Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Serginho

Even voorstellen

Bericht door Serginho » 17 jan 2012, 17:16

Hallo BMW drivers,

Mijn naam is Sercan en ik kom uit Almelo, ik ben 18 jaar en ik heb een e36 320i overgenomen van mijn opa. 7jaar in bezit en ziet er nog super mooi uit. Ik ben zelf een beetje handig en ik probeer altijd eerst zelf aan de auto te sleutelen. Naast mijn hobby studeer ik op het roc versneld opleiding niveau 4, ondernemer detailhandel. Ik ga vanaf begin februari stage lopen bij Brezan automaterialen. Ik wil graag kennis over Bmw's opbouwen zodat ik niet altijd naar de dure garage's hoeft te gaan.

Ik hoop dat we onderling elkaar tipjes kunnen geven over Bmw's zodat we met zn alle centjes in de zakhouden.

mvg,
Sercan

André1992

Re: Even voorstellen

Bericht door André1992 » 17 jan 2012, 17:36

nou goeidag dan maar :) handig... ben laatst nog geweest bij brezan :P alleen ze hebben de schakelaartjes die ik wil niet... zijn van die kleine mini wipschakelaartjes met wit of blauw venster met daar achter een wit of blauw ledje zolang er maar blauw licht uit komt als die aan staat :P

mare... waar bint de fotos (A) ?
Kalm an... en rap wat..!

Serginho

Bericht door Serginho » 18 jan 2012, 00:27

Hallo Andre, hier enkele foto's van mn auto. Ik heb eergisteren een sportief achterbumper gekocht, die ga ik binnenkort spuiten en monteren. Ik stuur er wel nog foto's van. Zitten nu diepe velgen onder foto 1 te zien. Het is een 320i sedan uit 91'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tipjes altijd welkom andre.
Mvg,
sercan

MaasMaster
Contacteer:

Bericht door MaasMaster » 18 jan 2012, 08:52

Welkom Sercan!

Mooie Bimmer! Alleen ben ik niet zo weg van die achterlichten, maarja, da's een kwestie van smaak.
De wagen ziet er anders nog prima uit. :duimen:
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Serginho

Bericht door Serginho » 18 jan 2012, 16:15

bedankt, nou ja die achterlichten zien er geweldig uit als ik er in het donker mee rijd. Aan de ene kant heeft u gewoon gelijk namelijk kwestie van smaak. ;)

André1992

Bericht door André1992 » 18 jan 2012, 17:35

Mooie auto ;) de achterlichten vind ik persoonlijk niks... maarja, kwestie van smaak he ;) waarom staat er 325 achterop terwijl het een 320 is?
Verders ben ik niet zo van dat grijzige stof, ben meer van het donkere binnenin... en ben normaal niet zo van het chroom... maar met zilver binnen in vink die grille wel gaaf staan... en vind een dubbele pijp mooier, maar toch... het is een zeer nette bmw om te zien zo :)
Kalm an... en rap wat..!

Serginho

Bericht door Serginho » 18 jan 2012, 18:54

bedankt voor de reactie Andre, die 325 stond er al eerder op voor de aanschaf van mijn opa, ik wil hem niet afhalen omdat ik een beetje bang ben dat er misschien een kras achterblijft. Die chromen dingen in de auto heb ik ook afgehaald, vind zelf ook niks meer aan behalve de m-pook,

Ik ben van plan om er een dubbelpijp op te zetten, maar sinds ik deze uitlaat heb, schommelt mijn auto iets erger (stationair ligt hij iets lager dan daarvoor)? Zijn achterbumper vervang ik voor een sportief achterbumper met racegaas(rieger achtig, dus geen monster ofzo).

Voordat ik met dit begin moet ik eerst de abs lampje proberen uit te krijgen(hij blijft aanstaan).
Ik heb nog een probleemje namelijk na het monteren van een armsteun, is er iets gebeurt met de handrem(die blijft knipperen, en gisteren keek ik er naa maar ik had een klein plastic dingetje van de schakelaar kwijt geraakt. Ik moet een keer na de sloop om er 1 af te slopen, zo kan ik ook direct zien hoe ik de handrem moet monteren.
Mijn cd speler doet het ook niet meer, deze deed nog paar dagen terug wel en echter kan ik alleen de cd afhalen geen lichten te zien en muziek te horen? Ik heb de bestuurdersstoel eruit gehaald en de middenconsole en dashboard gedeelte ook om even de draden te controleren. Ik wil graag ook nog zo n boordcomputertje, die klokje lijkt mij niks, weet u misschien hoe ik zo n ding moet monteren(overzetten)?

Broncky

Bericht door Broncky » 18 jan 2012, 19:02

welkom, je opa had 'n prima smaak, dat heb je van hem dan...
Je maakt 'm duidelijk wat mooier, doe zo voort, en veel plezier op het forum :duimen: :duimen: :duimen:
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D

André1992

Bericht door André1992 » 18 jan 2012, 19:37

mijn wagen loopt 600 toeren stationair... vrij laag voor de gemiddelde auto... voor dat abs lampje kun je hem wel uitlezen ;) en ik weet niet of er een obc in joun auto kan, aangezien die ernog niet in zit... moet je aardig kabels leggen denk ik.
voor je achterbumper zou ik voor een m achterbumper gaan, aangezien je ook een m voorbumper hebt...

voor die obc is wel een DIY, is er ook een voor het verwijderen van de nummers...

en qua je radio... gewoon een nieuwe er in zetten denk ik, denk dat die van jou de geest heeft gegeven...
Kalm an... en rap wat..!

Serginho

Bericht door Serginho » 18 jan 2012, 20:39

Bedankt Broncky, inderdaad mn opa is een bmw freak,

En Andre bedankt voor de tips. :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”