BMW013 - E46 Coupe BBS LM
Re: BMW013 - E46 Coupe Update
Roy, je moet aan de zijkant van die lampen die zwarte strippen inklikken, gebruik gewoon je oude zou ik zeggen
+1 heb ik ook gedaan!!
Vond het wel een rotklusje om ze los te krijgen, maar staat 100x beter
Vond het wel een rotklusje om ze los te krijgen, maar staat 100x beter
@bmw013, dat zal vast wel goed komen dan! m'n broertje (die ook op dit forum zit, bimmer-jeroen, e36 sedan) is automonteur en aardig goed met elektronica!
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
@ Nihad en Lex ik was de kappen helemaal vergeten Zometeen maar weer de achterlichten eruit, bij de eagle eyes waren ze zwart vandaar dat ik er niet eens op had gelet. PS wat zitten die kappen stevig erop geklikt ben er een dikke 20 minuten mee bezig geweest zal zo wel even een foto maken als ze er weer in zitten.
@ Buutnhuus O dat komt dan helemaal goed Het aansluiten is zo makelijk, maar mocht je vragen hebben. Kan je me altijd even een pm sturen of de vraag hier plaatse ofzo. Maar denk wel dat het je zelf lukt, aangezien op de achterkant van de doos ook staat hoe het moet. (PS Tip zou zelf de kabels in het motorruim pakken ipv bij het zijknipperlicht want daar heb je veel minder ruimte namelijk)
@ Buutnhuus O dat komt dan helemaal goed Het aansluiten is zo makelijk, maar mocht je vragen hebben. Kan je me altijd even een pm sturen of de vraag hier plaatse ofzo. Maar denk wel dat het je zelf lukt, aangezien op de achterkant van de doos ook staat hoe het moet. (PS Tip zou zelf de kabels in het motorruim pakken ipv bij het zijknipperlicht want daar heb je veel minder ruimte namelijk)
Zal ik doen
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Die zwarte kappen zijn altijd al zwart geweest
Het is inderdaad lastig om die dingen eraf te halen, maar zodra je dé truuk weet is het stelt het niks voor.
Je moet aan de onderkant licht met een platte schroevendraaier de 1e houder los wippen en de rest gaat vanzelf.
Het is inderdaad lastig om die dingen eraf te halen, maar zodra je dé truuk weet is het stelt het niks voor.
Je moet aan de onderkant licht met een platte schroevendraaier de 1e houder los wippen en de rest gaat vanzelf.
Oke dan Buutnhuus Uhm klopt Nihad alleen bij de Eagle eyes zijn die buitenste randen gewoon (plastic zwart) Maar goed de kappen zitten erop Ook gelijk alles zo ''netjes'' mogelijk weg proberen te werken, beter dan dit kan niet anders zie ik het graag.
Die binnenkant
Dan nog even een paar duidelijkere fotos.
Had ook een witte voorknipperlicht erin gedaan maar vind smoke voor toch mooier 1 geheel dus ze blijven voorals nog zwart voor ( misschien een keer de koplamp inleg in kleur laten spuiten )Dan zal wit beter staan..
Die binnenkant
Dan nog even een paar duidelijkere fotos.
Had ook een witte voorknipperlicht erin gedaan maar vind smoke voor toch mooier 1 geheel dus ze blijven voorals nog zwart voor ( misschien een keer de koplamp inleg in kleur laten spuiten )Dan zal wit beter staan..
- bob de bouwer
ziet er goed uit bmw 013
Die binnenkant is idd om te janken! Ik heb precies hetzelfde, maargoed, wie mooi wil zijn moet in dit geval de hoofdprijs betalen!
Diezel
ps: erg strak je gewrapte dak!
Diezel
ps: erg strak je gewrapte dak!
BMW: Bayerische Motoren Werke
@ Bob thanks komt nog een mod aan btw.
@ Diezel Haha inderdaad daar in is de eagle eye wel beter als is dat ook niet mooi. Oem is het mooiste maarja deze lampen met oem vergleken enkel de binnenkant is anders. En Depo brand iets feller. Thanks ben ook blij met mijn dak
Binnenkort een ''ik zei toch mod'
@ Diezel Haha inderdaad daar in is de eagle eye wel beter als is dat ook niet mooi. Oem is het mooiste maarja deze lampen met oem vergleken enkel de binnenkant is anders. En Depo brand iets feller. Thanks ben ook blij met mijn dak
Binnenkort een ''ik zei toch mod'
Re: BMW013 - E46 Coupe
Haha het eerste, maar de smokes zitten er weer in want door dat het pinnentje niet lekker is past hij niet perfect, ga gewoon 2 nieuwe halen bij bimmerparts/ of de dealer hier 84 euro set. want wil geen 2 verschillende (oud/nieuw) en de titan komt waarschijnlijk later maar dat word gewoon dan gespoten in tiag.
- bob de bouwer
mooie plannen heb je bmw013 maar de foto is minder de laatste .met die led achterlichten ga ik toch proberen dat ik daar een kapje op krijg gemaakt moet lukken .als ik dat zo zie.
Bedoel de Kwaliteit bob? ja idd omdat ik de foto zonder flits met mijn tel had genomen. Hoebedoel je?
De kapjes achter? Dat gaat je niet lukken hoor haha. Als je dit minder vind kan je beter oem facelifts halen net zoals Nihad deed. Van de Eagle eyes zijn de afwerking binnen beter maar buiten slechter + een foutmedling op bc als je auto automatische dagrijverlichting heeft..
De kapjes achter? Dat gaat je niet lukken hoor haha. Als je dit minder vind kan je beter oem facelifts halen net zoals Nihad deed. Van de Eagle eyes zijn de afwerking binnen beter maar buiten slechter + een foutmedling op bc als je auto automatische dagrijverlichting heeft..
Bedoel je die AUTO stand bij de lichtschakelaar? Ik had geen melding toen ik de eagle eyes heb getest