update gisteren auto gepolijst nieuwe fotos
update gisteren auto gepolijst nieuwe fotos
hey hier bij stel ik mij even voor ben kevin 21 jaar woon in oldenzaal rij nu ongeveer 2 jaar bmw en het rijd gewoon supper heb eerst een 318 sedan uit 1999 gehad met 250000 gelopen gehad hier een foto hoe ik hem kocht
uitendelijk naa veel geld erin gestopt te hebben ben ik tot dit resultaat gekomen
deze heb ik vorige week ingeruild voor een coupe van bouwjaar 2000 deze heeft 185000 km gelopen en alle boekjes erbij en tot 175000 km bmw dealer onderhouden hier een paar fotos
niet echt supperfotos heb ze ff snel smorgens gemaakt toen ik hem gekocht had vond hem vooral zo mooi omdat hij zon aparte kleur heeft rijden er niet veel van
wat ik er nog aan wil doen is
in de zomer 19 inc alpina velgen
m3 lederen interieur
m3 spiegels
16.9 navi scherm
En dan hier me nieuwe aanwinst ik wou altijd al een e46 cabrio 6 cilinder met creme interieur en dit is het geworden een e46 323ci vanos deze auto heeft echt alle opties zoals leer navi stoelverwarming alles electrisch spiegels rame dak ful m pakket hier een paar fotos van hoe ik hem kocht
Hieronder met nieuwe led achterlichten en koplampen angel eye en xenon
Daarna heb ik nog meer aanpassingen gedaan zoals nieuwe 19 inc alpina b7 velgen een hardtop en een 16,9 navi scherm
Hieronder een paar fotos van hoe die er nu bij staat
hierbij weer een update ik keek al een tijd naar de e60,s omdat ik op het werk een paar keer een e60 gereden heb en het toch veel fijner vond rijden dan een 3 serie veel meer glijden over de weg de 3 serie is toch nog een beetje stug maar ik wou geen standaart 5 dus na lang zoeken tog een hele mooie 5 kunnen kopen met volledig m pakket hier onder een aantal fotos
heb nog geen fotos gemaakt van de binnenkand heb hem met een week maar van binnen is hij vol leer schermpjes in de hoofdsteunen met een ps2 daarop aangesloten ook met orginele navi
wat ik nog wil doen aan de auto is
20 inc alpina b7 breedset
lci koplampen met lens en blauwe angel eyes
lci achterlichten
ramen blinderen
smd kenteken verlichting
laat me weten wat jullie ervan vinden
zondag na de meeting een ongeluk gehad hoog in een berg met zand gevlogen omdat ik uit moest wijken voor een hert wat plotseling de weg op vloog waardoor ik aan het stuur trok en in de berm belande resultaat 1500 euro schade nieuwe koeler nieuwe bumper motorplaat beide wielkuipen spuitwerk hieronder hoe die er nu bij staad
nu ziet die er weer zo uit 1500 euro verder
na dat de auto van de spuiterkwam zat die vol spuitnevel en de gespoten delen waren veel mooier dan de rest en aangezien ik zelf autopoetser ben heb ik hem gisteren maar even goed gepolijst en nu ziet die er weer als nieuw uit hieronder de fotos
uitendelijk naa veel geld erin gestopt te hebben ben ik tot dit resultaat gekomen
deze heb ik vorige week ingeruild voor een coupe van bouwjaar 2000 deze heeft 185000 km gelopen en alle boekjes erbij en tot 175000 km bmw dealer onderhouden hier een paar fotos
niet echt supperfotos heb ze ff snel smorgens gemaakt toen ik hem gekocht had vond hem vooral zo mooi omdat hij zon aparte kleur heeft rijden er niet veel van
wat ik er nog aan wil doen is
m3 lederen interieur
m3 spiegels
16.9 navi scherm
En dan hier me nieuwe aanwinst ik wou altijd al een e46 cabrio 6 cilinder met creme interieur en dit is het geworden een e46 323ci vanos deze auto heeft echt alle opties zoals leer navi stoelverwarming alles electrisch spiegels rame dak ful m pakket hier een paar fotos van hoe ik hem kocht
Hieronder met nieuwe led achterlichten en koplampen angel eye en xenon
Daarna heb ik nog meer aanpassingen gedaan zoals nieuwe 19 inc alpina b7 velgen een hardtop en een 16,9 navi scherm
Hieronder een paar fotos van hoe die er nu bij staat
hierbij weer een update ik keek al een tijd naar de e60,s omdat ik op het werk een paar keer een e60 gereden heb en het toch veel fijner vond rijden dan een 3 serie veel meer glijden over de weg de 3 serie is toch nog een beetje stug maar ik wou geen standaart 5 dus na lang zoeken tog een hele mooie 5 kunnen kopen met volledig m pakket hier onder een aantal fotos
heb nog geen fotos gemaakt van de binnenkand heb hem met een week maar van binnen is hij vol leer schermpjes in de hoofdsteunen met een ps2 daarop aangesloten ook met orginele navi
wat ik nog wil doen aan de auto is
20 inc alpina b7 breedset
lci koplampen met lens en blauwe angel eyes
lci achterlichten
ramen blinderen
smd kenteken verlichting
laat me weten wat jullie ervan vinden
zondag na de meeting een ongeluk gehad hoog in een berg met zand gevlogen omdat ik uit moest wijken voor een hert wat plotseling de weg op vloog waardoor ik aan het stuur trok en in de berm belande resultaat 1500 euro schade nieuwe koeler nieuwe bumper motorplaat beide wielkuipen spuitwerk hieronder hoe die er nu bij staad
nu ziet die er weer zo uit 1500 euro verder
na dat de auto van de spuiterkwam zat die vol spuitnevel en de gespoten delen waren veel mooier dan de rest en aangezien ik zelf autopoetser ben heb ik hem gisteren maar even goed gepolijst en nu ziet die er weer als nieuw uit hieronder de fotos
Laatst gewijzigd door kevine60 op 05 mei 2013, 11:26, 9 keer totaal gewijzigd.
