e39 540i individualtouring, m5 tacho werkend
Re: Mijn E39 540i individualtouring
Wat een heerlijke bak zeg. Ik denk alleen dat ik niet wil weten hoeveel geld er al in al die mods is gaan zitten... vooral zo'n complete dashconversie, stuurtje, M-pakket enzo... da's verre van goedkoop. Maar ja, een hobby mag wat kosten hè
Klopt was niet goedkoop, ik wou het graag dus moest het maar gebeuren.
Zeer mooie touring
Wow, wat een werk! Zeer mooi resultaat! En dat te bedenken dat bij mij het zelf verwisselen van de koplampen al niet gelukt is :-) Blijkbaar lukt dat niet zonder de plastic bumpercover te verwijderen en dat durfde ik niet aan... De garage kan weer lekker verdienen aan mij :-)
Dank u mannen!
Anton, even de uitleg voor de koplamp er uit te halen, als eerste motorkap los, dan al tweede alle stekkers los klikken, als derde zie je vanaf de bovenkant 2 boutjes/schroeven gelijk bovenin zitten, kijk dan goed tussen de stekkers naar beneden dus wat meer onderin, daar zitten er ook twee verstopt, dan pak je de koplamp vast en trek je hem voorzichtig naar voren en dan eigenlijk iets schuin eruit want de strip onderaan de koplamp zit in het scherm geklikt.
Succes, moet je lukken.
Anton, even de uitleg voor de koplamp er uit te halen, als eerste motorkap los, dan al tweede alle stekkers los klikken, als derde zie je vanaf de bovenkant 2 boutjes/schroeven gelijk bovenin zitten, kijk dan goed tussen de stekkers naar beneden dus wat meer onderin, daar zitten er ook twee verstopt, dan pak je de koplamp vast en trek je hem voorzichtig naar voren en dan eigenlijk iets schuin eruit want de strip onderaan de koplamp zit in het scherm geklikt.
Succes, moet je lukken.
- jolluh1975
ben zelf niet een lief hebber van de 5 touring
maar dit is toch wel even andere koek en wat een werk
maar dit is toch wel even andere koek en wat een werk
Zo vandaag een afneembare Westfalia trekhaak gemonteerd, ging me makkelijk af
dat is altijd een handige optie . Maar dan kan ik meteen een vraag beantwoord krijgen waar ik al een tijdje naar opzoek ben Zit er in de M achterbumper ook een klepje voor de afneembare trekhaak, of gaat jou trekhaak onder de bumper door?
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Hey hij is er dus nog steeds die uber dikke 540i
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Kun je nog meer slopers ophelan zeker? Wanneer gaan we naar Engeland?individualtouring schreef:Zo vandaag een afneembare Westfalia trekhaak gemonteerd, ging me makkelijk af
Ik heb deze touring nog voor de deur zien staan in Deventer een paar maanden terug, herkende hem meteen van de foto's geparkeerd op de oprit Zag er heel goed uit, erg dikke touring met die individual kleur en opties
@W-B, Je kunt er gewoon een dufissor in zetten met een klepje zijn gewoon los te koop, ik had hem er al in zitten uit mijn vorige touring, let wel op als je een trekhaak koopt niet alle passen nog naar de montage van een ///m achterbumper, ik had een oris op mijn vorige touring en die paste er niet meer op nadat ik er een ///m bumper had op gezet.
@Frans, trekhaak zit eronder omdat de renault moeite had om de boot te traileren bij laag water.
En ja mannen ik heb hem nog steeds, in het voorjaar een paar mods, Eissenman en waarschijnlijk donkere ramen, kijken hoe dat staat.
@Frans, trekhaak zit eronder omdat de renault moeite had om de boot te traileren bij laag water.
En ja mannen ik heb hem nog steeds, in het voorjaar een paar mods, Eissenman en waarschijnlijk donkere ramen, kijken hoe dat staat.
Cool ride
klinkt weer goeddd! benieuwd naar de sound dan!
>>>>Showroom E36's<<<<
Dank u!
Mannen ik ben happy, kreeg een tip dat er op MP dezelfde Racing dynamics werden aangeboden met nieuwe emblemen, en ik heb ze gekocht, heb nu dus een reserveset!
Voorvelgen zijn 8,5 j---19 inch.
Achtervelgen zijn 9,5j---19 inch.
Alain hardstikke bedankt, ben er erg blij mee! :good: :good:
Mannen ik ben happy, kreeg een tip dat er op MP dezelfde Racing dynamics werden aangeboden met nieuwe emblemen, en ik heb ze gekocht, heb nu dus een reserveset!
Voorvelgen zijn 8,5 j---19 inch.
Achtervelgen zijn 9,5j---19 inch.
Alain hardstikke bedankt, ben er erg blij mee! :good: :good: