan het, de auto is dus ook nog niet schoongemaakt (denkt toch niet dat ik daar aan begin, laat ik allemaal lekker doen!
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
) Voor ongeveer 45 euro laat je je auto voor 2 dagen achter, word van binnen gedaan met van dat speciale leer spul, motor compartiment word schoon gemaakt, exterieur ook en de hele auto word opnieuw gepolijst! Dan ga ik niet zelf staan kloten in de zon natuurlijk.
Maar goed, het rijden. ongelofelijk wat een auto! 2e versnelling SMG 20kmh, DSC uit, sport mode en dan plank gas en nog breekt hij volledig uit. om nog maar te zwijgen over 1e versnelling (pa was iets te enthousiast en spinde hem al bijna bij het uitkomen van een U-turn gelukkig greep DSC in die hij weer had aangezet, zo veel zelfvertrouwen heeft ie nou ook weer niet.). Onderweg naar rugby (broertje speelt) ook nog paar keer lekker ingetrapt. ook een oud coördinator van me oude school weer ontmoet en wou wel eens een stukje mee rijden. man kwam met een smile van oor tot oor uit de auto!