320 si motorproblemen
Re: 320 si motorproblemen
Weet iemand al iets meer over de motoren worden ze al geleverd of moeten ze nog gemaakt worden?
Ik weet het niet meer. Als ik de dealer bel wordt het steeds 2 weken vooruit geschoven het staat nu gepland op 9 januari.
Ik weet het niet meer. Als ik de dealer bel wordt het steeds 2 weken vooruit geschoven het staat nu gepland op 9 januari.
-
auto staat nog wel bij ons , klant heeft ondertussen toch besloten de SI te laten repareren en dan pas te verkopen
kreeg laatst een mail uit buitenland (denemarken ) , die heeft de auto naar duitsland terug gebracht waar zoals ik het begrijp wel weer garantie / coulance toegepast word , en een motor aangekomen is
copie / past mail ,
saw your thread on e90post.com. I have a 320si with 85k on the clock - with a broken engine as well.
I experienced that service from BMW Denmark was very poor and they left it for myself to pay full expense for a new engine (€13.300). For that reason I decided to let the car transport to a BMW reseller in Germany to have engine replaced. They contacted BMW Germany and obtained a 70% discount on the new engine in my favour.
The reseller told me that 32 owners were waiting for a new 320si engine, so there must be quite a lot of unhappy owners out there. I have waited a couple of months now, but yesterday I received a call from the reseller who told me that the engine has arrived and I will have the car back by the end of next week.
I have not heard if any design changes was done to the new 320si engine though, but I really hope so.
Please keep me updated if you find more unhappy owners out there
kreeg laatst een mail uit buitenland (denemarken ) , die heeft de auto naar duitsland terug gebracht waar zoals ik het begrijp wel weer garantie / coulance toegepast word , en een motor aangekomen is
copie / past mail ,
saw your thread on e90post.com. I have a 320si with 85k on the clock - with a broken engine as well.
I experienced that service from BMW Denmark was very poor and they left it for myself to pay full expense for a new engine (€13.300). For that reason I decided to let the car transport to a BMW reseller in Germany to have engine replaced. They contacted BMW Germany and obtained a 70% discount on the new engine in my favour.
The reseller told me that 32 owners were waiting for a new 320si engine, so there must be quite a lot of unhappy owners out there. I have waited a couple of months now, but yesterday I received a call from the reseller who told me that the engine has arrived and I will have the car back by the end of next week.
I have not heard if any design changes was done to the new 320si engine though, but I really hope so.
Please keep me updated if you find more unhappy owners out there
Laatst gewijzigd door arjanvanessen op 13 jan 2012, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
't Blijft zo te horen een heel naar probleem waar je als eigenaar van een 320si niet tegenaan hoopt te lopen.
Keep us informed...
Keep us informed...
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ik heb gisteren 09-01-2012 contact gehad met de garage Bmw Ekris en als het goed is, is het motorblok onderweg. Nog even geduld.
Aankomende woensdag is het zover dan krijg ik mijn auto weer terug na 7 1/2 maand. Ben benieuwd wat de veranderingen zijn aan het blok en hoe de auto nu rijdt.
-
Indyjinx schreef:Aankomende woensdag is het zover dan krijg ik mijn auto weer terug na 7 1/2 maand. Ben benieuwd wat de veranderingen zijn aan het blok en hoe de auto nu rijdt.
en ?? , auto terug ??
Vandaag de auto terug gekregen en rijdt beter als daarvoor , stiller en het geluid uit de uitlaat komt ook beter over. Het heeft even geduurd ( 8 maanden ). Maar het was het wachten waard.
Goed voor je dat hij onder garantie valt, en dat het nu is opgelost.
Alleen hoe heb je die 8 maanden overbrugt en hoe zijn ze hier in tegemoetgekomen.
In die 8 maanden heeft de auto ook een afschrijving e.d. gehad, hoe gaan ze hier mee om?
Alleen hoe heb je die 8 maanden overbrugt en hoe zijn ze hier in tegemoetgekomen.
In die 8 maanden heeft de auto ook een afschrijving e.d. gehad, hoe gaan ze hier mee om?
BMW e91 LCI 320da Individual
Ik heb een Bmw station laten inbouwen voor de iPhone en winterbanden gekregen van de garage. Nu zijn ze nog in overleg met Bmw München om ook mij tegemoet te komen met iets. Dus dat is nog even afwachten. Maar verder rijdt de auto weer als een nieuwe.