DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: DVN-E46 Informatie Topic! p80 V5 met beter scherm!
Vandaag de navi binnengekregen via autoprotech.... wat denk je? Een totaal ander model dan op de website, ik heb er 1 gekregen met 2 afzichtelijke chome knoppen aan de bovenzijde van het toestel. Bovendien een 17 pins verlengkabel erbij terwijl ik een nieuw type kabel besteld heb.
Het hele boeltje weer terug gestuurd vanmiddag, balen. Nu maar hopen dat Autoprotech het goed oplost.
Daar gaan mn plannen voor het weekend..
Het hele boeltje weer terug gestuurd vanmiddag, balen. Nu maar hopen dat Autoprotech het goed oplost.
Daar gaan mn plannen voor het weekend..
Goh wat een geklo*t ik kan daar slecht tegen die mensen die hun werk niet goed doen. Ik ben al meer dan 1,5 week aan het wachten op een te duur aircoframe van autodinges.nl Contact met die kerel is ver te zoeken en het schiet voor geen meter op.
zijn er dan geen betrouwbare verkopers van dynavin of iets dergelijks?
Wie heeft goede ervaringen met 1 van de leveranciers?
Wie heeft goede ervaringen met 1 van de leveranciers?
Ik heb mijn navigatie bij dynavinonline.nl besteld. ik ben erg tevreden kreeg wat ik besteld had en alles zit er goed en strak in. alle kabels zaten erbij. Ik heb wel meer verschillende verhalen gehoord maar mijn ervaring is goed(en die is nog niet oud want ik heb de dynavin nu 1 week)
Van de week de Android versie besteld, ben benieuwd wanneer hij aankomt! Zal hier wat foto's posten als hij ingebouwd is.
Grt,
Gerard
Grt,
Gerard
Waar heb je deze besteld??
Hoi,
Bij een webshop in Australië
Grt,
Gerard
Bij een webshop in Australië
Grt,
Gerard
wat kost dat daar incl transport?
-
Ik denk dat je na het aircoframe kan fluiten want het is een grote (persoon die niet netjes handeld) ik ben zelf al meer dan een half jaar aan het wachten na 100X contact te hebben gehad en 1000 smoesjes verder heb ik aangifte gedaan van oplichting....bigtiger schreef:Goh wat een geklo*t ik kan daar slecht tegen die mensen die hun werk niet goed doen. Ik ben al meer dan 1,5 week aan het wachten op een te duur aircoframe van autodinges.nl Contact met die kerel is ver te zoeken en het schiet voor geen meter op.
Ik wil niet negatief zijn maar als ik jou was zou ik dit alvast gaan doen.
Dus voor iedereen die daar wat wil gaan bestellen niet doen en gewoon bij bimmerparts doen!
+1Bmw330ia schreef:wat kost dat daar incl transport?
-
Hallo,
Ik ben van plan om morgen een dynavin v5 te kopen.
Kan iemand mij ook een opsomming geven van de problemen die deze versie nog heeft ?
Ik heb van dynavin begrepen dat het probleem met navigeren en bellen inmiddels opgelost is.
Gr. Heerenveen
Ik ben van plan om morgen een dynavin v5 te kopen.
Kan iemand mij ook een opsomming geven van de problemen die deze versie nog heeft ?
Ik heb van dynavin begrepen dat het probleem met navigeren en bellen inmiddels opgelost is.
Gr. Heerenveen
Onleesbaarheid van het scherm / spiegel.
-
Op het moment dat er direct zonlicht in komt ?
Laatst gewijzigd door Rene08 op 11 sep 2011, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Neehoor. Is niet eens nodig. Als er direct zonlicht opkomt en het spiegelt in je ogen, dan is het echt goed verblindend.
Deze foto is genomen onder de carport. Wat je ziet is gewoon buitenlicht. Zon staat hier aan de voorkant van de auto, dus niet eens op de achterruit. Was nog later op de avond ook. En dan zat er bij mij ook nog folie op het scherm wat het spiegelen tegen zou moeten gaan.
Dit is op een zonnige dag. Zon schijnt nog wel wat door de bomen. Dus niet volle zon erop.
Oordeel zelf
Vanaf je bestuurdersplek heb je altijd de de achterruit in je scherm....
Deze foto is genomen onder de carport. Wat je ziet is gewoon buitenlicht. Zon staat hier aan de voorkant van de auto, dus niet eens op de achterruit. Was nog later op de avond ook. En dan zat er bij mij ook nog folie op het scherm wat het spiegelen tegen zou moeten gaan.
Dit is op een zonnige dag. Zon schijnt nog wel wat door de bomen. Dus niet volle zon erop.
Oordeel zelf
Vanaf je bestuurdersplek heb je altijd de de achterruit in je scherm....
-
Hallo,
Ok ja dat is inderdaad vervelend.
Maar voor de rest bent u er wel super tevreden over ?
Gr. Heerenveen.
Ok ja dat is inderdaad vervelend.
Maar voor de rest bent u er wel super tevreden over ?
Gr. Heerenveen.