Re: bmw coupe e46
Welkom!
Idd een aparte kleur...
Vind die velgen wel erg klein lijken, maar je gaat toch al voor 19 las ik dus dat komt goed..
Veel plezier van je aanwinst en hier op het forum!
Idd een aparte kleur...
Vind die velgen wel erg klein lijken, maar je gaat toch al voor 19 las ik dus dat komt goed..
Veel plezier van je aanwinst en hier op het forum!
klopt de velgen zijn maar 17 inch ik kocht hem met stalen velgen met winterbanden 14 inc dit was al helemaal niks dus voor de winter ff dit setje op marktplaats gekocht en als strax de gladheid voorbij is komen de 19 inc alpinas eronder dat nieuwe model alpina en dan breedsetje gaat zeker supper staan
ziet er netjes uit. ben geen fan van de kleur en al helemaal niet van die led strips maar goed veel rij plezier ! en mooi om te zien welke mods je in gedachten hebt ! vooral de 16:9 navi en natuurlijk de 19 inch
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Welkom nette coupe de ledstrips moet ik Kenny gelijk in geven. Maar de kleur vind ik wel appart het heeft wel iets niet lelijk iniedersgeval Raamspoiler is niet zo mijn ding zit er ook niet netjes op Wel leuke plannen voor de rest!
Ja tog met die ledjes lijkt net een audi.
Laatst gewijzigd door Gast op 24 okt 2011, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Inderdaad is ook de eerste coupe waar ik het ooit op heb gezien en heb best veel coupes gezien ook in real.
- Spoiler: Laat zien
Welkom nette coupe alleen die leds en raamslpoiler zijn niet zo mijn ding. Kleur is wel appart zie je idd niet veel! Veel plezier ermee.
die ledjes zate er al op zijn aangesloten op de mistlampen en die dakspoiler staad wel mooi vind ik mja ieder zijn smaak he
Nice coupe !! zat ook eerst te kijken naar zo 1 in een coupe.. maar heb uiteindelijk een sedan versie ervan gekocht ..
m3 spiegels
16.9 navi scherm
bijna zelfde dingen ik eraan wil veranderen ! sowieso nieuwve velgen deze zomer en 16:9 navi scherm erin..
verder nog angel eyes en witte achterlampen..
Staan die alpina velgen dik onder deze auto ?? ( voor mezelf ben ik nog aan het kijken welke namelijk )
m3 spiegels
16.9 navi scherm
bijna zelfde dingen ik eraan wil veranderen ! sowieso nieuwve velgen deze zomer en 16:9 navi scherm erin..
verder nog angel eyes en witte achterlampen..
Staan die alpina velgen dik onder deze auto ?? ( voor mezelf ben ik nog aan het kijken welke namelijk )
Knappe coupe, mooie kleur ook
Alleen die leds en raamspoiler vind ik echt niet mooi persoonlijk.
Alleen die leds en raamspoiler vind ik echt niet mooi persoonlijk.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- bob de bouwer
knappe coupe kerel raamspioler staat vet misschien ook iets voor mijn bimmer en over die leds ieder een zijn eigen smaak top kerel. tip denk aan een ding jij moet in de auto rijden .succes kerel
nieuwe updates e46 coupe velgen led achterlichten fotos
heyy heb ff weer wat aanpassingen gedaan op de auto nieuwe 19 inc alpina b7 velgjes en led achterlichten helemaal klaar voor de meeting van 22 april hieronder de fotos :D:D
oude velgen en achterlichten
en dan nu de nieuwe fotos zelf vind ik het helemaal supper graag jullie meening
graag jullie meening
oude velgen en achterlichten
en dan nu de nieuwe fotos zelf vind ik het helemaal supper graag jullie meening
graag jullie meening
Onderwerpen samengevoegd, gelieve je showroom centraal te houden
Moderatoropmerking Darudevampire
Re: coupe e46 nieuwe velgen + achterlichten onderaan de pagi
aleen 21 april nog ff helemaal polijsten en de binnenkand mooi poetsen en dan is die klaar voor de meeting hopen op mooi weer
Re: coupe e46 nieuwe velgen + achterlichten onderaan de pagi
Prachtige velgen