Vandaag nog wat leuks gespot?
Re: Vandaag nog wat leuks gespot?
Nieuwe 1 is helemaal te gek! 

Polo achterkant 

- Denniz0229
haha, nu je het zegt valt het me op. inderdaad net een polo.
gelukkig vind ik de 1-serie toch al BMW onwaardig, ze hadden het gewoon bij de 3-compact moeten houden.
gelukkig vind ik de 1-serie toch al BMW onwaardig, ze hadden het gewoon bij de 3-compact moeten houden.

De 1-serie is prachtig, zou zo m'n E46 er voor inruilen. 

Wel een 130 dan he Rene
De 130i heeft aardig wat meer PK dan een 330i, nog meer fun!
@ Dennis .. Tot dat je er een keer in hebt gereden, en dan bedoel ik ook echt rijden. Oftewel, bochten pakken etc.
Zeker te weten heel wat meer fun dan een E36 Cabrio.

@ Dennis .. Tot dat je er een keer in hebt gereden, en dan bedoel ik ook echt rijden. Oftewel, bochten pakken etc.
Zeker te weten heel wat meer fun dan een E36 Cabrio.
125 zou ook al prima zijn. 1-serie rijdt zo anders. Leuk al dat vermogen, maar niet echt noodzaak. Wel een 6 cilinder uiteraard, puur voor de sound, al klinkt een 4 cilinder ook echt niet verkeerd.
Dan heb je het over het open rijden, tja .. Dat bedoelde ik daar ook niet mee
Het open-rijden-gevoel heb ik ook als zeer prettig ervaren, en daar kan ook weinig tegen op.

Het open-rijden-gevoel heb ik ook als zeer prettig ervaren, en daar kan ook weinig tegen op.
Heb ook niets met de 1-series (muv van die nieuwe ''M1''), zowel nieuw als oud niet.
Helaas BMW, had er meer van verwacht, zeker gezien de nieuwe BMW-modellen die verschrikkelijk mooi zijn. (muv X1)
Helaas BMW, had er meer van verwacht, zeker gezien de nieuwe BMW-modellen die verschrikkelijk mooi zijn. (muv X1)
- Denniz0229
ik heb wel is in een 1-serie gereden (120d). ze rijden inderdaad prima.Dnl schreef:Dan heb je het over het open rijden, tja .. Dat bedoelde ik daar ook niet mee![]()
neemt het feit niet weg dat ik ze gewoon lelijk vind

en ik ga er vanuit dat je zelf wel is in een E36 hebt gereden. dus dan weet je dat die ook heerlijk karren

Nu staat er een zwarte op de brugVerheeske schreef:Komen er bij jullie op je werk ook van die vervelende dingen voorbij
- Spoiler: Laat zien

-- Houdoe wanne --
Zo vandaag leuk dagje werk achter de rug., vip chauff voor een NL film die vandaag in premiere ging bij tuschinski Amsterdam.

Zeer vervelend dus

Zeer vervelend dus

Dat is dus mijn witte natte droomJaapi schreef:550![]()

De nieuwe M is natuurlijk helemaal

Grtz
We reden over de a2 (stuk 5 baans) tijdje met zn 3e strak naast elkaar gereden, 3 banen breed geheh. Dat was wel kodak momentjevet