Re: 318 IS Coupe - Verzekeraar betaald uit.. (lachwekkend?)
Re: 318 IS Coupe - Totallos.. :@
F*ck Joey!
Stond het vekeer opeens vast ? of wat is er gebeurd?
Maar is nog wel te fixxen, je zag het aan die compact laatst die was ook niet los verklaard.
Echt klote man, sterkte!
Stond het vekeer opeens vast ? of wat is er gebeurd?
Maar is nog wel te fixxen, je zag het aan die compact laatst die was ook niet los verklaard.
Echt klote man, sterkte!
Damn! klote man!
Heb je het er zelf goed vanaf gebracht?
Heb je het er zelf goed vanaf gebracht?
Eeuwig zonde, het was een prachtig orgineel exemplaar
Maar belangrijkste is dat je er zelf goed bent afgekomen.
Maar belangrijkste is dat je er zelf goed bent afgekomen.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Erg zonde van de BMW. Hoe is het met jou en de anderen? Dat is het belangrijkste he. Hopelijk wordt het allemaal snel afgehandeld voor je.
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Re: 318 IS Coupe - Totalloss.. :@
Echt balen kerel.. Het ziet er niet zo erg uit maar is volgens mij toch nog een behoorlijke schade. Sterkte ermee!
- Ramon 325 Vanos
Boh ja das klote man joey sterkte.
Wat gaat er nu gebeuren met de wagen en hoest met jouw niks aan over gehouden?
Wat gaat er nu gebeuren met de wagen en hoest met jouw niks aan over gehouden?
Nja, belangrijkste is als zelf niets hebt.
Ben benieuwd of je nog wat terugziet.. Neem aan dat het niet je eigen schuld is?
Dat is de tweede keer al, je compact was ook al totallos toch
Balen!
Ben benieuwd of je nog wat terugziet.. Neem aan dat het niet je eigen schuld is?
Dat is de tweede keer al, je compact was ook al totallos toch
Balen!
Echt k*t man!
Gelukkig heb je zelf niks, maar het is altijd k*t als de auto van een liefhebber tottal los is..
Sterkte!
Gelukkig heb je zelf niks, maar het is altijd k*t als de auto van een liefhebber tottal los is..
Sterkte!
Dank allen! Ik heb zelf gelukkig niets en de andere bestuurders ook niet. Ongeveer 200 meter voor ons gebeurde een ongeluk waardoor de auto die voor mij reed vol in de remmen moest. Ik had genoeg afstand maar kon (ondanks de ingrijpende ABS) niet genoeg meer remmen. Ik stond bijna stil toen ik bij de auto voor mij aan kwam. De snelheid was op dat moment tussen de 90/100 kilometer op de snelweg.
Helaas is die van mij er het erste aan toe. De meeste schade heb ik waarschijnlijk opgelopen toen de auto die bij mij achterop is gereden mij tegen de voorste drukte. Hoe/nu wat is nog niet bekend. De auto staat bij een auto garage en zal morgen worden bekeken door de schadeexpert.
Het is voor mij nu afwachten wat ik terug ga krijgen en wanneer. Er staan genoeg leuke 320d's waar ik interesse in heb. Een ding is mij nu wel duidelijk geworden. Je kunt zo voorzichtig zijn als je wil maar op zulke momenten wordt al je geinvesteerde geld je afgenomen. Neem nou de voorbumper die mij 300 euro heeft gekost. Dit was de laatste echte mod van enkele maanden geleden. De auto was klaar wat mij betreft. En helaas is hij door het mede verkeer nu helemaal 'klaar'.
Wanneer er meer bekend is horen jullie van mij.
Helaas is die van mij er het erste aan toe. De meeste schade heb ik waarschijnlijk opgelopen toen de auto die bij mij achterop is gereden mij tegen de voorste drukte. Hoe/nu wat is nog niet bekend. De auto staat bij een auto garage en zal morgen worden bekeken door de schadeexpert.
Het is voor mij nu afwachten wat ik terug ga krijgen en wanneer. Er staan genoeg leuke 320d's waar ik interesse in heb. Een ding is mij nu wel duidelijk geworden. Je kunt zo voorzichtig zijn als je wil maar op zulke momenten wordt al je geinvesteerde geld je afgenomen. Neem nou de voorbumper die mij 300 euro heeft gekost. Dit was de laatste echte mod van enkele maanden geleden. De auto was klaar wat mij betreft. En helaas is hij door het mede verkeer nu helemaal 'klaar'.
Wanneer er meer bekend is horen jullie van mij.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
heel jammer joey,ook van mijn kant sterkte ermee!
en ben benieuwd wat de expert zegt!
en ben benieuwd wat de expert zegt!
///M-power
Zo damnzz, sterkte ermee in ieder geval..
Het blijft indd klote als zoiets gebeurd met je wage waar je zoveel geld en tijd insteekt.
Belangrijkste is dat jullie alle niet gewond zijn geraakt..
Nogmaals sterkte
Het blijft indd klote als zoiets gebeurd met je wage waar je zoveel geld en tijd insteekt.
Belangrijkste is dat jullie alle niet gewond zijn geraakt..
Nogmaals sterkte
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Klote is dat ja... het geld dat je erin gestoken hebt ga je niet meer in dezelfde hoeveelheid terugzien. Hoe dan ook: blij zijn dat je er zelf goed vanaf bent gekomen. Als degene achter je met 20 km/h meer binnen komt zeilen bij je, krijg je er een whiplash bij cadeau.
Klote Joey! Wat enorm balen!
Voel flink met je mee...
Ben erg benieuwd naar de afwikkeling. Gelukkig ben je zelf in orde. Kan wel eens anders aflopen met die snelheden....
Voel flink met je mee...
Ben erg benieuwd naar de afwikkeling. Gelukkig ben je zelf in orde. Kan wel eens anders aflopen met die snelheden....
aj Joey, dat is K*T. Hopelijk krijg je nog wat terug. Dacht wel hetzelfde wat DV schrijft: had je die banden ondertussen vervangen?
Zo dat is echt klote man.. Sterkte! Mocht je er wat aan hebben, ik heb nog een voor en achterbumper die je voor een prikkie kan overnemen, wel een iets andere kleur maargoed..