motor management brand...nu wel gemaakt???
- SubCityZero
Re: motor management brand HELP
Alleen het punt is, mochten ze wel achter je aan komen, terwijl je 200 rijd, dan is het ook te laat en exit E46 ik rijdt op de afsluitdijk wel snel, maar dan is er ook echt een grens dan weet ik in ieder geval zeker dat ik m'n kaartje niet kwijt raak haha.
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
- Bimmergirl87
Auto is gemaakt !!!, was gelukkig iets kleins, er zat een kleine scheurtje in een luchtslangetje
Eens BMW, altijd BMW
Super
Nu kan je weer lekker toeren met je auto
Veel plezier
Nu kan je weer lekker toeren met je auto
Veel plezier
- Bimmergirl87
Ja dat dacht ik tenminste,
paar dagen later begon hij slecht stationair te lopen (4/500 toeren) waarbij de motor begon te trillen, nu een paar dagen later begon het lampje weer te branden !!...wat kan het nou toch zijn??...
paar dagen later begon hij slecht stationair te lopen (4/500 toeren) waarbij de motor begon te trillen, nu een paar dagen later begon het lampje weer te branden !!...wat kan het nou toch zijn??...
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Re: motor management brand WEER
Iemand een id voordat hij weer uitgelezen gaat worden?
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Hij heeft het niet constant, nu het lampje weer brand loopt hij goed.
Maar nog voor het lampje ging branden, en hij liep eerst normaal stationaar, als ik dan de blower vol aan zette, begon hij alweer lage toeren te lopen met trillende moter !!.
Zou het niet weer gewoon een vacuum slangetje of zo kunnen zijn?
Maar nog voor het lampje ging branden, en hij liep eerst normaal stationaar, als ik dan de blower vol aan zette, begon hij alweer lage toeren te lopen met trillende moter !!.
Zou het niet weer gewoon een vacuum slangetje of zo kunnen zijn?
Eens BMW, altijd BMW
krijgt niet genoeg peut als hij koud is.
Laat je monteur eens de benzinedruk controleren in KOUDE toestand. Als je er gewoon naar toe rijdt en dit dan laat doen met een warme motor, heb je kans dat alles er normaal uitziet op de manometer.
Nacht laten staan in zijn garage en s'morgens als eerste testen. Het liefst buiten op een afgesloten terrein. Flink koude toestand.
Als je dit nu laat uitlezen krijg je misfire hier, bank lean 1+2 daar etc. Dat zijn gevolgstoringen op een andere. Dat registreert zo een dom uitleesapparaat wel. Iets waar je niks aan hebt btw.
Als de lambda sondes goed zijn en er geen vacuum lek meer is, benzinedruk checken en je benzinedruk ventiel.
Laat je monteur eens de benzinedruk controleren in KOUDE toestand. Als je er gewoon naar toe rijdt en dit dan laat doen met een warme motor, heb je kans dat alles er normaal uitziet op de manometer.
Nacht laten staan in zijn garage en s'morgens als eerste testen. Het liefst buiten op een afgesloten terrein. Flink koude toestand.
Als je dit nu laat uitlezen krijg je misfire hier, bank lean 1+2 daar etc. Dat zijn gevolgstoringen op een andere. Dat registreert zo een dom uitleesapparaat wel. Iets waar je niks aan hebt btw.
Als de lambda sondes goed zijn en er geen vacuum lek meer is, benzinedruk checken en je benzinedruk ventiel.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
- Bimmergirl87
BEdankt voor je reactie, maar het maakt niet uit of hij warm of koud is, hij had het beide, vooral als ik de ventilatie hoog zette..
Eens BMW, altijd BMW
hoop niet dat je een kortsluiting in je climate control hebt, wat je accucapaciteit zo ver omlaag trekt dat je brandstofpomp niet genoeg spanning krijgt.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
- Bimmergirl87
Dat zijn nu wel enge dingen die je zegt, maar dat zal het vast niet zijn !.Hij kan helaas pas over 1.5 week naar garage, gezien ik ook nog een week varen moet.
Eens BMW, altijd BMW
Je mag nog steeds langskomen om je auto te laten uitlezen
Het kost je alleen een beetje benzine , maar meer ook niet
Het kost je alleen een beetje benzine , maar meer ook niet
- Bimmergirl87
Thnx ramon,
Dank je, het is heel vreemd, maar vanochtendwas het lampje ineens uit!, hoe kan dat?
Dank je, het is heel vreemd, maar vanochtendwas het lampje ineens uit!, hoe kan dat?
Eens BMW, altijd BMW
ookal gaat t lampje uit, toch slaat hij de fout op dus kan je het met uitlezen nakijken. maar als de auto niet echt meer lekker rijdt wanneer het lampje brand, zou ik voorzichtig zijn met auto rijden. het kunnen 2000 dingen zijn, dus kan ook iets zijn wat je motor goed naar de *** rijdt. succes.
ps. bij mij paar x foutmelding op labdasonde gehad
ps. bij mij paar x foutmelding op labdasonde gehad
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
- Bimmergirl87
Ja i know,
maar dan als het de lamba is dan gaat hij slecht lopen, en houdt hij in met rijden, het kunnen verschillende dingen zijn, ik rijdt evengoed voorzichtig tot hij naar de garage kan...Maar tot zover rijdt hij gewoon goed...
maar dan als het de lamba is dan gaat hij slecht lopen, en houdt hij in met rijden, het kunnen verschillende dingen zijn, ik rijdt evengoed voorzichtig tot hij naar de garage kan...Maar tot zover rijdt hij gewoon goed...
Eens BMW, altijd BMW