Hou de 330d in ieder geval komend jaar nog.
Overstappen naar een benzine kost ook weer extra mede door de afschrijving en ik dan waarschijnlijk ook weer flink wat aan onderhoud kwijt ben en je toch ook weer mods wilt uitvoeren. De 330d is nu qua onderhoud bijna helemaal goed en 2dehandsmarkt is nu toch ook niet echt top. Daarbij rijdt de wagen veel te lekker

. Misschien als iemand wil ruilen met en 325i of 330i, maar die kans acht ik niet heel groot.
Besparing afgezien van wegenbelasting tussen benzine en diesel is niet zo heel groot, tenzij ik een 4-pitter ga rijden, maar de 6-pitters (diesel) worden ook een uitstervend ras, dus laat ik nu maar gewoon genieten van zo'n heerlijk blok.
Wil komend jaar ook een eigen huisje kopen dus nog meer investering in wagenpark ligt niet echt in de lijn van verwachting. Met de 330d weet ik inmiddels wat ik heb aan daily-ride.
Mijn werkgever kennende verhuizen we toch ook elk jaar van kantoor locatie (dit jaar ookal 4 verschillende kantoren gehad binnen 1 km van elkaar). En de bedoeling is dat we toch weer terug gaan naar Velsen-Noord, want dat blijft het hoofdkantoor van de NV.
Heb nu wel een goed excuus om regelmatig een flinke tourrit te maken

.