hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep: update fotoshoot p47 laatste foto's
Degene van de camera zit deze week in Berlijn, we moeten dus nog even wachten op het filmpje
Re: hennep: update fotoshoot p46 laatste foto's
Kan het zijn dat ik je daarstraks zag rijden? Dan kwam je van de a326 af en ging je de a50 naar arnhem op. Zag je in een flits en nog net een hele lelijke achterbumper :-)
Hm dan leek het er wel op, zilvergrijze sedan met Mtech voorbumper en angeleyes... maar ik zag 'm echt maar in een flits.
Ik zat gisteravond in Etten-Leur dat is een aardig eindje uit de richting van Arnhem
Ben helaas geen fan van de bumperts
-
Die voooooorbumper, hoe VET? Als ik naar zo'n foto kijk, van de voorkant, dan lijkt ie wel geblurd in het midden van de bumper, maar dat is ie natuurlijk niet, soort optische illusie, erg cool
p.s. aan de bijrijderszijde (leuk woord) zie je bij de voordeur dat je stootstrip niet recht aansluit (dat korte eerste stukje staat schuin ten opzichte van de volgende op de deur ), en als ik naar de lijn van de voorkant naar de deur kijk dan lijkt het wel of je deur iets te laag in het scharnier hangt, terwijjl de achterzijde van de voordeur wel aansluit op de rest, is dat zo of ben ik het ?
p.s. aan de bijrijderszijde (leuk woord) zie je bij de voordeur dat je stootstrip niet recht aansluit (dat korte eerste stukje staat schuin ten opzichte van de volgende op de deur ), en als ik naar de lijn van de voorkant naar de deur kijk dan lijkt het wel of je deur iets te laag in het scharnier hangt, terwijjl de achterzijde van de voordeur wel aansluit op de rest, is dat zo of ben ik het ?
check out my showroom[/center]
Hey Johan ziet er super uit man
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Dat klopt, zoals ik al zei zit er nog een klein schoonheidsfoutje in maar dat duurde te lang om nog op te lossen voor de fotoshoot. Dit pakken we nog aan. De voorbumper zit ook een tikje te ver naar rechts en steekt ongeveer 8mm verder uit aan de linkerkant en rechts zit hij 8mm verder naar binnen. Die moet dus nog een keer eraf en dan moet de binnenbalk iets opschuiven om hem in het midden te krijgen. Doordat de spuiter meer tijd nodig had om de voorbumper strak te krijgen en te spuiten liep mijn planning een beetje in de soep, ik hield dus minder tijd over om het perfect te doen dus zijn we voor acceptabel gegaan. De finish van de voorbumper was voor mij belangrijker nu dan de pasvorm, die kan altijd nog aangepast worden.beamerarie schreef:Die voooooorbumper, hoe VET? Als ik naar zo'n foto kijk, van de voorkant, dan lijkt ie wel geblurd in het midden van de bumper, maar dat is ie natuurlijk niet, soort optische illusie, erg cool
@Leen, ik ben jou nog een mailtje verschuldigd die krijg je morgen. Ik ben je nog niet vergeten ik heb alleen nog geen tijd gehad om het goed uit te zoeken.
wanneer schroef je alles over op een 330?
Johan, geen probleem gozer in dit geval heb ik alle geduld Mocht het deze week niet lukken dan is volgende week of later helemaal geen probleem
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Hier dan eindelijk het filmpje wat we hebben gemaakt na de fotoshoot.
Re: hennep: fimpje van videoshoot 28-8-2011 p47
was jij gister avond toevallig in Amsterdam?
het is al een tijdje TATA hoor, maar geinig filmpje.
BMW rulez
Dat mag ik niet hopen, dan heeft de vriendin heel wat uit te leggenjoost schreef:was jij gister avond toevallig in Amsterdam?
Dat kan zeker kloppen alleen zit ik er dan niet inDarudevampire schreef:Vandaag gespot in Kruisland