Re: 318 IS Coupe - Verzekeraar betaald uit.. (lachwekkend?)
Re: 318 IS Coupe - Totalloss.. :@ --> Gaat in onderdelen weg
8-10 euro per L olie (castrol edge) zo'n.... 5,3L meende ik
Filter ergens tussen de 15-20 euro
Microfilter ook zoiets
zo'n 100 euro totaal , Maar wel goed voor 18.000 tot 20.000 km
Maar volgens mij is die informatie niet meer relevant
Filter ergens tussen de 15-20 euro
Microfilter ook zoiets
zo'n 100 euro totaal , Maar wel goed voor 18.000 tot 20.000 km
Maar volgens mij is die informatie niet meer relevant
-- Houdoe wanne --
318 IS Coupe - Totalloss.. :@ --> Status update!
@ Verheekse: Ik laat die ene auto staan
Even een status update vanuit mijn kant. Het doet elke dag pijn om mijn auto te zien staan maar ik heb het inmiddels verwerkt. De verkoop in onderdelen gaat erg goed. Ik ben blij dat ik het wrak terug heb gekocht voor 350 euro. Er is zoveel vraag naar onderdelen dat ik ongeveer alles kwijt ben geraakt/ga raken in iets meer dan een week.
Dit weekend worden er nog een aantal onderdelen opgehaald. Zelfs het wrak wat er nu nog van over is wordt morgen opgehaald! Deze gaat ook nog eens weg voor 250 euro. Dat is een kale auto zonder: interieur, schakelpook, achterklep, achterlichten, velgen, m3 lip, sideskirts, spiegels, dakhemel. Erg kaal dus! Als ik alle onderdelen en het wrak bij elkaar optel heeft mij dit nog net geen 1000 euro opgeleverd in een week tijd. Daar komt ook nog eens de resterende dagwaarde a 1650 bij.
Al met al kan ik dus best tevreden zijn met het totale bedrag dat ik nog terug krijg voor mijn auto. Zaterdag heb ik een afspraak voor een andere auto. Helaas zal dit even geen BMW worden. Voor mij is het belangrijk dat ik diesel ga rijden en elke dag op mijn werk kan komen. Door deze auto te kopen (als hij goed is) bespaar ik jaarlijks tussen de 800 en 1100 euro meer op brandstof, belasting en verzekering dan met deze E36.
Na een jaartje goed sparen komt er absoluut weer een BMW. Als je iets wil zul je af en toe even moeten minderen.. Verder zal ik natuurlijk actief blijven op dit forum. Kennis delen/opbouwen is nooit verkeerd! Tevens zal ik proberen aanwezig te zijn bij de volgende meet & greet bij de Meern. Al heb ik geen BMW maar mee rijden met cliff/richel88 mag dan ook geen probleem zijn denk ik?
Ps. Waarom is er geen smiley van het BMW embleem?
Even een status update vanuit mijn kant. Het doet elke dag pijn om mijn auto te zien staan maar ik heb het inmiddels verwerkt. De verkoop in onderdelen gaat erg goed. Ik ben blij dat ik het wrak terug heb gekocht voor 350 euro. Er is zoveel vraag naar onderdelen dat ik ongeveer alles kwijt ben geraakt/ga raken in iets meer dan een week.
Dit weekend worden er nog een aantal onderdelen opgehaald. Zelfs het wrak wat er nu nog van over is wordt morgen opgehaald! Deze gaat ook nog eens weg voor 250 euro. Dat is een kale auto zonder: interieur, schakelpook, achterklep, achterlichten, velgen, m3 lip, sideskirts, spiegels, dakhemel. Erg kaal dus! Als ik alle onderdelen en het wrak bij elkaar optel heeft mij dit nog net geen 1000 euro opgeleverd in een week tijd. Daar komt ook nog eens de resterende dagwaarde a 1650 bij.
Al met al kan ik dus best tevreden zijn met het totale bedrag dat ik nog terug krijg voor mijn auto. Zaterdag heb ik een afspraak voor een andere auto. Helaas zal dit even geen BMW worden. Voor mij is het belangrijk dat ik diesel ga rijden en elke dag op mijn werk kan komen. Door deze auto te kopen (als hij goed is) bespaar ik jaarlijks tussen de 800 en 1100 euro meer op brandstof, belasting en verzekering dan met deze E36.
Na een jaartje goed sparen komt er absoluut weer een BMW. Als je iets wil zul je af en toe even moeten minderen.. Verder zal ik natuurlijk actief blijven op dit forum. Kennis delen/opbouwen is nooit verkeerd! Tevens zal ik proberen aanwezig te zijn bij de volgende meet & greet bij de Meern. Al heb ik geen BMW maar mee rijden met cliff/richel88 mag dan ook geen probleem zijn denk ik?
Ps. Waarom is er geen smiley van het BMW embleem?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: 318 IS Coupe - Totalloss.. :@ --> Status update!
wat ga je kopen dan
gelijk ook een petje meekopen he
net wagentje. Nu maar geen schade rijje en lekker spare voor een dikke e90.
Met meetings heb ik wel een plaatsje vor je vrij hoor
net wagentje. Nu maar geen schade rijje en lekker spare voor een dikke e90.
Met meetings heb ik wel een plaatsje vor je vrij hoor
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Mooi dat het zo vlot gaat met de verkoop van de onderdelen!
goed om te horen dat alles toch een beetje vlot verloopt!
en sjah, jaartje geen bmw rijden, des te lekkerder rijd de nieuwe straks weer! zo moet je het dan ook maar bekijken!
en sjah, jaartje geen bmw rijden, des te lekkerder rijd de nieuwe straks weer! zo moet je het dan ook maar bekijken!
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Geen BMW?:P
Da's eerder een statusafdate
Gezien Richel's petje opmerking een Golf 3, Opel Astra of Peugeot 106?
Da's eerder een statusafdate
Gezien Richel's petje opmerking een Golf 3, Opel Astra of Peugeot 106?
Nee, haha. Het was een Golf 4 maar die heb ik laten staan aangezien deze terug gedraaid was. Morgen nog even een afspraak voor een Seat Ibiza (tdi) uit 2000. Deze is full options uitgevoerd en heeft standaard 110 pk wel nog eens is gechipt. Om een jaartje mee te rijden is niet zo'n probleem toch
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Zucht.. commentaar ook altijd.. :p Het is maar voor een jaartje of minder.
Verkeerde vraag voor dit forum denk ik ;P maar goed respect voor je beslissing zullen we maar zeggen..j0eyv schreef: Om een jaartje mee te rijden is niet zo'n probleem toch
de alfa wordt het dus ook niet?
-- Houdoe wanne --
mn oom rijd alfa, alfa of bmw rijden scheelt bijna niks, zijn allebij aan de prijs
>>>>Showroom E36's<<<<
Staat me iets bij van "they depreciate as fast as they accelerate"