BB88 5&6
-
Re: BB88 5&6
Ziet er goed uit allemaal.............! Very Nice........ 

Reed laatst naast een GTR R35 bij Rotterdam.
Hij was toch een heeeeeel stuk rapper weg
Hij was toch een heeeeeel stuk rapper weg

Mooie auto BB88 ! Die GTR dingen zijn niet te verslaan met de M5 of M6 in standaard trim. Ik begin van het jaar nog overwogen om er een te kopen maar vond hem te opzichtig. Maar weer voor een M5 gegaan, toch wat praktischer.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Nog bedankt voor je tips ivm EPS/PM performance. Mede naar aanleiding van je reactie heb ik met beide gebeld. PM performce is inderdaad een stuk goedkoper dan EPS en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Heb over een paar weken een afspraak gemaakt om mijn (dubbele) einddemper te laten vervangen bij PM performance. Als het goed is kunnen we dan iets meer gaan genieten van de V8 sound. Ik wil graag een beschaafde V8 brul zodat ik in tunneltjes weer het raampje open kan doen 

- Dutch 530i
I've had 2 different cars with PM Performance exhausts and both were perfect. Peter is a perfectionist! He also has a garage of nice projects he's working on!
Goed om te horen Ries.
sh** happens, nu ook de eerste problemen met de M6. Ik reed op de snelweg, rem alvast af voor de naderende file en opeens reageert de auto niet meer op het gaspedaal en kom ik niet meer vooruit. Stilgestaan midden op de snelweg
in neutraal gezet en dan weer in D en nog steeds wil die niet.
Uiteindelijk de auto opnieuw opgestart en veilig thuis gekomen. Morgen een tripje naar de stealer. Wordt een dure grap vrees ik.
sh** happens, nu ook de eerste problemen met de M6. Ik reed op de snelweg, rem alvast af voor de naderende file en opeens reageert de auto niet meer op het gaspedaal en kom ik niet meer vooruit. Stilgestaan midden op de snelweg

Uiteindelijk de auto opnieuw opgestart en veilig thuis gekomen. Morgen een tripje naar de stealer. Wordt een dure grap vrees ik.
Ries, ben benieuwd wat het wordt met de uitlaat van PM performance. Ik ga er ook nog naar toe, maar geef eerst even prio aan het m pakket en lci achterlichten. Ik wil een diepe, donkere v8 roggel tot 2500-3000 toeren en dat ie daarboven gaat schreeuwen
BB88, zuur van je hick up met je m6. Het kan ook meevallen, misschien ff resetten
gr vanuit een regenachtig costa rica

BB88, zuur van je hick up met je m6. Het kan ook meevallen, misschien ff resetten
gr vanuit een regenachtig costa rica

Ik wil een diepe, donkere v8 roggel tot 2500-3000 toeren en dat ie daarboven gaat schreeuwen

Was al naar direct service van bmw geweest.
Auto laten uitlezen en er blijkt een storing in de smg bak te zitten.
Nu een afspraak voor over 10 dagen staan. Ze kunnen niet eerder
Dan zal worden uitgezocht wat er precies aan de hand is. Waarschijnlijk moeten een paar onderdelen vervangen worden. Voorlopig laat ik de auto staan, voor zo ver dat mogelijk is.
Auto laten uitlezen en er blijkt een storing in de smg bak te zitten.
Nu een afspraak voor over 10 dagen staan. Ze kunnen niet eerder

"PING PING" (storingsmelding)
Dat gaat weer geld kosten...
Hopelijk valt het mee...
Dat gaat weer geld kosten...

Hopelijk valt het mee...
Wat een pech, maar hopen dat het wat kleins is. Er zitten verschillende sensoren in die wel eens van slag kunnen zijn oa om te bepalen wat de koppelingsstand is.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Heerlijke M6 heb je daar, echt een droomauto voor mij
.
Met betrekking tot je problemen: check http://www.m6board.com" onclick="window.open(this.href);return false; eens (en het daaraan gelieerde m5board.com) daar staan voor heel veel problemen de oplossingen beschreven, kan je een hoop geld schelen
.

Met betrekking tot je problemen: check http://www.m6board.com" onclick="window.open(this.href);return false; eens (en het daaraan gelieerde m5board.com) daar staan voor heel veel problemen de oplossingen beschreven, kan je een hoop geld schelen

Gr, Martijn
Bedankt voor de tip.
Ik had er al naar gezocht. Het kan echt van alles zijn, van sensoren tot de hydraulische pomp. Ben echt aan het duimen dat het niet dat laatste is omdat dat rond de 4000 gaat kosten
Ik wacht nu in spanning af op dinsdag......
Ik had er al naar gezocht. Het kan echt van alles zijn, van sensoren tot de hydraulische pomp. Ben echt aan het duimen dat het niet dat laatste is omdat dat rond de 4000 gaat kosten

Ik wacht nu in spanning af op dinsdag......
Tja dat zijn de minder leuke kanten van zo'n superwagen
Maar het rijden maakt veel goed lijkt me

Maar het rijden maakt veel goed lijkt me

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S