Showroom 318CI Bimmergirl..
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl
Nee geen Umnitza, vond ik wel even te gek voor een paar ringen, heb dezelfde als die ik op mijn compact had, die bevielen mij erg goed !!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Poging gedaan de AE te monteren, met veel moeite eindelijk alles losgekregen, passen de ringen niet goed !!, lekker weer !!!! , alles maar weer ingebouwd,kleine storing in de lampen grrrrrrrrrrrr uiteindelijk opgelost, maar ik ben er klaar mee, dan maar geen ringen....
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
ringen zijn net te klein, bij hl automotiv den haag...was over de vorige wel te spreken op mijn compact...
Eens BMW, altijd BMW
Hmm zoiets is dan weer bale! Heb trouwens nog een raamspoiler voor een e46 coupe ligge..
Wil het niet tegen je zeggen Debbie, maar als je mijn topic had gezien. En heb het geloof ik nog als vergelijking gegeven in dat berichtje naar je, weet je dat HLAutomotive een goed bedrijf is, alleen met angeleyes moet je het niet willen.
Maarja eerlijk is eerlijk voor 4 tientjes mag je blij zijn dat ze het úberhaupt langer dan een halfjaar doen, en tuurlijk is de pasvorm niet goed, als die goed was had ik ook geen dure umnitza s gekocht dat was de hoofdreden.
De ringen zijn namelijk te groot (aan de binnenkant) voor in de behuizing dus je moet met tape gaan stunten omdat het voor geen kant past. En dat vond ik toch zonde op een auto van 10 000 euro.
Maarja succes 9 van de 10 setjes hebben slechte pasvormen die goedkoop zijn. Je krijg immer waar je voor betaald.
Maarja eerlijk is eerlijk voor 4 tientjes mag je blij zijn dat ze het úberhaupt langer dan een halfjaar doen, en tuurlijk is de pasvorm niet goed, als die goed was had ik ook geen dure umnitza s gekocht dat was de hoofdreden.
De ringen zijn namelijk te groot (aan de binnenkant) voor in de behuizing dus je moet met tape gaan stunten omdat het voor geen kant past. En dat vond ik toch zonde op een auto van 10 000 euro.
Maarja succes 9 van de 10 setjes hebben slechte pasvormen die goedkoop zijn. Je krijg immer waar je voor betaald.
Dat klopt zeker !! totaal verschillend met rijden !Dank je wel, ga er zeker van genieten, wat een verschil zeg met de compact !
Tja, goedkoop is duurkoop eh.
- Bimmergirl87
@bmw013, je hebt gelijk, voor dat geld had ik dan kunnen verwachten, alhoewel ik op mijn vorige bmw ook ringen van HL had, die goed pastten en het al 2 jaar deden !!...
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Maar dan heb je er ook wat voor !!!, en ik kan het betalen..Arno S. schreef:Tja, goedkoop is duurkoop eh.
Eens BMW, altijd BMW
Arno had het over HL denk ik
- Bimmergirl87
- Bimmergirl87
Heb zojuist AE van Umnitza besteld via de Umnitza site, hopenlijk zijn dit wel de goede !
Deze heb ik besteld...
Orion Lite 60+ Generic LED Angel Eyes Optional: Lifetime Warranty
Application: Opaque
Color: Standard - 6000K
Headlight Type: BiXenon/Xenon
Car Model: 2000-2003 E46 Coupe (3-Series)
Deze heb ik besteld...
Orion Lite 60+ Generic LED Angel Eyes Optional: Lifetime Warranty
Application: Opaque
Color: Standard - 6000K
Headlight Type: BiXenon/Xenon
Car Model: 2000-2003 E46 Coupe (3-Series)
Eens BMW, altijd BMW
Re: Showroom 318CI Bimmergirl...Umnitza besteld
Haha, ik dacht dat je geen LED wou
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl...Umnitza besteld
Heb de doorzichtige besteld, schijnt dat het toch wat mooier en veller is dan cclf ringen...en het is Umnitza dus dan neem ik aan dat ik ook wel kwaliteit heb !!
Eens BMW, altijd BMW