Hier de showroom van mijn E46 328ci executive, zoals jullie weten ben ik een zeer groot liefhebber van OEM
Dit zijn de eerste foto's van vlak na de aankoop.
Dit jaar veel onderhoud geweest wat aardig in de papieren is gaan lopen.
Rondom nieuwe remmerij+blokken,draagarmrubbers,accu,nieuwe xenon unit oude was lek,aanstuurmodule van de koelfin,deurslot,inspectie2, en vast nog wel wat dingetjes.
Maar hij staat er momenteel piekfijn bij, kwa onderhoud en rijdt geweldig, elke rit is genieten
De wagen wordt alleen hobbymatig gebruikt, ik ga elke dag op mijn fietsje door het bos naar mijn werk
Kmstand is momenteel 118000km.
Inmiddels net een huisje gekocht lekker op de weilanden tegen het bos aan, en daar ben ik druk bezig met verbouwen en investeren.
Compleet nieuwe CV,Nieuwe badkamer,nieuwe kozijnen dubbelglas, nieuwe keuken.
Dus mijn geld zit momenteel in mijn huis dus zal er weining veranderen aan de wagen komende tijd.
Heb nog een 16:9 nav in gedachten over een tijdje, eerst maar zien wat er overblijft
De wagen zit lekker dik in de opties, hier de optielijst.
- Spoiler: Laat zien
Ook een tijdje een S3 quattro gehad met chip, leuk bommetje maar mij te nerveus.
De zes in lijn bevalt veel beter.
Voor de S3 een E46 328i exe sedan, heerlijke wagen en had nog geen ton gelopen bij aankoop.
En daarvoor een E36 323i exe coupe, heerlijke wagen ook.
Met nog oranje knippers
En voor mijn Bmw historie nog 6 alfa's gehad, ook geweldige wagens die ik nog steeds zeer kan waarderen.
En 33,75,155, 3x een 156.