E46 cabrio 2001
E46 cabrio 2001
Hoi
Ik ben al lang op dit forum aan het rond kijken en het werd tijd om ook fotos te plaatsen van mijn bmw heb hem nu 3jaar in mijn bezit.
Het is een cabrio 325 bj 2001
Ik ben al lang op dit forum aan het rond kijken en het werd tijd om ook fotos te plaatsen van mijn bmw heb hem nu 3jaar in mijn bezit.
Het is een cabrio 325 bj 2001
Re: E46 cabrio 2001
Ik zal binnenkort meer fotos erop zetten.
Alleen kenteken wil ik weghebben even uitzoeken hoe dat moet en duidelijkere fotos erop zetten
Alleen kenteken wil ik weghebben even uitzoeken hoe dat moet en duidelijkere fotos erop zetten
Welkom steef. Mooie BMW. Vooral nu het voorjaar er aan komt. Geniet ervan.
Bmw is helemaal standaard gelaten vind ik het mooiste zo alleen led lampjes (standslicht,kentekenverlichting) zo laten denk ik
- bob de bouwer
mooie cabrio ook al is deze staandaard top
Hoi judaz
Zitten orginele vering onder m3 onderstel hebben ze mij verteld of zou dat niet kunnen dan
Zitten orginele vering onder m3 onderstel hebben ze mij verteld of zou dat niet kunnen dan
Hoi
Volgens mij lekt mijn oliefilterhuis een beetje olie bij de pakking tussen het blok enfilterhuis is die makkelijk te vervangen
Volgens mij lekt mijn oliefilterhuis een beetje olie bij de pakking tussen het blok enfilterhuis is die makkelijk te vervangen
hee "steef'' mooie cabrio heb je daar lijkt wel of ik hem ken. alle problemen al verholpen??? gr