BMW013 - E46 Coupe BBS LM
Re: BMW013 - E46 Coupe Back2oem p20
@Buutnhuus Thanks
@Tom ,Nihad, Lex Ja inderdaad achteraf vind ik dit toch wel mooier als de smoke, begin oem echt steeds meer te waarderen dus het is nog goed gekomen
@ Martijn
@ Kenny vind ik ook kerel hij lijkt nu veel op jou oude haha, uhm pdc? Mwa ik weet niet aangezien die optie er niet bij mij op zat, zou ik het voor de looks moeten doen, maar daarin vind ik dit weer strakker ogen ipv de 4 sensoren.
@ Oxellaar Dankjewel, uhm volgens mij niet was thuis toen namelijk haha, wel was ik daar precies een week geleden. Toen moest ik naar Volendam.
@ Bob thanks kerel
@ Beens1 zeker de hele voorkant ziet er jonger uit snap niet dat ik die smokes zo ''vet'' vond komen dus ook noooooooooit meer terug. Binnenkort marktplaats op
Paar fotos nog, want met deze knipperlichten komen de US lights ook zoveel mooier uit
@Tom ,Nihad, Lex Ja inderdaad achteraf vind ik dit toch wel mooier als de smoke, begin oem echt steeds meer te waarderen dus het is nog goed gekomen
@ Martijn
@ Kenny vind ik ook kerel hij lijkt nu veel op jou oude haha, uhm pdc? Mwa ik weet niet aangezien die optie er niet bij mij op zat, zou ik het voor de looks moeten doen, maar daarin vind ik dit weer strakker ogen ipv de 4 sensoren.
@ Oxellaar Dankjewel, uhm volgens mij niet was thuis toen namelijk haha, wel was ik daar precies een week geleden. Toen moest ik naar Volendam.
@ Bob thanks kerel
@ Beens1 zeker de hele voorkant ziet er jonger uit snap niet dat ik die smokes zo ''vet'' vond komen dus ook noooooooooit meer terug. Binnenkort marktplaats op
Paar fotos nog, want met deze knipperlichten komen de US lights ook zoveel mooier uit
@bmw013 ok ik vind de achterkant mooier met de sensoren erin. omdat kenners weten dat daar een strip kan zitten met pdc. vind het een luxe uitstraling maja ieder zijn mening natuurlijk
einmal ein BMW ist immer ein BMW
ik heb pdc maar vind het nou niet echt 'luxe' staan (wel fucking handig)
Op de M-tech || bumper staan ze wel netjes overigens.
Op de M-tech || bumper staan ze wel netjes overigens.
op het mtech pakket zitten ze verwerkt in de bumper is stukken mooier. en zo is het tegenwoordig nog steeds.
013, wat moeten die smokes opleveren?
We moeten nog steeds eens meeten he, kan ik gelijk kijken of die smokes bij mij wel staan haha
En ik zou ook voor pdc gaan. Ik heb ze ook (standaard) en het is zoooo handig
We moeten nog steeds eens meeten he, kan ik gelijk kijken of die smokes bij mij wel staan haha
En ik zou ook voor pdc gaan. Ik heb ze ook (standaard) en het is zoooo handig
@ Kenny ja oke maar ik vind het niet mooier de 4 sensoren, zo is het lekker strak (mijn mening)
@ Nihad Ik ben vrachtwagen chauffeur he dus dan heb ik geen sensoren nodig, heb nog nooit iets geraakt met in parkeren met geen 1 auto. Zelf stoeprandjes niet en kom overal.
@ Nielz we moeten snel eens meeten kerel, ik heb het nog niet te koop maar het mag liefst compleet?
dus smoke rode achterlichten + kofferklep verlichting,
smoke zijknipperlichten incl chrome lampjes(want moest voor deze een nieuwe set aanschaffen van silvervision)
en smoke spatbord knipperlichten.
Bied maar iets want ik zou niet zo weten wat ik er voor zou moeten vragen
@ Nihad Ik ben vrachtwagen chauffeur he dus dan heb ik geen sensoren nodig, heb nog nooit iets geraakt met in parkeren met geen 1 auto. Zelf stoeprandjes niet en kom overal.
@ Nielz we moeten snel eens meeten kerel, ik heb het nog niet te koop maar het mag liefst compleet?
smoke zijknipperlichten incl chrome lampjes(want moest voor deze een nieuwe set aanschaffen van silvervision)
Bied maar iets want ik zou niet zo weten wat ik er voor zou moeten vragen
Prachtig
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Ziet er netjes uit hoor! mooie strakke coupé
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
hoe zit het eigelijk met je ledere zetels ?
Ziet er netjes uit man
Bmw013 schreef: @ Nielz we moeten snel eens meeten kerel, ik heb het nog niet te koop maar het mag liefst compleet?
Neee, alleen de voorknippers is voldoende. De rest wil ik origineel houden. Die smokes staan beter doordat ik de nieren + frame in de koplampen ook donker heb gemaakt. Als ik alles donker maak wordt het er niet mooier op ben ik bang..
@ Kenny klote want de gene die het zou doen is is gestopt er mee, dus moet nog steeds op zoek gaan naar iemand. Weet jij misschien iemand? of kan jij het doen tegen een vergoeding?
@ Jaapi en Bubbieee Thanks mannen
@ Nielz Oh ik verkoop liefst alles in 1 keer, dan maak ik binnenkort wel even een advertentie op marktplaats.
@ Jaapi en Bubbieee Thanks mannen
@ Nielz Oh ik verkoop liefst alles in 1 keer, dan maak ik binnenkort wel even een advertentie op marktplaats.