MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Als je de advertentie bekijkt, staat er rechts onder je naam en gegevens 'link naar advertentie'.
En je hebt er zelf 3750 op geboden?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- Bimmergirl87
Als ik je vriend was deed ik hem nu voor dat geld weg aan jou
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Zeker niets voor mij.. Waarom?
- M3 voorbumper past er niet bij
- Interieur vind ik lelijk
- Clima mist
Toen was het voor mij al duidelijk dat ik hem niet zou kopen. Verder zou ik nog de velgen, grille en koplampen moeten vervangen. Tevens zie ik in de advertentie staan 'Zwart leer'. Kan zijn dat ik sinds deze morgen kleurenblind ben maar ik zie op alle foto's rood?
- M3 voorbumper past er niet bij
- Interieur vind ik lelijk
- Clima mist
Toen was het voor mij al duidelijk dat ik hem niet zou kopen. Verder zou ik nog de velgen, grille en koplampen moeten vervangen. Tevens zie ik in de advertentie staan 'Zwart leer'. Kan zijn dat ik sinds deze morgen kleurenblind ben maar ik zie op alle foto's rood?
sinds deze morgen kleurenblind ben maar ik zie op alle foto's rood
rood is het nieuwe zwart
Dus de meeste ferrari's zijn zwart?
Dat rode interieur is juist ziek man Komt er op de foto alleen nooit zo goed uit, maar rood leer is baas .
Zit alleen geen airco in da's minder op een E46
Zit alleen geen airco in da's minder op een E46
Hij bedoelt overigens: 'zwart én leer'j0eyv schreef:Dus de meeste ferrari's zijn zwart?
dus niet zwart leer
Moest ook ff denken
Wel airco toch? Alleen handbediend en geen climate control. Of denk ik nu al jarenlang onterecht dat die draaiknoppenunit gewoon een handmatige airco is?BMWBoii schreef:Zit alleen geen airco in da's minder op een E46
Ben ik de enige die de sedan gezien km stand en bouwjaar icm 316 4cylinder niet echt super dik uitgevoerd ect best aan de prijs vind?
Mijn e46 323ci ging voor minder dan hij voor deze vraagt en dat was een veel vollere uitvoering alles zat erop behalve een schuifkanteldak ook uit 99 met een km stand van 182
Niemand geeft meer veel uit voor een bmw waar aan geknutselt is zullen we maar zeggen.
Ontopic maar weer waar zijn hier de huil smilies
http://auto.marktplaats.nl/bmw/49645103 ... otoGallery" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie een e60 uitbouwt (mits m5) moet gewoon niet goed bij zijn hoofd zijn
Mijn e46 323ci ging voor minder dan hij voor deze vraagt en dat was een veel vollere uitvoering alles zat erop behalve een schuifkanteldak ook uit 99 met een km stand van 182
Niemand geeft meer veel uit voor een bmw waar aan geknutselt is zullen we maar zeggen.
Ontopic maar weer waar zijn hier de huil smilies
http://auto.marktplaats.nl/bmw/49645103 ... otoGallery" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie een e60 uitbouwt (mits m5) moet gewoon niet goed bij zijn hoofd zijn
Is inderdaad niet echt een styling die de wagen eer aan doet, lijkt me.
Nee helemaal geen aircoMikkie schreef:Wel airco toch? Alleen handbediend en geen climate control. Of denk ik nu al jarenlang onterecht dat die draaiknoppenunit gewoon een handmatige airco is?BMWBoii schreef:Zit alleen geen airco in da's minder op een E46
Je hebt airco met draaiknoppen
En draaiknoppen zonder airco
Dees heeft dat laatste, zitten maar twee knopjes en geen klein roostertje in 't paneel
@bmw013
Heb je een 323ci verkocht voor minder dan 4500 euro? Dat is wel vrij goedkoop, was het niet echt een hele mooie dan?
Ik vind die vraagprijs niet echt gek duur, ook niet weinig, maar niet gek duur.
Heb je een 323ci verkocht voor minder dan 4500 euro? Dat is wel vrij goedkoop, was het niet echt een hele mooie dan?
Ik vind die vraagprijs niet echt gek duur, ook niet weinig, maar niet gek duur.