Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330DAM
Wel weer klote dat het net met de feest dagen komt he Michel,
zitten de Umnitza s eral in of liggen ze nog in het doosje haha
zitten de Umnitza s eral in of liggen ze nog in het doosje haha
Dat doosje was bij het openen al gesneuveld Maar ze liggen inderdaad nog in de kast Ben nu even veel tijd aan school en de andere auto's kwijt, en die ringen...ag..die komen wel een keer
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Eerst de Red Devil E21 op halen
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Somige dingen gaan voor Michel en idd die doosjes zaten wel overdreven goed geplakt maar beter dan kapotte zooi. Wel knap dat je zolang zo iets op de plank kan laten liggen zullen we maar zeggen. Ik heb zo iets altijd liever vandaag dan morgen erin als het binnen is.
Afgelope zaterdag auto laten taxeren. Gelijk maar even gebruik gemaakt van de brug om mn auto nogmaals te controleren. Gelijk nog wat fotos getrokke en gesjopt:
Klik = groot (8MB)
Klik = groot (8MB)
Heb er afgelope weekend ook mn wintersetje ondergegooid. Wat valt dat vies tegen zeg qua looks.. Die 17' velgen verzuipen gewoon in de wielkast
Nu ben ik dus aant denken om de witte velgen die ik ooit had te voorzien van winterbandjes, zal iig beter staan dan de huidige 17" .... zal nog een fototje trekke van de bmw met de huidige 17" velgen
Nu ben ik dus aant denken om de witte velgen die ik ooit had te voorzien van winterbandjes, zal iig beter staan dan de huidige 17" .... zal nog een fototje trekke van de bmw met de huidige 17" velgen
Ik snap je idee haha.. Ik ben tot nu toe nog steeds de winterset aan het uitstellen omdat ik het ook geen gezicht vind van die smallebandjes heb dan nog zelfs 16. de witte set staat hem best goed
Hmm.. ik rij al weer ff op m'n 15" wintersetje met WIELDOPPEN rond..
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Zo, die witte dingen staan 'm echt wel goed!
Ik rij ook voor paal... jij hebt tenminste nog een verlaging. Ik kan met m'n 15" winterset die er binnenkort onder gaat weer een compleet weeshuis kwijt tussen velg en wielkast
Ik rij ook voor paal... jij hebt tenminste nog een verlaging. Ik kan met m'n 15" winterset die er binnenkort onder gaat weer een compleet weeshuis kwijt tussen velg en wielkast
Zo...na al die drukke tijd met studie, en klaarmaken van de andere wagens heb ik van het weekend toch nog even tijd gevonden om de harman kardon set te monteren in de 330D. In totaal zon 15 uurtjes bezig geweest met demonteren, leggen van de kabelboom, solderen, spuiten, maken van andere kabelboompjes, alles aan te sluiten, testen, afstellen en weer te monteren..
Hels karwij weer, maar zeker de moeite waard tov het originele systeem! Had het eigenlijjk al veel eerder moeten doen, complete set stond al ruim een jaar in de berging
Het klinkt erg mooi. Heb nog geen fotos gemaakt, enkel ene tijdens het uitbouwen:
Hels karwij weer, maar zeker de moeite waard tov het originele systeem! Had het eigenlijjk al veel eerder moeten doen, complete set stond al ruim een jaar in de berging
Het klinkt erg mooi. Heb nog geen fotos gemaakt, enkel ene tijdens het uitbouwen:
Wauw!! Goed man, kan me ook nog zoiets herinneren
- Spoiler: Laat zien
Nice man, lijkt me erg vet als je dit zelf kan doen en ruimte / mogelijkheid voor hebt.
Pff wat een klus zeg maar idd super dat je het zelf kan, resultaat mag er zijn
hk aansluiten op knoppenbalk was wel het minste werk. Zit aan de kabelboom een geel/zwarte stekker, deze sluit je aan in de knoppenbalk op aansluiting 19, en het is klaar. Heb je de rest wel al aangesloten? Ik kan je anders wel een bedradingschema sturen?
Had eigenlijk net niet genoeg ruimte...steeds met de regen moest 1 deur dicht daar deze net niet onder de carpoort stond.
Had eigenlijk net niet genoeg ruimte...steeds met de regen moest 1 deur dicht daar deze net niet onder de carpoort stond.