BMW E46 cabriolet Alpineweiss III (NIEUWE foto's p 13)
Re: BMW E46 cabriolet Alpinweiss III (net gespoten)

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Vond hem in het zwart al mooi maar in het wit nog mooier!! 

Vette bak geworden, het zwart van de achterlichten is mij iets te veel. Ik vind zwarte achterlichten ontzettend mooi ik heb ze zelf ook, maar ik had liever de OEM crsytals gezien waarvan het rood dan zwart is gespoten. 

- tattoodennis
- Contacteer:
Ach ja, iedereen vind de achterlichten niet mooi
ik wel
Kleine update:
M3 bumper die zat er niet goed op, even wat plastic weggehaald en nu past hij weer perfect. Dus hij zit nu goed en voorkant ziet er weer goed uit. Alleen even 1 kant even afstellen als dat kan maar dat doe ik wel als de lak helemaal uitgehard is over 2 weken.

Kleine update:
M3 bumper die zat er niet goed op, even wat plastic weggehaald en nu past hij weer perfect. Dus hij zit nu goed en voorkant ziet er weer goed uit. Alleen even 1 kant even afstellen als dat kan maar dat doe ik wel als de lak helemaal uitgehard is over 2 weken.
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Erg mooi geworden, Wit = de sh** 

Dennis nogmaals is dit niks?

Zeker omdat je rode reflectoren hebt, en een rood derde remlicht of die twee dingen smoke laten spuiten
Zeker omdat je rode reflectoren hebt, en een rood derde remlicht of die twee dingen smoke laten spuiten

Ik vind het in combinatie met de kleur van de auto echt STOER staan.
Gewoon lekker laten die donkere achterlichten erin. Heb je tenminste een unieke combo en een keer wat anders.
Wat is die toch dik in het wit zeg ! en dan die zwarte softop..
Gewoon lekker laten die donkere achterlichten erin. Heb je tenminste een unieke combo en een keer wat anders.
Wat is die toch dik in het wit zeg ! en dan die zwarte softop..

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
je onderscheid je zo wel van de rest hier, dat is 1 ding wat zeker is
het totaalplaatje vind ik erg gaaf hele mooie auto geworden! laat je het kenteken er voor af?? staat wel verdomd strak zo
het totaalplaatje vind ik erg gaaf hele mooie auto geworden! laat je het kenteken er voor af?? staat wel verdomd strak zo

>>>>Showroom E36's<<<<
Mooie spuitjob en helemaal mijn kleur! Vind echter de achterlichten en de knipperlichten echt afbreuk doen aan je auto... maar dat is mijn mening 
Diezel

Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
- tattoodennis
- Contacteer:
ieder zijn smaak toch vind zoveel niet mooi op het forum haha, maar zeg er niets over hahaha. Lampen blijven er in en hij blijft gewoon zoals hij is, smoke vind ik persoonlijk super en het oogt veel vet.
Ik laat de kenteken eraf haha, sch**t aan de politie. Heb al div smoezen liggen dus kom maar op politie flevoland. Vind hem veel mooier zonder kentekenplaat en zonde om die lelijke plaat er op te doen.
Ben er nog steeds blij mee, en iedereen die verrekt zijn nek als ik kom aanrijden.
Ik laat de kenteken eraf haha, sch**t aan de politie. Heb al div smoezen liggen dus kom maar op politie flevoland. Vind hem veel mooier zonder kentekenplaat en zonde om die lelijke plaat er op te doen.
Ben er nog steeds blij mee, en iedereen die verrekt zijn nek als ik kom aanrijden.

Lekker doen wat je zelf wil Dennis, dat doe ik ook ik vind smoke veel mooier dan die witte verlichting aangezien de koplampen zelf ook smoke zijn dus met name voor vind ik het gruwlijk dik zeker als je de auto van op zij ziet. Kwa kentekenplaat zal niet lang duren , en smoesjes trappen ze niet in ''been there done that''
Dat hij eraf gevallen is ect ze geven je toch de bekeuring, je kan hem het beste onder in het gaas monteren. zo heb ik dat ook gedaan toen met mijn show crx, kon hij op shows en meetings mooi ervanaf. Zonder lelijke gaten in de bumper, bekeuringen worden in 2012 lees ''ondeugdelijke kentekenplaten € 240'' ipv de 90 die er nu voor stond geloof ik dus. Laatste die ik kreeg was jaren terug 65 euro. Zou er toch maar over na denken ben ook een paar keer in beroep gegaan geen succes verhaal, want ze gooien het erop dat iedereen voor en achter kentekenplaten moet voeren buiten de auto kan ik je zeggen. En daarna sturen ze je gewoon een nieuwe van het cjb om als nog te betalen. Misschien kom je er 1 keer met n toffe agent weg maar 9 van de 10 zullen je er een prent voor geven.
Dat hij eraf gevallen is ect ze geven je toch de bekeuring, je kan hem het beste onder in het gaas monteren. zo heb ik dat ook gedaan toen met mijn show crx, kon hij op shows en meetings mooi ervanaf. Zonder lelijke gaten in de bumper, bekeuringen worden in 2012 lees ''ondeugdelijke kentekenplaten € 240'' ipv de 90 die er nu voor stond geloof ik dus. Laatste die ik kreeg was jaren terug 65 euro. Zou er toch maar over na denken ben ook een paar keer in beroep gegaan geen succes verhaal, want ze gooien het erop dat iedereen voor en achter kentekenplaten moet voeren buiten de auto kan ik je zeggen. En daarna sturen ze je gewoon een nieuwe van het cjb om als nog te betalen. Misschien kom je er 1 keer met n toffe agent weg maar 9 van de 10 zullen je er een prent voor geven.

- tattoodennis
- Contacteer:
Ik rij gelukkig veel in eigen dorpje, en daar kom ik er gelukkig mee weg. Maar als ik naar Utrecht of Almere zou gaan dan is het een risico. Heb er zelf ook al aan gedacht om hem aan het gaas te monteren, maar voor nu even niet.
Ik hou de lamper er ook in, ik kijk nu vanuit onze tattoo shop naar het mooiste kontje van Zeewolde..... Een witte met smoke achterlichten hahaha
Ik hou de lamper er ook in, ik kijk nu vanuit onze tattoo shop naar het mooiste kontje van Zeewolde..... Een witte met smoke achterlichten hahaha

Strak!
persoonlijk zou ik er nog carbon logo's opzetten vind ik zeker bij wit heel gaaf staan
Je zet me aan het denken misschien wordt je vorige wagen ook wel wit

Je zet me aan het denken misschien wordt je vorige wagen ook wel wit

Zo hey echt fenomenaal mooi dat witte
Ik vind het echt een dikke cabrio zo, de achterlichten ben ik ook geen fan van en hij is me net wat te laag.
Maar voor de rest super

Ik vind het echt een dikke cabrio zo, de achterlichten ben ik ook geen fan van en hij is me net wat te laag.
Maar voor de rest super

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci