BMW013 - E46 Coupe BBS LM
Re: BMW013 - E46 Coupe Kleine Update
Mooie mod hoor
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
ziet er knap uit hoor die ringen, net weer ff meer luxe uitstraling.
En die kras heb je ook netjes weggepoets gelukkig.
En die kras heb je ook netjes weggepoets gelukkig.
-
Jh daar bij de action zijn het ook gwn klote parkeerplaatsen....
Ik probeer je te pbé maar uhh hij doet raar staat dat je gebruikersnaam niet bestaan
Ik probeer je te pbé maar uhh hij doet raar staat dat je gebruikersnaam niet bestaan
@ Bob, Lex, Martijn thanks
@Koops83 Inderdaad mbt de kras je ziet hem nog wel zag ik Dus dat word gewoon even iets van spotrepair oid
@AtteTjaPNurD Inderdaad ik kom er niet meer iig ow dat is wel vaag man? Ik pm wel mij nr naar je
@Koops83 Inderdaad mbt de kras je ziet hem nog wel zag ik Dus dat word gewoon even iets van spotrepair oid
@AtteTjaPNurD Inderdaad ik kom er niet meer iig ow dat is wel vaag man? Ik pm wel mij nr naar je
Die tellerringen geven de klokkenwinkel net dat beetje extra, goed bezig!
330d
Re: BMW013 - E46 Coupe Filmpje
@ Danny en hitz thanks vind het vooral in het donker erg netjes
Nog even een filmpje
http://dnhaans.hyves.nl/#publicgroups_d ... state__=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Komt best in de buurt van een 6cilinder toch
Nog even een filmpje
http://dnhaans.hyves.nl/#publicgroups_d ... state__=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Komt best in de buurt van een 6cilinder toch
Haha, nice!
Maar flikkerde je angeleyes op dat filmpje..?
Maar flikkerde je angeleyes op dat filmpje..?
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Dat is volgens mij door de telefoon want achter is dat precies het zelfde. In het echt werken ze nog perfect iniedersgeval.
ai ai aii mooie strakke auto man zeker weten.. sportstoelen en leer vindt ik wel erg belangrijk in een E46 coupe.. keep up the good work
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!
klopt idd, LED verlichting heeft soms zo'n aparte frequentie dat het bij filmpjes lijkt te gaan knipperen, heeeel soms heb je het zelfs met sommige fotocamera's!
mooi geluidje roy!
mooi geluidje roy!
>>>>Showroom E36's<<<<
@ UltrAslan thnx
@ Danny Ja he dat dacht ik al heb er nog voorgestaan afgelopen keer maar storen niet. Geluid ben ik ook zwaar te vrede over
Zaterdag met de BMW van Tilburg naar Amsterdam daarna naar Utrecht en van uit daar naar Antwerpen en daarna weer terug naar Tilburg met iets meer dan een halve tank vind ik toch netjes was al van bijna een hele tank uitgegaan :d
Gisteren helaas heel het raam mechanisme is afgebroken :-_-: De ijzerdraad die er omheen zit was helemaal op gekrult om het motortje.
1 plus puntje mijn raam is nog heel en dus de folie ook gek genoeg! Het motortje werkt ook nog goed het mechanisme heb ik wel door moeten knippen ''ijzerdraden'' (De restanden want anders ging het raam niet meer omhoog en zat ook nog eens muur vast. :huh:
Is inmiddels gemaakt het hele frame kwam in verschillende stukken eruit. En er zit een kras op mijn folie gelukkig op een plaats waar het niet zo op valt.
Kan trouwens niet wachten om de zomerwielen eronder te zetten icm eichbach prokitje
@ Danny Ja he dat dacht ik al heb er nog voorgestaan afgelopen keer maar storen niet. Geluid ben ik ook zwaar te vrede over
Zaterdag met de BMW van Tilburg naar Amsterdam daarna naar Utrecht en van uit daar naar Antwerpen en daarna weer terug naar Tilburg met iets meer dan een halve tank vind ik toch netjes was al van bijna een hele tank uitgegaan :d
Gisteren helaas heel het raam mechanisme is afgebroken :-_-: De ijzerdraad die er omheen zit was helemaal op gekrult om het motortje.
1 plus puntje mijn raam is nog heel en dus de folie ook gek genoeg! Het motortje werkt ook nog goed het mechanisme heb ik wel door moeten knippen ''ijzerdraden'' (De restanden want anders ging het raam niet meer omhoog en zat ook nog eens muur vast. :huh:
Is inmiddels gemaakt het hele frame kwam in verschillende stukken eruit. En er zit een kras op mijn folie gelukkig op een plaats waar het niet zo op valt.
Kan trouwens niet wachten om de zomerwielen eronder te zetten icm eichbach prokitje
- bob de bouwer
Re: BMW013 - E46 Coupe
het zit niet mee bmw o13 .je hebwel goed idd.blij voor je dat het weer hersteld is
Bmw013 schreef:Dat is volgens mij door de telefoon want achter is dat precies het zelfde. In het echt werken ze nog perfect iniedersgeval.
Heeft er wel is iemand achter je gereden die je kent?
Vaak gaat de LED verlichting knipperen door de controle van lampdefect, Deze stuurt af en toe een klein stroompje door het systeem, niet genoeg om een bolletje op te laten branden maar wel voor een LED.
Heb dit probleem wel vaker gezien op een e46 met gemodificeerde verlichting.