Showroom 318CI Bimmergirl..
Re: Showroom 318CI Bimmergirl..Umnitza foto's p15!!!!!!
deze ringen monteer je toch in de bestaande koplampunits? passen deze ook in mijn koplampunits? (E46 '98 Sedan)
Ziet er goed uit Debbie knap dat je het toch zelf hebt gedaan nou zet je me wel aan het twijfelen om weer alles gewoon wit te maken dus ook de voorste knippers
- Bimmergirl87
@William, je hebt ze zeker voor jouw model !!, kijk even op umnitza.com , daar kun je op type auto selecteren, je bevestigd ze gewoon voor je bestaande koplampen met klipjes die erbij zitten, echt heel makkelijk, als ik als vrouw zijnde het voor elkaar krijg, moet het jou ook lukken
@bmw013, thnx ben er zo blij mee !!!, vind het ook heel mooi, wilde eerst nog smoke knippers erin zetten, maar vind het zo toch wel heel mooi !!!
@bmw013, thnx ben er zo blij mee !!!, vind het ook heel mooi, wilde eerst nog smoke knippers erin zetten, maar vind het zo toch wel heel mooi !!!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Ze zijn zo mooi in het donker !!!
Eens BMW, altijd BMW
Ziet er erg mooi uit, en vind het gewoon cool dat je dat zelf ff gefixt hebt, haha, dat doet niet elke vrouw jou na! Al veel km's ermee gemaakt?
- Bimmergirl87
Hihi ja ik doe altijd graag alles zelf (als ik het zelf kan), ja best wel, heb vam de week de 170 gepasseerd
Eens BMW, altijd BMW
Lekker bezig Debbie, ziet er netjes uit
Ik blijf voorloopig bij smoke iig En ben blij voor je dat je blij bent met de angeleyes na heel dat gekut met die rommel van HL
- Bimmergirl87
Idd, ben blij dat ik toch de Umnitza heb gekocht !!!, zo mooi zijn ze !!,heb meteen witte lichten gekocht, staat heeeel mooi nu !
Eens BMW, altijd BMW
tight
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
- Bimmergirl87
Dag heren,
Voor jullie misschien een gek id, maar ik denk dat als ik een spoiler lipje voor de kofferbak ga bestellen, dat ik hem in het roze laat spuiten, lijkt me wel mooi bij af zilver, en zo krijgt me bimmer toch een vrouwelijk tintje ....
Voor jullie misschien een gek id, maar ik denk dat als ik een spoiler lipje voor de kofferbak ga bestellen, dat ik hem in het roze laat spuiten, lijkt me wel mooi bij af zilver, en zo krijgt me bimmer toch een vrouwelijk tintje ....
Eens BMW, altijd BMW
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Hmmm....ik zou het eerst moeten zien..
Mss ff fotoshopje aanvraag
Mss ff fotoshopje aanvraag
Leuke update van je koplampen, zou er zelf toch niet voor kiezen. Vanaf begin volgend jaar heb ik dus ook een E46, maar vind op 1 of andere manier de ringen niet echt thuishoren in een E46. Desondanks heeft het op een coupé wel weer wat, het ligt er dus blijkbaar aan wel model wagen het is.
Als je er toch voor kiest om een spoilerlipje in roze te doen, moet je die kleur eigenlijk subtiel ook op andere plaatsen op/in de auto terug laten komen. Anders is het ook zo een alleenstaand object. Als je meerdere subtiele details hebt, heb je kans dat het toch mooi gaat staan.
Als je er toch voor kiest om een spoilerlipje in roze te doen, moet je die kleur eigenlijk subtiel ook op andere plaatsen op/in de auto terug laten komen. Anders is het ook zo een alleenstaand object. Als je meerdere subtiele details hebt, heb je kans dat het toch mooi gaat staan.
Dat kan het idd ook nog wel zijn. Die leds.
Ik zag namelijk gisteren in de stad een E46 sedan met angel Eyes, waarschijnlijk leds, en dat vond ik er echt niet uitzien. Veel te fel en 'opgelegd' (net zoiets als een E46 motorkap op een E36).
Ik zag namelijk gisteren in de stad een E46 sedan met angel Eyes, waarschijnlijk leds, en dat vond ik er echt niet uitzien. Veel te fel en 'opgelegd' (net zoiets als een E46 motorkap op een E36).