BMWBoii Compact exit, Cabrio in
Re: BMWBoii update zeer mooie emblemen & instapverlichting
Je kan hem met een 'clip' aan de baklken in je deur bevestigen toch?
330d
- Bimmergirl87
Wooow die instapverlichting is echt heel vet !!!!!!, dat logo had ik toevallig gister ook gezien bij HL, maar waar heb je deze vandaan dan??
Echt complimenten, heel mooi !!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Oja waar sluit je die kabels op aan van dat logo in je deur?
Eens BMW, altijd BMW
@Glasya
Nee je kunt ze gewoon per stuk kopen, ik heb d'r ook ''maar'' één voor de bestuurdersdeur.
Euhm dat is niet nodig, je kunt hem in je deurvak zetten (zit gewoon een houdertje aan) of je kunt een gaatje in je deurschot maken aan de onderkant en hem daar inzetten (dat ziet niemand, dat gaatje is dan zo klein). Dat laatste ben ik van plan
@Hitz
Klopt
@Bimmergirl
Gewoon op een stroompuntje, bijvoorbeeld je lichtschakelaar ofzo. Heb'm zelf nog niet aangesloten, maar denk dat ik het daarop ga doen
Nee je kunt ze gewoon per stuk kopen, ik heb d'r ook ''maar'' één voor de bestuurdersdeur.
Euhm dat is niet nodig, je kunt hem in je deurvak zetten (zit gewoon een houdertje aan) of je kunt een gaatje in je deurschot maken aan de onderkant en hem daar inzetten (dat ziet niemand, dat gaatje is dan zo klein). Dat laatste ben ik van plan

@Hitz
Klopt
@Bimmergirl
Gewoon op een stroompuntje, bijvoorbeeld je lichtschakelaar ofzo. Heb'm zelf nog niet aangesloten, maar denk dat ik het daarop ga doen
Laatst gewijzigd door BMWBoii op 03 jan 2012, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dees heel anders dan die ufo van HL hoorBimmergirl87 schreef:Wooow die instapverlichting is echt heel vet !!!!!!, dat logo had ik toevallig gister ook gezien bij HL, maar waar heb je deze vandaan dan??

deze komt bij BMWProducts vandaan
En dit is diegene van HL: http://link.marktplaats.nl/516815576 die jij hebt gezien.
Dus is best een groot verschil, vooral omdat de uitstraling niet zo origineel is bij die van HL (Chromen randje mist bijv).
Bedankt voor de complimenten trouwens

Dat is waar gelijk fotos maken als het erin zit he hahaBMWBoii schreef:Hehe ja ben benieuwd! Maar het embleem heb'k in ieder geval zeer veel bekijks mee, subtiel, maar toch vol aandacht.Bmw013 schreef:apart bmw boii het staat wel opzichzullen een hoop mensen raar kijken als ze een bmw logo op de grond zien
@Theodor
Ja, kost maar 30 euro dus vond't een koopje voor zo'n leuke gadget

Kun je hem niet beter aansluiten op je interieur verlichting?
Zodat als je je deur los doet, hij gelijk aan gaat?
Zodat als je je deur los doet, hij gelijk aan gaat?
ja indd, bedenk me ineens dat het veel makkelijker kan via de binnenverlichting (voetverlichting)
Dat is maar een klein stukje..
Dat wordt 't dus

Dat is maar een klein stukje..
Dat wordt 't dus

Meh, dan heb jij het facelift model, mijn auto heeft geen voetverlichting dan zou ik hem moeten doortrekken naar het plafond.
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Nee, fl of niet maakt niets uit: is een extra optie gewoon(verlichtingspakket?)
M'n 330 touring heeft 't toevallig wel, maar zover ik weet geld dat nÃet voor alle E46's.
M'n 330 touring heeft 't toevallig wel, maar zover ik weet geld dat nÃet voor alle E46's.
Misschien door het verschil tussen 6-cil en 4-cil?
Mijn auto heeft ook geen voetenverlichting, en de auto waar ik het interieur uit heb had het wel...
Mijn auto heeft ook geen voetenverlichting, en de auto waar ik het interieur uit heb had het wel...
Een aardige DIY gevonden, dit zou je dus ook kunnen gebruiken voor de projector: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=720410
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
6cilinder heeft voetverlichting, 4cilinder niet. Teminste mijn oude e46 had het wel deze niet.
Aha, zou kunnen.. Maar 't is wel dik iig!
@Glansya
Heb daar over zitten denken, maar denk dat het aan de bestuurderskant dan geen mooi beeld geeft omdat het logo wordt doorbroken door je pedalen.
@Glansya
Heb daar over zitten denken, maar denk dat het aan de bestuurderskant dan geen mooi beeld geeft omdat het logo wordt doorbroken door je pedalen.