Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330DAM -discussie met dealer-
Wow dat moet een serieuze bedrag zijn geweest... De dealer laat hier toch echt een steek vallen...als iemand voor zoveel geld de auto heeft laten repareren kun je het laatste toch als service zien..zeker omdat ze dit, indien het jouw fout zou zijn, vantevoren moesten opmerken...
BMW e91 LCI 320da Individual
Dealers hebben totaal geen kennis en er zijn alleen maar 18-22 jarige knullen die een beetje van PC-schermpjes aflezen. Bij Ekris Veenendaal volgens mij werkten ook een stel trieste knuppels die de koppelingsplaat er verkeerd om hadden ingezet bij me pa een keer (onder garantie).
Ik zou gewoon lekker niks betalen in eerste instantie, kan je later alsnog doen als het heel hoog oploopt.
Ik zou gewoon lekker niks betalen in eerste instantie, kan je later alsnog doen als het heel hoog oploopt.
Janou, gaat mij idd ook meer om principe dan om dat uurtje...Morgen auto ophalen, zal het dan even voorleggen.
Ik ben eig altijd ruim te spreken over de service van de dealer, daarom viel dit me nou juist zo tegen.
Heb tevens de spullen bijeen voor de interieurlijsten te bekleden..denk dat ik dat dit weekend eindelijk maar eens ga doen..
Ik ben eig altijd ruim te spreken over de service van de dealer, daarom viel dit me nou juist zo tegen.
Heb tevens de spullen bijeen voor de interieurlijsten te bekleden..denk dat ik dat dit weekend eindelijk maar eens ga doen..
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Zo Michel ik zou dat ook niet hebben gepikt dit kost jou waarschijnlijk dik 100 euro aan uurloon, daar hun fout het zelf is! Verder wel weer lekker onderhoud gepleegt, fijne vakantie alvast. Hopelijk kan je nog wel iets met de st/dealer kortsluiten.
Re: Showroom Michel's 330DAM -alcantara lijsten-
Omdat het eig buiten te koud was om te klussen heb ik vandaag maar eens tijd gemaakt om de interieurlijsten van de sedan te bekleden met zwart alcantara.
Had ook nog andere kleuren liggen, maar ik vond deze kleur het netst bij mijn auto. Resultaat is erg goed gelukt, heb ze echter nog geen foto van in de auto..
Vandaag tog geen weer om de was op te hangen:
Testfit:
Had ook nog andere kleuren liggen, maar ik vond deze kleur het netst bij mijn auto. Resultaat is erg goed gelukt, heb ze echter nog geen foto van in de auto..
Vandaag tog geen weer om de was op te hangen:
Testfit:
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Zit er mooi strak omheem , top
-
ziet er erg netjes uit
Heb dit al eens eerder gezien volgens mij bij iemand? Komt me zo bekend voor. 't Is wel gaaf in ieder geval
- bob de bouwer
dat ziet er goed uit jongen complimenten very nice
Dat is wel chique shizzle man! Maar je hebt geen alcantara interieur toch? Staat wel chique in elk geval, maar lijkt me ook niet echt makkelijk te doen... zeker gelijmd e.d.?
Mooi gedaan en erg nette wagen!!
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 25095.html" onclick="window.open(this.href);return false;