Onze E90 325i executive. Verkocht!!! kan op slot.
Re: Onze E90 325i executive. Update: Nieuwe VELGEN!(page1)
1 Serie? Doen! 

Ga je voor de nieuwe 1 serie of de huidige?
@Daniël: Zeker doen
Maar we hbben nog even te gaan. Zoals het er nu voor staat wordt dat toch pas volgend jaar zomer. Aangezien de Golf ook vervangen moet worden. En jammer genoeg hebben wij GEEN geld boom in de tuin
Maar hij gaat er zeker komen.
@Thomas: Het wordt zoals het er nu voor staat het oude model we zaten zelf te denken aan 2007, 2008, 2009 ligt er een beetje aan wat we tegen het lijf lopen.

@Thomas: Het wordt zoals het er nu voor staat het oude model we zaten zelf te denken aan 2007, 2008, 2009 ligt er een beetje aan wat we tegen het lijf lopen.
Lexus RX450h President Line
Mooie auto prachtige kleur top velgen.. Oja en een heerlijke motor.
Wat wilt ze nog meer. Owww ik lees het al. Een 1 serie....mmmmm... 

@Rorie: Thanks man 

vandaag nog gespot. op de oude wei in oss stond de bmw geparkeerd rond half 1 ongeveer !
Mvg.Kenny
Mvg.Kenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
@Kenny: Dat klopt als een bus wij zijn nu bij m'n broertje en z'n vriendin. Maar kom jij uit oss dan? Ps hij was nog niet gewassen toen dus helaas heb je een vuile auto met hele smerige velgen gezien 

ik kom zelf uit heesch maar ik zag al aan jouw fotos van de e36 en e46 dat ze bij de hazenakker gemaakt waren en van de e90 bij de oude audi garage in oss. maar je ben hem nu dus aan het wassen want een was beurtje kon ze wel gebruiken ja hahahah
einmal ein BMW ist immer ein BMW
ah vandaar haha. En ja de auto heb ik gisteren nog even gewassen en meteen daarna begon het te regenen
Maar dat houd mij niet tegen ik was iedere week de auto en de velgen, vooral de velgen anders gaat de remstof invreten. Ben blij dat ik een beetje open velgen heb want de velgbedden worden ook netjes gewassen en ik kan er precies met m'n handen/armen tussen komen. Mocht je me ooit tegen komen...ff toeteren dan weet ik dat jij het bent 

De 120 diesel is wel een lekker karretje! Denk dat je de wielen wel kan meenemen naar de 1 serie straks?
@Jaapi: 120 diesel lijkt ons ook wel wat inderdaad. Maar een 118/120 benzine is ook goed, dan is de keuze ook meteen niet zo beperkt. Denk je dat die wielen gaan passen dan? Lijkt me erg groot hoor 19 inch onder een 1 serie. Zelf dacht ik eraan om deze te verkopen en er een 18 inch set onder te gooien.
Is zo, keuze is dan een stuk kleiner inderdaad. Maar die wielen kunnen best

- Spoiler: Laat zien
Haha ik zie het ja. Is een brute wagen trouwens! We zullen zien wat we tegen het lijf lopen. Eerst over een maand of twee op zoek naar een E36 cabrio 

EN wat mag je ophalen?
Altijd leuk om aan iets nieuws te mogen beginnen!! Ben benieuwd
Komt iig in de juiste handen
Altijd leuk om aan iets nieuws te mogen beginnen!! Ben benieuwd
Komt iig in de juiste handen