BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ze zijn ook wel een beetje SMG verslaafd daar. Zeker te korte beentjes om die koppeling fatsoenlijk in te trappen
@M535I --> Ach vast wel een keer, ik verkoop gemiddeld +/- 130 auto's per jaar en ruil daar ook auto's op in. Al die mensen die ik moet vertellen dat die vier nieuwe banden en grote beurt (die ze een maand terug hebben laten uitvoeren) hun auto geen stuiver meer waard maakt. Zal ik het vervolgens zelf gaan doen
@M535I --> Ach vast wel een keer, ik verkoop gemiddeld +/- 130 auto's per jaar en ruil daar ook auto's op in. Al die mensen die ik moet vertellen dat die vier nieuwe banden en grote beurt (die ze een maand terug hebben laten uitvoeren) hun auto geen stuiver meer waard maakt. Zal ik het vervolgens zelf gaan doen
Heel misschien dat mijn aankomende zomer ook in de markt komt.
2005, 102K op de klok, inspection II uitgevoerd. Achterbanden goed, voorbanden gloednieuw.
Mensen met interesse kunnen zich altijd in een PB melden
2005, 102K op de klok, inspection II uitgevoerd. Achterbanden goed, voorbanden gloednieuw.
Mensen met interesse kunnen zich altijd in een PB melden
die italiaanse autos hebben bijna altijd km-standen van rond de 95k...echt vaag imo.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Er komt natuurlijk ook veel km-fraude voor daar. maar met een beetje gezond vestand kun je het wel zien hoor.
Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het stuur en de stoelen, zegt meestal al een hele hoop
Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het stuur en de stoelen, zegt meestal al een hele hoop
www. M3 register .nl
Je zoekt dus een handgeschakelde E46 M3 tot of rond de 100.000 km.Heuti87 schreef:Mannen,
Ik ben per februari 2012 op zoek naar een BMW M3 Coupe. Bij voorkeur een handgeschakelde met km stand rond de 100.000 km.
Ondertussen ben ik zelf al bezig met het zoeken naar een droom M3, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om alvast hier
eenn bericht achter te laten voor de personen die een koper zoeken voor hun M3.
Ik hoop dat ik via deze weg succes heb.
Ik hoor graag van jullie.
Mark
- Wat is je budget? (Wat het max. mag kosten incl. BPM en vergeet [preventief] onderhoud niet!)
- Waarom geen SMGII? (mbt. betrouwbaarheid [SMGII is best betrouwbaar] of wil je zelf kunnen schakelen [kan met SMG ook!] )
- Opties belangrijk? (bijv. Navi, 19", volle knoppenbalk etc.)
- Buitenlandse M3's mogelijk? Evt. Duitsland of zelfs verder weg (oa. Italië)?
Wellicht kan ik je aan wat suggesties helpen....
www. M3 register .nl
He dat is interessant bertus. Die laatste link die je had gepost, die zwarte is erg net. Kom weer een beetje hoop naar boven voor me. Hoeveel moet je denken aan bpm dat er bijkomt?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Die van 2004, uitgaande van € 100.000,- nieuwprijs, moet je denken aan nog steeds 3500-4000 euro BPM.
Als je echt serieus bent, dan kan ik je evt. helpen met wat methodes om de BPM een stuk minder te laten worden, bij de M3's is dat erg simpel.
Nadeel is wel dat het BPM bedrag op het kenteken komt te staan, en bij minder betaalde BPM wordt je auto gelijk verdacht....
Als je echt serieus bent, dan kan ik je evt. helpen met wat methodes om de BPM een stuk minder te laten worden, bij de M3's is dat erg simpel.
Nadeel is wel dat het BPM bedrag op het kenteken komt te staan, en bij minder betaalde BPM wordt je auto gelijk verdacht....
www. M3 register .nl
Mijn M3 staat ook nogsteeds tekoop. staat welliswaar niet in nederland maar middenoosten maar is wel een (naar woorden van vele anderen) een uniek exemplaar. een Individual M3CS, geintreseerde kunnen zich bij mij melden in een PM..
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
hey mannen,
ik ben ook op zoek naar zon prachtige m3. Nu kwam ik er op MP 1 tegen: http://auto.marktplaats.nl/bmw/51631251 ... arbon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vraag me alleen af, kost die full-option wagen niet veeeel te weinig??
Graag hoor ik jullie mening..
grtzz
ik ben ook op zoek naar zon prachtige m3. Nu kwam ik er op MP 1 tegen: http://auto.marktplaats.nl/bmw/51631251 ... arbon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vraag me alleen af, kost die full-option wagen niet veeeel te weinig??
Graag hoor ik jullie mening..
grtzz
Nu zit ik dit topic ook al een paar maanden te volgen omdat ik waarschijnlijk ook ooit wel n keer voor de M3 ga..
Heb echter nog niemand in dit topic gehoord over deze, die ook al een tijd te koop staat:
http://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-co ... tails.html
Lijkt mij op het eerste gezicht een mooie auto gezien de opties en kilometerstand. Misschien is de prijs iets te hoog voor de leeftijd?
Heb echter nog niemand in dit topic gehoord over deze, die ook al een tijd te koop staat:
http://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-co ... tails.html
Lijkt mij op het eerste gezicht een mooie auto gezien de opties en kilometerstand. Misschien is de prijs iets te hoog voor de leeftijd?
Die in volkel is weleens besproken staat al een jaar of 2 daar te koop dacht ik en dat zal voor de M niet echt best zijn denk ik.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Laatst gewijzigd door B46 op 22 feb 2012, 04:45, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
3 jaar al pfffff
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
haha jij hebt je huiswerk goed gedaan B46 fijn dat je me er op wijst, het was mij niet opgevallen (CSL)!
Heb jij deze auto ook al een tijdje gevolgd? Of hoe ben jij er achter gekomen dat hij 1k gezakt is qua prijs?
Heb jij deze auto ook al een tijdje gevolgd? Of hoe ben jij er achter gekomen dat hij 1k gezakt is qua prijs?
P.s. afgezien van de neppe kofferbakdeksel, de neppe (?) voorbumper en het niet-carbon-dak, wat is jullie mening dan over de prijs, ook gezien de km-stand?