navi ?
Re: navi ?
Ja hoor, als je 1500 euro voor een setje niet teveel vindt en het inbouwen ook eventjes doet. De set bestaat namelijk uit een hele serie modules en een paar km kabel.
- BMW Clubsport
Maar verder dan dat, is het gewoon plug and play.
Het meeste werk is de kabelboom netjes wegwerken in het interieur en de antenne plaatsen.
Het set bestaat uit: 16:9 Navigatiescherm, BM54 Radiomodule, MK4 DVD computer, Antenne, Kabelboom, (ijzerwerk stellage waar de computers inkomen in het koffer als je dit nog niet hebt) en een nieuw bakje voor het aircopaneeltje.
Als je op internet gaat zoeken moet dit voor max. 1200 euro compleet uit te halen zijn.
Ik heb sinds vorig jaar deze combi ingebouwd en ben nog steeds zeer tevreden over het set.
Het meeste werk is de kabelboom netjes wegwerken in het interieur en de antenne plaatsen.
Het set bestaat uit: 16:9 Navigatiescherm, BM54 Radiomodule, MK4 DVD computer, Antenne, Kabelboom, (ijzerwerk stellage waar de computers inkomen in het koffer als je dit nog niet hebt) en een nieuw bakje voor het aircopaneeltje.
Als je op internet gaat zoeken moet dit voor max. 1200 euro compleet uit te halen zijn.
Ik heb sinds vorig jaar deze combi ingebouwd en ben nog steeds zeer tevreden over het set.
of je koopt een dynavin v5 of de nieuwste: v6 ben je voor ruim 600 euro klaar. en je kunt er meer mee volgens mij.
hier ben je verder geen rare module's etc. voor nodig. alleen een andere houder voor je clima control, of je draaiknoppen.
hier ben je verder geen rare module's etc. voor nodig. alleen een andere houder voor je clima control, of je draaiknoppen.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
- BMW Clubsport
Maar hoe zit het met inbouwen van zo'n dynavin?
Hier moet je toch gaan dremelen anders past die hele box niet in je dashboard?
Of is dit bij een ander systeem?
Hier moet je toch gaan dremelen anders past die hele box niet in je dashboard?
Of is dit bij een ander systeem?
- muller1007
Dremelen is absoluut niet nodig bij Dynavin, past meteen. Alleen een ander airco-inbouwframe nodig, that's it.