DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: DVN-E46 Informatie Topic! p80 V5 met beter scherm!
Is ie de instellingen ook al kwijt als je 'm alleen op contact zet zonder te starten?
nee alleen na starten.
hij onthoud dan alleen de cd waar hij gebleven was.
hij onthoud dan alleen de cd waar hij gebleven was.
Dan lijkt het er toch op dat de accuspanning net teveel inzakt bij het starten...
gaan we toch maar eens laten meten dan.
dan zal de nieuwe accu niet goed zijn.
dan zal de nieuwe accu niet goed zijn.
Probeer ook eens de Dynavin eerst uit te zetten en daarna pas te starten? Beetje omslachtig, dat wel
dat had ik ook al bedacht maar helpt niet.
Heeft er toevallig al iemand de Android update al draaiende op zijn Dynavin?
Ben er mee aan het stoeien geweest, maar krijg hem nog niet aan de praat...
http://www.dynavin.com/android.php
BMW E46 320Ci Coupé -> BMW E46 M3 Coupé
Leonduin schreef:Heeft er toevallig al iemand de Android update al draaiende op zijn Dynavin?
Na wat speur werk, schijnt het dat je de software niet kunt updaten.
En echt de laatste versie "V6" te moeten aanschaffen om Android als besturingssysteem te hebben!
BMW E46 320Ci Coupé -> BMW E46 M3 Coupé
Re: DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Klopt. De V6 heeft ook andere Hardware dan de V5.
Schijnbaar zijn vele mensen nog niet helemaal tevreden over de V6 Android. Misschien moet hier dus nog een update van komen waardoor het fijner draait.
Ik baal nog steeds van de belabberde radio ontvangst van mijn V5. Heb al echt van alles geprobeerd, maar het ontvangst blijft slecht.
Dus als iemand hier nog iets op weet??? (heb al een externe, versterkte antenne eraan gekoppeld).
Gr,
Schijnbaar zijn vele mensen nog niet helemaal tevreden over de V6 Android. Misschien moet hier dus nog een update van komen waardoor het fijner draait.
Ik baal nog steeds van de belabberde radio ontvangst van mijn V5. Heb al echt van alles geprobeerd, maar het ontvangst blijft slecht.
Dus als iemand hier nog iets op weet??? (heb al een externe, versterkte antenne eraan gekoppeld).
Gr,
-- E46 318i Touring Executive 2002 --
Android draait inderdaad niet op de V5. Ik heb een tijdje getwijfeld om er eentje te kopen, maar het reeds 100 pagina's tellende topic op e46fanatics heeft me nog weerhouden. En nu heb ik voorlopig geen geld meer, dus houdt het helemaal op
De twijfel slaat inderdaad flink toe. Van de ene kant is zo'n systeem erg handig en luxe ten opzichte van de originele radio, Maar je hoord ook veel negatieve verhalen. En voor een prijs van tegen de 650 euro aan moet het gewoon perfect werken en goede service zijn. Ik hou het ook nog een tijdje in de gaten mochten de problemen met de v6 meevallen is het aanschaffen aantrekkelijk zeker met android. Anders gewoon een dension update.
weet iemand hoe je de navigatie instelt 3g zoekt alleen maar connectie bij mij en als ik navigatie doe zegt het locatie ophalen route beschrijving ophalen en zo blijft het dan
Hmmm. Dan kan het wel de moeite zijn om even contact op te nemen en te informeren naar de veranderen van de V6 t.o.v. de V5. Want hoe beter die wordt, hoe aantrekkelijker.
jdlov3 sorry ik heb een v4.
ik kan je dus niet helpen.
ik kan je dus niet helpen.