LuukE60 stelt zich voor
LuukE60 stelt zich voor
Hallo allemaal ik ben Luuk en kom uit Zwolle. Ik ben sinds gisteren weer de trotse eigenaar
van een BMW Ik zal even gauw mijn korte historie vertellen van mijn voorgaande auto's.
Mijn allereerste BMW was een 325i coupe uit '92 en die zag er uiteindelijk zo uit:
Na een aantal jaren die te hebben gereden kocht ik na mijn uitzending deze BMW 528i die na wat aanpassingen er zo uit zag:
Tussentijds heb ik samen met mijn vader deze handgeschakelde BMW E34 540i opgeknapt, dit is een foto van toen wij hem kochten:
Na de 528i te hebben verkocht heb ik enige tijd in een vw caddy gereden. Maar na mijn motorongeluk
van deze zomer waarbij ik mijn rug heb gebroken en mijn linkerarm verlamd is geraakt was ik genoodzaakt om weer
een automaat te kopen. Na een poos zoeken en afwegen heb ik deze auto gekocht. Het is een BMW E60 520i uit 2004
Ik zal binnenkort meerdere foto's plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.
van een BMW Ik zal even gauw mijn korte historie vertellen van mijn voorgaande auto's.
Mijn allereerste BMW was een 325i coupe uit '92 en die zag er uiteindelijk zo uit:
Na een aantal jaren die te hebben gereden kocht ik na mijn uitzending deze BMW 528i die na wat aanpassingen er zo uit zag:
Tussentijds heb ik samen met mijn vader deze handgeschakelde BMW E34 540i opgeknapt, dit is een foto van toen wij hem kochten:
Na de 528i te hebben verkocht heb ik enige tijd in een vw caddy gereden. Maar na mijn motorongeluk
van deze zomer waarbij ik mijn rug heb gebroken en mijn linkerarm verlamd is geraakt was ik genoodzaakt om weer
een automaat te kopen. Na een poos zoeken en afwegen heb ik deze auto gekocht. Het is een BMW E60 520i uit 2004
Ik zal binnenkort meerdere foto's plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.
Re: LuukE60 stelt zich voor
Nette wagen welkom hier!
strakke karretjes, welkom op dit gezellige forum....
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Hallo Luuk!
Welkom!
Mooie auto hoor en alle vorige ook!
Veel plezier hier en met je nieuwe auto!
Welkom!
Mooie auto hoor en alle vorige ook!
Veel plezier hier en met je nieuwe auto!
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom!!
Leuke auto historie... Mooie wagens.
Leuke auto historie... Mooie wagens.
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Leuke wagens allemaal.Welcome
- Sneakster550i
Welkom op het forum! Veel plezier van je auto en op het forum
Welkom Luuk, Mooie collectie.
Die blauwe E34 540i is een speciaaltje, volgens mij heb je die in de Buurt van Heinenoord of Goidschalxoord gekocht.
Toen ik ,m zag was ie er rechts achter niet zo best aan toe, maar wat een beest van een auto was het.
Die blauwe E34 540i is een speciaaltje, volgens mij heb je die in de Buurt van Heinenoord of Goidschalxoord gekocht.
Toen ik ,m zag was ie er rechts achter niet zo best aan toe, maar wat een beest van een auto was het.
Ha Luuk, welkom. Wat een verhaal. Is de verlamming definitief of verwacht je nog herstel? De 520i ziet er mooi geconserveerd uit, veel plezier daarmee
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Welkom Luuk,
Zeer indrukwekkende autos heb je gehad.
Wat is die E39 mooi zeg.
Veel veilige km's en heel veel plezier toegewenst met je nieuwste aanwinst.
Zeer indrukwekkende autos heb je gehad.
Wat is die E39 mooi zeg.
Veel veilige km's en heel veel plezier toegewenst met je nieuwste aanwinst.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
- Dutch 530i
Love the E39!! welcome!
zeg maar gerust lucky luuk met zo'n bmw lijstje Welkom!
Iedereen harstikke bedankt voor het warme welkom heten van mij. Het doet mij goed om weer terug te zijn bij BMW..!!
Nog één foto van mijn E39 omdat sommige hem wel mooi vinden. ( is onderweg naar BMW Syndikat meeting )
@ veteraan: Het kan best zijn dat de E34 daar ook heeft rond gereden maar wij hebben hem in de buurt van Groningen gekocht. Hij is inmiddels
al een tijdje klaar. Is helemaal strak gemaakt en compleet gespoten. En inderdaad het is echt een beest..!! Wat een koppel..! M'n vader heeft hem nou tot mijn
spijt te koop staan.
@ tikkie: Helaas hebben de artsen gezegd dat mijn hand blijvend verlamd is. Ze hebben voor 5 week terug mij geopereerd door zenuwen uit mijn kuit te halen en die er bij mijn nek weer in te zetten. Zo hopen zij dat ik mijn arm weer iets kan gaan gebruiken. Afwachten dus Maar mijn grootste hobby's uitvoeren kan dus niet meer, motor rijden en sleutelen aan mijn auto.
Nog één foto van mijn E39 omdat sommige hem wel mooi vinden. ( is onderweg naar BMW Syndikat meeting )
@ veteraan: Het kan best zijn dat de E34 daar ook heeft rond gereden maar wij hebben hem in de buurt van Groningen gekocht. Hij is inmiddels
al een tijdje klaar. Is helemaal strak gemaakt en compleet gespoten. En inderdaad het is echt een beest..!! Wat een koppel..! M'n vader heeft hem nou tot mijn
spijt te koop staan.
@ tikkie: Helaas hebben de artsen gezegd dat mijn hand blijvend verlamd is. Ze hebben voor 5 week terug mij geopereerd door zenuwen uit mijn kuit te halen en die er bij mijn nek weer in te zetten. Zo hopen zij dat ik mijn arm weer iets kan gaan gebruiken. Afwachten dus Maar mijn grootste hobby's uitvoeren kan dus niet meer, motor rijden en sleutelen aan mijn auto.